نویسنده: محمد رستمی
// چهار شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بسته‌ الحاقی Black Ice‌ برای Rainbow Six Seige عرضه شد

Rainbow Six Siege دهم آذر عرضه شد و اکنون پس از ۲ ماه بسته الحاقی جدیدی برای آن عرضه شده است. بسته‌الحاقی جدید Black Ice نام دارد. برای جزئیات کامل این خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

امروز پس از گذشت دوماه از عرضه  Rainbow Six Seige بسته‌الحاقی جدیدی با نام Blacke Ice برای همه پلتفرم‌هایی که بازی را دریافت کردند عرضه شد. این بسته جدید شامل ویژگی‌ها و محتویات جدیدی از جمله نقشه‌‌ایی به نام Yacht، دو کاراکتر جدید، پوسته‌های جدیدی برای سلاح‌ها، آیتم‌های تاکتیکی جدید و تله‌ایی با نام Leg trap می‌شود. کاراکتر‌ها و پوسته‌های جدید با اعتبار بدست‌ آمده از بازی یا پول واقعی قابل خرید هستند اما نقشه Yacht و سایر ویژگی‌ها به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. علاوه بر‌این‌ها با این بسته الحاقی دوربینِ بیننده یا Spectator نیز به همه پلتفرم‌ها افزوده شده است.

البته این DLC قرار بود در ماه ژانویه ۲۰۱۶ عرضه شود که یوبی‌سافت با انتشار پستی اعلام کرد که این محتویات با اندکی تاخیر در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) در دسترس خواهد بود.

از روز عرضه Rainbow Six Seige‌ تاکنون موارد متعددی مرتبط با این بازی عرضه شده‌ است که از جمله این موارد می‌توان به باندل Rainbow Six Siege کنسول ایکس‌باکس وان اشاره کرد که در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) با قیمت ۳۹۰ دلار عرضه شد. این باندل شامل یک ایکس‌باکس وان ۱ ترابایتی، یک کنترلر، یک کابل HDMI، آداپتور برق کنسول و البته نسخه فیزیکی بازی Rainbow Six: Siege  بود.

در پایان بهتر است اشاره کنیم نسخه Siege سری Rainbow Six با تمرکز بر بخش آنلاین در تاریخ ۱۰ آذر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی توسط یوبی‌سافت عرضه شد که البته نتوانست در مقایسه با نسخه‌های وگاس خیلی موفق باشد. چرا که نسخه‌های پیشین در کنار قسمت آنلاین و همکاری تیمی، شامل بخش داستانی نیز بودند و بخش‌های آفلاین آن‌ها در مجموع تنوع بیش‌تری نسبت به نسخه اخیر داشت.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده