نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بازی Rocket League در ۲۸ بهمن به ایکس‌باکس وان می‌آید

دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان سرانجام می‌توانند در هفته‌ی آینده، بازی Rocket League را، آن‌هم با محتویاتی ویژه، بر روی این کنسول تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

چند روز پیش باخبر شدیم که Rocket League قرار است در میانه‌ی ماه فوریه برای کنسول نسل هشت مایکروسافت منتشر شود. اکنون تاریخ دقیق این انتشار مشخص شده و می‌دانیم که در ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) می‌توانیم نظاره‌گر عرضه‌ی این بازی پرطرفدار بر روی پلتفرم فوق باشیم. این در حالی است که کاربران پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی از اوایل تابستان به Rocket League دسترسی داشته‌اند. البته در عوض، سایانیکس، سازنده‌ی بازی، محتواهایی اختصاصی را برای دارندگان ایکس‌باکس وان در نظر گرفته که با توجه به بازی‌های انحصاری این کنسول تهیه شده اند.

محتواهای ویژه‌ای که سایانیکس آن‌ها را برای کنسول مایکروسافت کنار گذاشته موارد مختلفی را، از آنتن‌های جدید گرفته تا تریل‌ها (دنباله‌ها) و پوسته‌ی اتومبیل‌ها، شامل می‌شود. آنتن با طرح بازی Sunset Overdrive و اتومبیل‌هایی با ظاهر Warthog از سری Halo و وسیله‌ی نقلیه‌ی Armadillo از بازی‌های Gears of War جزو مواردی هستند که بازیکنان ایکس‌باکس وان به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

نسخه‌ی ایکس‌باکس وان Rocket League قرار است با قیمت ۲۰ دلار (۱۵ پوند) به فروش برسد. این نسخه تمام بروزرسانی‌های عرضه‌شده برای بازی را شامل می‌شود؛ اما برخلاف نسخه‌ی پلی‌استیشن 4، امکان بازی بین پلتفرمی (بین کنسول و رایانه‌های شخصی) در آن وجود نخواهد داشت.

بازی Rocket League ترکیبی دیوانه‌وار از اتومبیل‌رانی و فوتبال است که یکی از آثار غافلگیرکننده‌ی سال ۲۰۱۵ به شمار می‌رود. این بازی آن‌قدر کم‌نقص است که توانسته عناوین «بهترین بازی مستقل» و «بهترین بازی مسابقه‌ای-ورزشی» را در TGA 2015 به خودش اختصاص دهد. ما هم چندی پیش در زومجی این اثر را به‌عنوان بهترین بازی مستقل ۲۰۱۵ انتخاب کردیم.

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده