نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

توضیحات اسکوئر انیکس در مورد حجم و محتویات نسخه آزمایشی بازی Hitman

به تازگی زمان انتشار نسخه‌ی بتای بازی Hitman روی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی را در زومجی اعلام کردیم. حالا شرکت اسکوئر انیکس، ناشر این بازی، اطلاعات بیشتری را درباره‌ی نسخه‌ی بتای آن منتشر کرده است.

در خبری که اخیرا در باره نسخه یتا Hitman منتشر کردیم، گفتیم که بتای این بازی روز جمعه (۲۳ بهمن) روی پلی‌استیشن 4 و در تاریخ ۳۰ بهمن برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. همچنین ناشر Hitman اعلام کرد که بازیکن‌ها برای تجربه‌ی نسخه‌ی بتا باید حتما بازی را به صورت دیجیتالی پیش‌خرید کنند. بنابراین اگه مایلید در آخر هفته یا هفته‌ی آینده به این نسخه از بازی دسترسی داشته باشید، می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام به پیش‌خرید Hitman کنید.

طبق اعلام اسکوئر انیکس، در بتای Hitman بازیکن‌ها می‌توانند بخش مقدمه‌ی این بازی را تجربه کنند. این شرکت توضیح داد:

این در واقع بخش ابتدایی بازی است که در یک مرکز استخدامی و آموزشی جریان دارد. این مقدمه درباره‌ی چگونگی پیوستن «مامور ۴۷» به سازمان ICA است و اولین باری را نشان می‌دهد که این شخصیت با همکار و راهنمای قدیمی خود یعنی «دیانا برنوود» ملاقات می‌کند.

با این حساب، نسخه‌ی بتای Hitman در واقع به نوعی یک پیش‌درآمد برای این بازی محسوب می‌شود. شما می‌توانید تا زمانی که بتای بازی فعال است آن را بارها و بارها تجربه کنید؛ البته پیشرفت شما در این نسخه ربطی به بازی اصلی نخواهد داشت.

3003186-hitman

همچنین اسکوئر انیکس اعلام کرده که حجم نسخه‌ی بتا برای پلی‌استیشن 4 حدود ۴.۷ گیگابایت است که این موضوع هیچ ارتباطی به نام مامور ۴۷ ندارد! احتمالا نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیز با همین حجم عرضه خواهد شد. ضمنا اگر حساب پلی‌استیشن پلاس ندارید باز هم می‌توانید به این بتا دسترسی داشته باشید، مگر اینکه در کشور آلمان زندگی کنید. سایر جزییاتی که ناشر بازی اعلام کرده به شرح زیر هستند:

  • بتای بازی شامل «حالت قراردادها» (Contracts Mode) نمی‌شود
  • این نسخه فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند، ولی بازی اصلی دارای زیرنویس انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، لهستانی، روسی و پرتغالی است
  • برای اجرای این نسخه نیاز به اتصال اینترنت دارید
  • امکان اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوهای گیم‌پلی وجود دارد
  • مشخصات سخت‌افزاری نسخه‌ی رایانه‌های شخصی در صفحه‌ی استیم بازی موجود است
  • بازیکن‌هایی که بتا را تجربه کنند می‌توانند بازخوردها و نظرات خود را در این وبسایت‌ها منتشر نمایند: انجمن وبسایت اسکوئر انیکس / انجمن اختصاصی Hitman / صفحه‌ی Hitman در وبسایت ردیت / گروه Hitman در استیم / توییتر Hitman
  • پس از پایان یافتن بتا، اسکوئر انیکس یک نظرسنجی برگزار می‌کند و دیدگاه‌های شما را مورد بررسی قرار می‌دهد

بازی Hitman در تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. البته این بازی به صورت اپیزودی عرضه می‌شود و قرار است قسمت‌های مختلف آن در طول سال ۲۰۱۶ منتشر شوند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده