نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵

بروزسانی جدید Rise of the Tomb Raider فایل‌های دایرکت‌ایکس 12 را به بازی اضافه می‌کند

اخیرا بروزرسانی جدیدی برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی Rise of The Tomb Raider عرضه شده است که برخی از مشکلات بازی را رفع می‌کند و فایل‌های دایرکت‌ایکس 12 را به آن اضافه می‌کند. برای مشاهده ادامه خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی سازنده Rise of The Tomb Raider بروزرسانی جدیدی برای این بازی ارائه کرده است که علاوه بر رفع برخی از مشکلات بازی چند ویژگی جدید نیز به بازی اضافه می‌کند.

اینطور که مشخص است این بسته‌الحاقی یک ویژگی جدید به نام Spectacular Reflection Quality  به تنظیمات گرافیکی بازی اضافه می‌کند.

به گزارش یکی از کاربران سایت ردیت این بسته‌الحاقی فایل‌های دایرکت‌ایکس 12 را به دایرکتوری بازی اضافه می‌کند و علاوه بر آن گزینه‌ی مخفی دایرکت‌ایکس 12 را نیز در لانچر بازی اضافه می‌کند.

توجه داشته باشید که تنظیمات لانچر بازی تنها با جایگزین کردن فایل ROTTER.exe با فایل اصلی نمایان می‌شوند و علاوه بر آن فعال کردن گزینه دایرکت‌ایکس 12 باعث اجرا نشدن بازی می‌شود چرا که بازی هنوز از این API پشتیبانی نمی‌کند. ظاهرا این گزینه تنها برای تست‌های توسعه دهندگان اضافه شده است.

اگر از علاقمندان به نسخه پی سی Rise of the Tomb Raider هستید می‌توانید بررسی زومجی از راندمان این بازی برروی رایانه‌های شخصی را در اینجا مشاهده کنید. مقایسه ویدیویی نسخه پی‌سی و ایکس‌باکس وان نیز در این مطلب انجام شده است.

Rise of The Tomb Raider اکنون برای رایانه‌های ویندوزی، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان قابل تهیه است و در تاریخ نامشخصی نیز برای پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده