نویسنده: میثم علی حسنی
// چهار شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

فاتحان فصل دوم Pro Dota Cup بازی Dota 2 مشخص شدند

بالاخره مسابقات نهایی این فصل از تورنمنت Pro Dota Cup در مناطق اروپا و آمریکا برگزار شد و قهرمانان این مناطق هر کدام ۳۵۰۰ دلار جایزه جایگاه اول رقابت‌ها را از آن خود کردند. برای اطلاع از قهرمانان هر منطقه همراه زومجی باشید.

فصل دوم رقابت‌های Pro Dota Cup در منطقه اروپا با جایزه ۵۰۰۰ دلاری بدون مرحله گروهی کار خود را از مدتی پیش آغاز کرد و هشت تیم در جدولی دو حذفی با هم رقابت کردند که در پایان تیم Ad Finem با شکست TRN.ROX آن هم با نتیجه نزدیک ۳-۲ توانست قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند. تیم TRN.ROX در بازی نهایی جدول بازنده‌ها با  از غلبه برYeS‌ توانست به گراند فینال مسابقات صعود کند؛ البته YeS  نیز با توجه به  ۵۰۰ دلار جایزه منظور شده برای  تیم سوم رقابت‌ها دست خالی این تورنمنت را ترک نکرد. می‌توانید در تصویر زیر نتایج مرحله حذفی مسابقات را مشاهده کنید.

pro-dota-cup-zoomg

در منطقه آمریکا با توجه به حضور ۱۶ تیم شرکت کننده ابتدا یک مرحله مقدماتی به صورت گروهی برگزار و دو تیم از گروه‌های چهار گانه به مرحله حذفی راه یافتند. درجدول نهایی، مسابقات بصورت تک حذفی برگزار شد و در مسابقه گراند فینال Elite Wolves مقتدرانه و در سه بازی پیاپی Leviathan را از پیش رو برداشت تا فاتح این فصل از رقابت‌ها شود. در مسابقه رده‌بندی نیز تیم Void Boys با نتیجه ۲-۱ Archon را شکست داد تا ۵۰۰ دلار جایزه مکان سوم مسابقات را تصاحب کند. نتایج مرحله حذفی را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید:

pro-dota-cup-zoomg2

فصل اول Pro Dota Cup فقط در منطقه اروپا با شرکت هشت تیم برگزار شد که ‌Power Rangers با شکست Burden United توانست در اولین دوره این رقابت‌ها قهرمان شود.

منبع: Gusogamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده