نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

با انتشار بروزرسانی جدید سال نوی چینی در بازی Dota 2 آغاز شد

کمپانی ولو با انتشار یک بروزرسانی جدید رویداد New Bloom را به بازی Dota 2 افزود و نقشه بازی را به 6.86e ارتقا داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه زومجی باشید.

هر ساله در بازی Dota 2 رویدادی به مناسب سال نوی چینی با نام New Bloom آغاز می‌شود که در آن بازیکنان با انجام بازی در حالت مخصوص می‌توانند از آیتم‌هایی با شک و شمایل این رویداد بهرمند شوند. امسال خبری از یک بازی خاص نیست و فقط یک شاخه جدید ماموریت در بخش مربوط به کتاب مسابقات زمستانی شانگهای اضافه شده است. در این بخش ماموریت‌هایی جدیدی وجود دارد که اتفاقا بسیار سخت هستند و شما می‌توانید با کامل کردن هر کدام از آن‌ها هدیه مخصوص سال نوی چینی دریافت کنید که به‌صورت همان نامه‌های قرمز سنتی این رویداد تاریخی و جهانی است. بعد از پایان تمام ماموریت‌های این بخش، شما به ست هیروی Ember Spirit دست خواهید یافت. New Bloom امسال بسیار ساده و کوتاه پیگیری می‌شود و تنها ۱۰ روز از تاریخ ۵ تا ۱۵ فبریه (۱۶ تا ۲۶ بهمن) ماموریت‌های مخصوص این رویداد قابل دسترسی هستند. همینطور با کامل شدن هدف ۲۵۰۰۰۰۰ بخش The Executioner، استایل دوم ست هیروی Dragon Knight برای کسانی که ماموریت‌های این بخش را تمام کرده‌اند، نیز آزاد شد.

Path-of-blossom-dota-2-Zoomg بخش ماموریت‌های مخصوص به رویداد New Bloom
set-for-new-bloom-2016-dota-2-Zoomg ست هیروی Ember Spirit جایزه اصلی رویداد 2016 New Bloom

ولو همه ساله برنامه جالبی مثل یه مینی گیم مجزا یا اضافه شدن موجوداتی به گیم‌پلی بازی را برای New Bloom تدارک می‌دید؛ اما امسال فقط یک شاخه جدید ماموریت و یک ست برای این رویداد منتشر کرد که مسلما برای بازیکنان این بازی بسیار ناامید کننده است چون در سال‌های گذشته یکی از مهمترین رویدادهای Dota 2 که در آن حتی هیروهای جدید رونمایی می‌شد، همین New Bloom بوده است.

به‌علاوه در بروزرسانی منتشر شده تعدادی از باگ‌های مربوط به ماموریت‌های کتاب جدید مسابقات زمستانی رفع شد و البته نقشه بازی به 6.86 e ارتقا پیدا کرد که تغییرات آن به شرح زیر است:

  • هیروی Earth Spirit's در حالتی که دارای آیتم Aghanim Scepter باشد فاصله استفاده از توانایی Ulti خود را از ۶۰۰ به ۱۲۵ کاهش داده است.
  • Cooldown توانایی سوم هیروی Lone Druid با نام Savage Roar از ۱۶/۲۰/۲۴/۲۸ به ۲۰/۲۶/۳۲/۳۸ افزایش پیدا کرد.

منبع: Dota 2


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده