نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

Titanfall 2 بخش تک‌نفره خواهد داشت؛ سریال تلویزیونی بازی هم ساخته می‌شود

بسیاری از بازیکن‌ها به دلیل عدم وجود بخش‌ تک‌نفره در Titanfall از این بازی ناراضی بودند و به سازندگان آن اعتراض می‌کردند. به نظر می‌رسد که استودیوی ریسپاون این مشکل را در شماره‌ی دوم مجموعه برطرف کرده است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

به تازگی وبسایت Forbes مصاحبه‌ای با جسی استرن، سرپرست نویسندگان بازی Titanfall 2 انجام داده و اطلاعات جدیدی درباره‌ی این بازی تیراندازی اول‌شخص به دست آورده است. این وبسایت با انتشار مطلبی در این باره اعلام کرد که Titanfall 2 دارای «یک بخش تک‌نفره‌ی اختصاصی» خواهد بود.

طبق اعلام ریسپاون، این استودیو برای ساخت بخش تک‌نفره در بازی اول منابع کافی در اختیار نداشت، اما حالا پول و نیروی انسانی زیادی دارد و می‌تواند در کنار بخش چندنفره‌ی آنلاین، یک بخش داستانی تک‌نفره و جذاب نیز برای Titanfall 2 بسازد.

استرن در مصاحبه‌اش ضمن اشاره به این موضوع که Titanfall 2 ترکیبی از علم و جادو خواهد بود، به طرفداران بازی قول داد که مثل بازی اول با یک تجربه‌ی جذاب و پرهیجان مواجه شوند. ظاهرا داستان قسمت دوم مجموعه با الهام از جنگ‌های داخلی امریکا طراحی شده و بازیکن‌ها باید انتظار یک تم سنگین و جدی را داشته باشند. علاوه بر این، استرن یک خبر جالب به طرفداران Titanfall داد؛ قرار است سازندگان این بازی با همکاری Lionsgate TV یک سریال تلویزیونی بر اساس دنیای این مجموعه بسازند که البته کاملا مستقل از داستان بازی‌ها خواهد بود.

استودیوی ریسپاون بیش از یک سال است که بر روی Titanfall 2 کار می‌کند. انتظار می‌رود که این بازی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

شماره‌ی اول این مجموعه در سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود. اگرچه Titanfall فقط دارای بخش چندنفره‌ی آنلاین بود، اما توانست در زمینه‌ی فروش موفق عمل کند و امتیازات درخشانی از منتقدان بگیرد.

منبع: Attack of the Fan Boy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده