نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بازی موبایل ایرانی «خون آشوب» برای پلتفرم اندروید منتشر شد

استودیو بازیسازی الکتروگریفون یا همان «اگ»، اولین بازی خود را معرفی کرده که با نام «خون آشوب» هم اکنون برای گوشی‌های و تبلت‌های اندرویدی قابل دانلود است. برای اطلاع از جزییات بیشتر و مشاهده تصاویر و تریلری از بازی با زومجی همراه باشید.

این روز‌ها شاهد رشد روز‌افزون بازی‌های موبایل هستیم و در کشور خودمان هم بازی‌های مختلفی در این راستا عرضه می‌شوند که یکی از جدیدترین آن‌ها اثر «خون آشوب» از استودیو بازیسازی اگ است. سازندگان بازی در ساخت آن از گرافیک پیکسلی استفاده کرده‌اند که حس و حالی شبیه به بازی‌های کلاسیک را به گیمر القا می‌کند. داستان بازی در مورد شیوع ویروسی در شهر است که ساکنین آن را به زامبی تبدیل کرده و حال شخصیت اصلی بازی به عنوان یک باقیمانده، باید دشمنان و زامبی‌ها را از بین ببرد.

البته از بین بردن دشمن‌ها در این بازی خیلی هم ساده نخواهد بود و باید مواظب باشید که در حین کشتن آن‌ها، افراد و پلیس‌های حاضر در صحنه شما را مشاهده نکنند. علاوه بر بخش داستانی، بازی یک حالت بی‌پایان هم دارد که گیمر‌ها می‌توانند امتیازات خود در این قسمت را با دیگر بازیکن‌ها به اشتراک بگذارند و با کسب رکورد بهتر به صدر جدول رده بندی بازی (Leaderboard) صعود کنند. کشتن پشت سر هم چند دشمن به شکل سریع هم امتیازات و جوایز ویژه‌ای برای گیمر خواهد داشت که مثلا امکان استفاده از اره برقی به جای چاقو معمولی نمونه‌ای از آن‌ها است.

|

خون آشوب یک اثر رایگان نیست و با قیمت ۲ هزار تومان بر روی کافه بازار عرضه شده است. این بازی فعلا فقط برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس است و سازندگان وعده داده‌اند که در آینده شاهده نسخه‌هایی از بازی برای دیگر پلتفرم‌ها هم خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تصاویری از خون آشوب را تماشا کنید:

 

دانلود خون آشوب از کافه بازار

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده