نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

شعبه خاورمیانه پلی‌استیشن، تصویری از کرش بندیکوت را در توییتر پست کرد

صفحه‌ی رسمی پلی‌استیشن خاورمیانه اخیراً عکسی از کرش بندیکوت، شخصیت قدیمی و پرطرفدار دنیای بازی را در توییتر قرار داده است. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

تصویر جدیدی که در صفحه‌ی توییتر پلی‌استیشن خاورمیانه منتشر شده، کرش بندیکوت را با ظاهر امروزی‌ترش به نمایش درآورده است. این تصویر در قالب نوعی پوستر «تحت تعقیب» طراحی شده و کلمه‌ی عربی «مطلوب» در بالای آن نقش بسته؛ ضمن اینکه لوگوی پلی‌استیشن هم در گوشه‌ای از آن قرار گرفته است. خالق یا خالقان این پوستر، طراحی جدید کرش را برای توییت‌شان انتخاب کرده‌اند. این طراحی که در بازی‌های ساخته‌شده توسط رادیکال اینترتینمنت به کار گرفته شده، نسبت به شکل و شمایلی که از سال‌های دور این شخصیت به یاد داریم زمختی کمتری دارد.

پوستر تحت تعقیب کرش بندیکوتهنوز مشخص نیست که توییت فوق با چه هدفی پست شده؛ ولی مدتی قبل هم نظاره‌گر اشاره‌ی یکی از مسئولین سونی به این شخصیت بودیم. دو ماه پیش بود که شاون لایدن، مدیر سونی آمریکا، با تیشرتی با طرح کرش بندیکوت در مراسم PlayStation Experience 2015 حضور پیدا کرد. البته این حرکت که با واکنش مثبت طرفداران روبه‌رو شد، سرانجامی نداشت و معرفی نشدن بازی مرتبط در پایان مراسم، امیدهای آن‌ها را نقش بر آب کرد. با این حال بعید نیست که در سال جاری میلادی (که بیستمین سالگرد عرضه‌ی اولین نسخه‌ی این بازی برای کنسول پلی‌استیشن است)، خبری از ساخت اثری با محوریت این شخصیت محبوب بشنویم.

شما چه خاطراتی از کرش بندیکوت دارید؟ به نظرتان ممکن است به‌زودی خبری از بازگشت او به دنیای بازی به گوش‌مان برسد؟

منبع: AttackoftheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده