نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بازی محبوب ++N برای رایانه‌های شخصی هم عرضه خواهد شد

++N یکی از سخت‌ترین و در عین حال اعتیاد آور‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 است که به نظر می‌رسد به زودی گیمر‌ها می‌توانند آن را بر روی رایانه‌های شخصی هم تجربه کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

رِین برنز، یکی از بنیان‌گذاران استودیو متانِت سافت‌ور، اخیرا طی مصاحبه‌ای با سایت نیوگف اعلام کرده که ++N، بازی محبوب سبک پلتفرمر این استودیو، برای رایانه‌های شخصی هم عرضه خواهد شد:

یک خبر خوش! ما یک برنامه نویس جدید پیدا کردیم و وی به همراه تیم سازنده بازی ++N چند ماهی است که در حال توسعه نسخه پی‌سی بازی هستند. البته هنوز چند ماه دیگر هم زمان نیاز داریم تا این نسخه کاملا آماده شود، چرا که هدف ما عرضه تمام محتویات نسخه پلی‌استیشن 4 برای نسخه پی‌سی است. با این حال این اثر را قطعا برای پی‌سی و از طریق استیم منتشر خواهیم کرد. حتی شاید بازی در آینده برای پلتفرم‌های دیگری نیز عرضه شود.

به‌علاوه برنز در ادامه صبحت‌های خود به دلیل مشکلاتی که بروزرسانی اخیر بازی ایجاد کرده هم از طرفداران عذرخواهی کرد:

چند روز پیش یک آپدیت جدید برای بازی منتشر کردیم که باعث می‌شود نینجا‌ها در برخی مراحل نامرئی شوند و در نتیجه تمام کردن مرحله غیر‌ممکن باشد. از این مشکل آگاه هستیم و بابت آن عذرخواهی می‌کنیم. بزودی آپدیت جدیدی برای رفع این مشکل ارائه خواهد شد.

بازی ++N دنباله‌ای برای بازی +N است و در سال ۲۰۱۵ برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر شد. سازندگان در آن زمان هم ابراز تمایل کردند که این اثر را برای پلتفرم‌های دیگر هم عرضه کنند؛ با این حال به دلیل محدودیت‌هایی که استودیو مستقل متانِت از لحاظ مالی با آن‌ها روبرو است، سازندگان اعلام کردند که تنها در صورت فروش خوب نسخه پلی‌استیشن 4 پورت آن برای دیگر پلتفرم‌ها عملی خواهد بود.

حال با گذشت نزدیک به یک سال به نظر می‌رسد که ++N فروش خوبی داشته و در نتیجه طی چند ماه آینده شاهد عرضه آن برای پی‌سی هم خواهیم بود.

منابع: PCGamer و Dual Shockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده