نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

حجم نسخه ایکس باکس وان بازی The Division مشخص شد

در حالی که یک ماه به انتشار بازی The Division یوبی‌سافت باقی مانده است، این کمپانی فرانسوی حجم نسخه ایکس‌باکس وان بازی را اعلام کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مطلب مرتبط

The Division، بازی چند‌نفره آنلاین کمپانی یوبی‌سافت قرار است در تاریخ ۱۸ اسفند ماه و پس از چندین بار تاخیر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد تا گیمر‌ها در دل شهر نیویورک ویران شده با یکدیگر مبارزه کنند یا ماموریت‌های بازی را به اتمام برسانند. حال اگر نام بازی را در فروشگاه ایکس‌باکس جستجو کنید، مشاهده خواهید کرد که حجم نسخه نهایی آن ۳۲ گیگابایت ذکر شده است که این اثر را به یک بازی نسبتا حجیم تبدیل می‌کند. بر اساس همین حجم اعلام شده می‌توان انتظار داشت که نسخه‌های دیگر بازی هم تقریبا حجم مشابهی داشته باشند.

the division

لازم به ذکر است که یوبی‌سافت چندی پیش نسخه بتا محدود بازی را عرضه کرد که حجم آن تقریبا ۲۶ گیگابایت بود و البته به دلیل گرافیک بسیار عالی و اجرای بدون مشکل در تمامی پلتفرم‌ها نوید این را می‌دهد که پس از مدت‌ها با یک بازی بدون باگ از طرف یوبی‌سافت روبرو خواهیم شد. همچنین نسخه بتا عمومی بازی هم طبق شایعات از تاریخ ۲۷ بهمن ماه عرضه خواهد شد تا طرفداران پیش از نسخه اصلی یک بار دیگر هم این بازی را تجربه کنند.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده