// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

توضیحات سم لیک در مورد احتمال ساخته شدن قسمت‌های بعدی بازی Quantum Break

زمانی که یک IP جدید معرفی می‌شود، برای بسیاری از گیمرها این سوال پیش می‌آید که این IP جدید به سری تبدیل خواهد شد یا با عرضه یک بازی به کار خود پایان خواهد داد. حال سم لیک به این سوال در مورد Quantum Break پاسخ داده است. با زومجی همراه باشید.

بازی انحصاری Quantum Break یکی از مورد انتظارترین بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان است. سوالی که ذهن اکثر دارندگان پلتفرم مایکروسافت را مشغول کرده این است که آیا Quantum Break به عنوان یک سری در سال‌های متوالی عرضه خواهد شد یا داستان بازی در یک نسخه به پایان می‌رسد. سم لیک کارگردان Quantum Break در خلال سخنرانی‌اش در Cité des Sciences et de l’Industrie (شهر علم و فناوری پاریس) تا حدودی به این سوال پاسخ داده است.

لیک توضیح می‌دهد استودیو رمدی همواره در زمان به اجرا درآوردن یک ایده، پیش‌زمینه داستانی ایجادکرده و دنیایی را خلق می‌کند که «بیش از» یک بازی را پوشش خواهد داد. Quantum Break داستان ماجراجویی‌های جک و ریشه‌های این شخصیت را به شیوه «کاملا قطعی» روایت می‌کند. این داستان نقطه آغاز و پایان دارد و می‌توانیم انتظار داستانی سرراست و کامل را داشته باشیم. Quantum Break دارای المان‌های متعددی است که در این بازی به طور کامل مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و امکان بهره‌گیری مناسب از آن‌ها در Quantum Breakهای بعدی وجود دارد.

در ادامه لیک اذعان می‌کند هیچ چیز به صورت قطعی بیان نمی‌شود زیرا که در صنعت بازی‌های ویدیویی پیشی‌بینی آینده و زمان مناسب برای ادامه یک اثر غیرممکن است. رویداد بازی‌های ویدیویی در پاریس به همت مجله Jeux Vidéo و شهر علم و فناوری پاریس برگزار شده است.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده