نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

کپ‌کام قصد دارد حداقل شش سال از بازی Street Fighter V پشتیبانی کند

زمان زیادی تا انتشار بازی Street Fighter V باقی نمانده و به نظر می‌رسد که کپ‌کام، سازنده و ناشر بازی، از الان به فکر محتویات آینده بازی است و قصد دارد شش تا هفت سال از این بازی پشتیبانی کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Street Fighter IV در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و از آن تاریخ کپ‌کام به مدت هفت سال با انتشار بسته‌های الحاقی مختلف از این اثر پشتیبانی کرد و پس از آن نسخه جدید بازی را با نام Street Fighter V معرفی کرد که قرار است در تاریخ ۲۷ بهمن برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.حال یوشینوری اونو، سازنده بازی، اعلام کرده که کپ‌کام قصد دارد تا از این نسخه هم مانند قسمت قبلی برای مدت طولانی حمایت و بسته‌های الحاقی مختلفی برای آن عرضه کند:

ما تصمیم داریم تا از نسخه پنجم هم حداقل برای شش تا هفت سال آینده پشتیبانی کنیم؛ دقیقا مشابه کاری که برای Street Fighter IV انجام دادیم.

اونو همچنین در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که بر اساس بازخورد‌هایی که از طرفداران در نسخه‌های بتا بازی دریافت کرده، مواردی مثل زاویه دوربین را دست‌خوش تغییراتی کرده است تا اثری عرضه کند که همه طرفداران از آن لذت ببرند.

Street Fighter IV یکی از بهترین نسخه‌های سری Street Fighter بود و چندین سال توانست آن حس تازگی اولیه را حفظ کند که یکی از دلایل این امر انتشار محتویات جذاب برای آن بود. ولی دیگر به نظر می‌رسد که دوران این بازی به پایان رسیده باشد و حتی امسال در بین بازی‌های حاضر در رقابت‌های مشهور بازی‌های مبارزه‌ای EVO 2016 هم دیگر شاهد این اثر نخواهیم بود و نسخه پنجم جایگزین آن خواهد شد؛ نسخه‌ای که باید منتظر ماند و دید که آیا می‌تواند موفقیت‌های قسمت قبلی را تکرار کند یا خیر.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده