نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بسته‌الحاقی «پورشه» برای بازی Forza Motorsport 6 عرضه خواهد شد

طرفداران بازی شبیه‌ساز رانندگی Forza Motorsport 6 به احتمال خیلی زیاد در آینده‌ای نزدیک، یک بسته‌الحاقی جدید با نام Porsche دریافت خواهند کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Forza Motorsport 6 یکی از بهترین بازی‌های انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۵ بود و استودیو تِرن ۱۰ پس از عرضه این اثر محتویات مختلفی را قالب بسته‌های الحاقی کلی و جزئی به آن اضافه کرده که برای مثال ماشین‌هایی با طرح بازی‌های Halo 5 و Fallout 4 به آن اضافه می‌کنند. حال فروشگاه معتبر و مشهور آمازون یک بسته‌الحاقی جدید را برای این بازی لیست کرده است که «پورشه» نام دارد و بر اساس توضیحات ارائه شده، یکی از بزرگ‌ترین بسته‌های الحاقی بازی خواهد بود.

همان‌طور که از نام این بسته‌الحاقی هم مشخص است، محتویات آن پیرامون کمپانی خودروسازی آلمانی پورشه خواهند بود و سایت آمازون توضیحات آن را به شرح زیر اعلام کرده است:

با استفاده از بسته‌الحاقی پورشه بازی Forza Motorsport 6 می‌توانید گذشته، حال و آینده این کمپانی خودروسازی را تجربه کنید. این DLC شامل یک کمپین کامل خواهد بود که تاریخچه پورشه را به وسیله آن مرور خواهید کرد و در مجموعه ۴۸ رویداد در آن حضور خواهند داشت که از تمامی خودرو‌های پورشه در آن‌ها استفاده شده است.

به‌علاوه ۲۰ خودرو از محصولات پورشه به بازی اضافه خواهند شد که ۹ مورد از آن‌ها برای اولین بار برای یک نسخه از سری Forza در کنسول ایکس‌باکس وان عرضه می‌شوند و گیمر‌ها می‌توانند با آن‌ها مسابقه داده یا این خودرو‌ها را شخصی‌سازی کنند.

ماشین‌های کمپانی پورشه پیش از این نیز در سری بازی‌های Forza حضور داشتند که به عنوان نمونه می‌توان به بازی Forza Horizon 2 اشاره کرد. Forza Motorsport 6 جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های Forza است که توانست عنوان بهترین بازی مسابقه‌ای سال ۲۰۱۵ را از دید زومجی کسب کند و همچنین در بررسی ما نیز نمره ۸/۵ را دریافت کرد. نادر امرایی در نقد این بازی نوشت:

بدون شک Forza Motorsport 6 استاندارد تازه‎ای در بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی به وجود آورده است. تلاش سازندگان بازی برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای بازیکنان قابل تحسین است. ترن تن با درس گرفتن از اشتباهات هرچند کوچک خود، توانسته یکی از بهترین بازی‌های رانندگی نسل هشتم را بسازد. فرقی نمی‌کند که طرفدار بازی‌های رانندگی باشید یا خیر. مطمئن باشید با بازی کردن Forza 6، نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت از رانندن سوپرکارهای فوق‌العاده گران قیمت دنیا را به دست می‌آورید.

نظر شما در مورد این بسته‌الحاقی چیست؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده