// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

تماشا کنید: استودیو پاییزان بازی موبایل مگنیس را به زودی منتشر می‌کند

بازی موبایل مگنیس، اولین پروژه‌ی چندی از سازندگان بازی شوتر ارتش‌های فرازمینی است که سابقا با نام استودیو راسپینا موفق به دریافت غزال زرین بهترین بازی کژوال سال ۹۴ شده بود. حال سازندگان بازی که تحت نام استودیو پاییزان فعالیت می‌کنند، به زودی مگنیس را منتشر می‌کنند.

محمد زهتابی، کارگردان فنی ارتش‌های فرازمینی که حال مدیر استودیو پاییزان است، در رابطه با اهداف استودیو و اولین بازی‌شان گفت:

استودیو پاییزان با تکیه بر تجارب سابق متخصصین خود در تولید بازی ارتش‌های فرازمینی، حال بر روی تولید و انتشار بازی‌های موبایل متمرکز شده است. استودیو بازی‌سازی پاییزان از ترکیب تیمی جوان، با سابقه و شناخته‌ شده‌ی استودیو راسپینا، پس از ۶ سال تلاش برای تولید بازی ارتش‌های فرازمینی، در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده و اولین محصول ما، بازی موبایل مگنیس خواهد بود که به زودی منتشر خواهد شد.

مگنیس یک بازی ایده‌ محور است که با کنترلی منحصر به فرد، بازیکن را به چالش می‌کشد. پنج فصل متفاوت با تصاویر و موسیقی منحصر به فرد و دارا بودن بیش از ۵۰ مرحله، از ویژگی‌های شاخص این بازی است.

مگنیس در واقع نام گوی روباتیکی است که بازیکن کنترل آن را برعهده دارد و باید با عبور صحیح از موانع پیش رو، آن را به مقصد برساند. شیوه کنترل خاص و خلاقانه‌ بازی را می‌توان اصلی‌ترین ویژگی آن دانست که در نوع خود کم‌نظیر است.

مگنیس به زودی برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر می‌شود.

طی روزهای آینده زومجی نگاهی به بازی مگنیس خواهد داشت.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت استودیو پاییزان مراجعه کنید.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده