نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

عرضه ی نسخه ی آزمایشی رایگان بازی Unravel بر روی EA Access

بازی معمایی Unravel بدون شک یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ است. به تازگی نسخه‌ی آزمایشی و محدود این بازی به صورت رایگان بر روی سرویس EA Access قرار داده شده است تا گیمر‌ها بتوانند پیش از عرضه ی نسخه‌ی کامل با محیط این بازی بیشتر آشنا شوند. در ادامه با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

بازی Unravel، ساخته‌ی تیم بازیسازی سوئدی کُلد وود اینتراکتیو، که سبکی معمایی-سکوبازی (platform یا در ایران مشهور به پرشی) دارد نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. به تازگی نسخه‌ی آزمایشی رایگان این بازی بر روی سرویس EA Access قرار گرفته است که دو مرحله از بازی را شامل می‌شود و به کاربران این سرویس در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پی‌سی اجازه می‌دهد تا آن را قبل از سایر گیمر‌های دنیا امتحان کنند. شما در مجموع ده ساعت می‌توانید با این نسخه سرگرم شوید.

آخرین تریلری که از بازی منتشر شده است دیگر جای هیچ شکی را برایمان باقی نمی‌گذارد که Unravel با یارنی، شخصیت کاموایی‌اش، احتمالا دوست داشتنی‌ترین بازی این فصل خواهد شد.

به هر حال، اگر هنوز هم در شک هستید که این بازی را بخرید و بازی کنید (که اگر اینطور است باید بگویم آدم عجیبی هستید!)، می‌توانید نسخه‌ی آزمایشی رایگانی که سازندگان وعده داده بودند و هم اکنون بر روی EA Access است را امتحان کنید:

از روز چهار فوریه (۱۵ بهمن) اعضا می‌توانند بخشی از مراحل بازی Unravel را دانلود و داستان دوست داشتنی آن را امتحان کنند و به حل معما‌های فیزیکی آن بپردازند. این نسخه‌ی آزمایشی دو مرحله‌ی اول بازی را شامل می‌شود و برای کسی که بخواهد آن را در سریع‌ترین حالت ممکن و بدون توجه به سایر نکات و فرعیات تمام کند، حدود دو ساعت زمان خواهد برد.

درست است که این دو مرحله در حالت معمول تنها دو ساعت زمان خواهد برد، اما، طبق گفته‌های سازندگان، تجربه‌ی کامل این دو مرحله احتیاج به ۱۰ ساعت زمان دارد، که صرف کردن زمان اضافی برای جست‌و‌جو و حل معما‌های مختلف آن و ماجراجویی با یارنی را شامل می‌شود.

اگر به این بازی علاقه‌مند شده‌اید باید بدانید که نسخه‌ی کامل آن در تاریخ ۲۰ بهمن برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن‌4 عرضه خواهد شد. چندی پیش مشکلات قانونی‌ای برای نام این بازی پیش آمده بود که الکترونیک آرتز، ناشر بازی، اعلام کرد که این مشکلات برطرف شده است. همچنین، اگر دوست دارید از برجسته‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ مطلع شوید می‌توانید به ۲۵ بازی بزرگی که در سال ۲۰۱۶ منتظر آن‌ها هستیم و تاریخ انتشار تمام بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند سری بزنید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده