نویسنده: محمد رستمی
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بر اساس شایعات Left 4 Dead 3 سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

شایعات از این قرار است که نسخه سوم بازی Left 4 Dead در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و ۴ کاراکتر برای بازی بصورت چند‌نفره نیز در آن طراحی شده است. برای جزئیات بیشتز در ارتباط با این خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

بر اساس شایعات شنیده‌ شده نسخه بعدی سری زامبی‌کشی Left 4 Dead‌ یعنی Left 4 Dead 3 سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. این نسخه از بازی ۴ کاراکتر دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد به صورت ۴ نفره آنلاین به بازی بپردازند. این ۴ کاراکتر شامل یک زن با نام کاترین، یک گنگستر با نام ایروین، یک شخصیت علاقمند به کتاب‌های کمیک به نام کنان و یک مبارز کنپو با نام گرت جی آر می‌شود.

هنوز منبع موثقی برای این اخبار وجود ندارد اما با توجه به آنکه نسخه قبلی بازی سال ۲۰۰۹ عرضه شد و از آن زمان تاکنون خبری از این فرنچایز نیست این خبر در مورد تاریخ عرضه Left 4 Dead 3 دور از واقعیت هم نیست.

مدتی پیش هم یکی از کارمندان سابق ولو اطلاعاتی در رابطه با بازی Left 4 Dead 3 منتشر کرده بود، این اطلاعات حاکی از آن بود که  ظاهرا بازی هم ادامه و هم پیش‌ درآمد قسمت قبلی به حساب می‌آید و وقایع آن در قسمتی از بازی یک ماه بعد و در قسمتی دیگر همان روز شیوع ویروس آغاز می‌شود. بر اساس همین اطلاعات حالت داستانی بازی Left 4 Dead 3 شامل هفت بخش با نام‌های Crash-land, Impasse, Inquisitor Land, Early Destination, Cliff-Hanger و No Mercy خواهد بود.

از این خبر که بگذریم با ورود هدست واقعیت مجازی HTC و Valve و ارائه موتور بازی‌سازی مخصوص این هدست به توسعه دهنده‌گان انتظار می‌رود Left 4 Dead 3 از این هدست واقغیت مجازی هم پشتیبانی کند.

منبع: OverClock3D


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده