نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

LawBreakers، بازی جدید خالق Gears of War یک تیراندازی کودکانه نخواهد بود

کلیف بلزینسکی، خالق مجموعه‌ی Gears of War اعلام کرد که بازی بعدیش LawBreakers، از جهات زیادی با بازی‌های تیراندازی دیگر مثل Overwatch و Battleborn متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

بلزینسکی در جریان نمایشگاه PAX South یک مصاحبه‌ی ویدئویی با وبسایت PC Gamer انجام داد و توضیحاتی را درباره‌ی بازی آینده‌اش ارائه کرد. او گفت که یکی از جنبه‌های تفاوت LawBreakers با سایر بازی‌های مشابه، افعالی است که بازیکن‌های می‌توانند در این بازی انجام دهند. دستکاری جاذبه، استفاده از جت‌پک‌ها و قلاب‌های چنگک‌دار، انجام پرش‌های دوگانه و بسیاری از حرکات دیوانه‌وار دیگر باعث می‌شوند LawBreakers به یک بازی پرهرج و مرج و هیجان‌انگیز تبدیل شود.

تفاوت دیگر مربوط به سبک هنری و دنیای LawBreakers است. بلزینسکی می‌گوید که شاید Overwatch برای بازیکن‌های کم سن و سال جذاب باشد، اما LawBreakers یک بازی با درجه‌ی سنی R (مناسب برای افراد بالای ۱۷ سال) خواهد بود. البته با توجه به ساخته‌های قبلی بلزینسکی می‌شد حدس زد که بازی جدیدش هم سرشار از صحنه‌های خشونت آمیز و فحش‌های آبدار باشد! با این حال هنوز درجه‌ی سنی LawBreakers از سوی سازمان رتبه‌بندی نرم‌افزارهای سرگرمی (ESRB) اعلام نشده است. بازی‌های قبلی بلزینسکی در مجموعه‌ی Gears of War درجه‌ی سنی M (مناسب برای بزرگسالان) دریافت کرده بودند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

در مقام مقایسه، بازی Overwatch که به توسط کمپانی بلیزارد  ساخته می‌شود و سبکی تقریبا شبیه LawBreakers دارد، درجه‌ی T (مناسب برای نوجوانان) دریافت کرده است. بلزینسکی در مصاحبه‌اش گفت که از نظر او Overwatch یک بازی عالی است و خودش بارها آن را بازی کرده، اما حال و هوای این بازی چیزی نیست که او برای LawBreakers در نظر دارد.

بازی LawBreakers که قبلا با نام BlueStreak شناخته می‌شد، یک تیراندازی اول‌شخص چندنفره و رایگان (Free-to-Play) است که امسال برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بازی که توسط استودیوی جدید بلزینسکی با نام باس کی پروداکشنز ساخته می‌شود احتمالا برای کنسول‌های نسل جدید نیز منتشر خواهد شد.

از قرار معلوم گیم‌پلی LawBreakers در بخش حرکات و قابلیت‌ها با بازی‌های تیراندازی مثل Titanfall  و Call of Duty: Advanced Warfare و Halo شباهت‌های زیادی دارد. چندی پیش بلزینسکی در یک مصاحبه گفته بود که در LawBreakers تلاش شده تا بازیکن‌ها را مجاب به استفاده از حرکات عمودی (مثل بکارگیری جت‌پک و بسته‌های کاهش جاذبه) کنند.

اگر هنوز با گیم‌پلی LawBreakers آشنایی ندارید می‌توانید چند ویدئو از روند این بازی را که در جریان نمایشگاه PAX Prime 2015 ضبط شده‌اند از اینجا مشاهده کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده