نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه ی بتای بازی The Division یک بار دیگر هم تمدید شد

طی دیروز و امروز خبر‌های خوبی از یوبیسافت منتشر شد و با وجود اینکه نسخه‌ی بتای بازی The Division یک روز تمدید شد،حال  این شرکت یک روز دیگر هم این نسخه را تمدید کرده تا گیمر‌های بیشتری در زمان طولانی‌تری بتوانند این بازی را تجربه کنند. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

نسخه‌ی بتای بازی The Division قرار بود دیروز یکشنبه (۱۱ بهمن) تمام شود، اما طی اعلام دیروز یوبیسافت، نسخه بتا بازی یک روز دیگر هم تمدید شد و تا ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۲ بهمن ادامه خواهد داشت. اواخر وقت دیشب باز هم یوبیسافت به علاقه‌مندان فرصتی دیگر داد و مهلت دسترسی به این نسخه را یک روز دیگر هم تمدید کرد.

در تمدید جدید گیمر‌ها می‌توانند تا ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز سه شنبه همچنان نسخه‌ی بتا را بازی کنند. یوبیسافت دلیل این کارش را اجازه دادن به گیمر‌ها برای لذت بردن بیشتر از این نسخه عنوان کرده است. البته طبق گفته‌های دیروز این شرکت، افراد بیشتری به تجربه‌ی نسخه بتا دعوت خواهند شد پس بهتر است ایمیل خود را چک کنید، شاید شما هم یکی از آن‌ها باشید!

نسخه بتای بازی The Division از تاریخ ۸ بهمن برای ایکس‌باکس وان و از ۹ بهمن هم برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این بازی این است که نسخه‌های کنسولی آن هم دارای تنظیمات گرافیکی پیشرفته هستند. به‌علاوه، طبق بررسی‌های صورت گرفته، هر دو کنسول سونی و مایکروسافت عملکرد بسیار خوبی را در این بازی ثبت کرده‌اند.

پس از چندبار تاخیر خوردن، قرار است نسخه‌ی کامل این بازی در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) عرضه شود. در زمان عرضه، باندل یک ترابایتی ایکس‌باکس وان The Division به همراه یک نسخه از این بازی هم عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده