نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

بروزرسانی جدید GTA V حالت چتربازی را به بخش چندنفره اضافه می‌کند

کمپانی راک‌استار به تازگی با انتشار یک بروزرسانی، حالت جدیدی را به بخش چندنفره‌ی بازی Grand Theft Auto V یعنی GTA Online اضافه کرده است. برای اطلاع از ویژگی‌های این بروزرسانی با زومجی همراه باشید.

2997627-dropzoneاین حالت جدید که DropZone نامیده می‌شود به بخش Adversary اضافه شده است و در آن تیم‌های مختلف از چتربازان پس از پرش از هلیکوپترها، برای تصرف یک ناحیه از نقشه با هم به رقابت می‌پردازند. راک‌استار تاکید کرده که بازیکن‌ها در این بخش نمی‌توانند به تنهایی کاری از پیش ببرند و حتما باید به صورت تیمی بازی کنند. حالت DropZone از چهار تیم و حداکثر ۱۶ بازیکن پشتیبانی می‌کند. ظاهرا هر تیمی که بتواند یک ناحیه‌ی بخصوص را به مدت دو دقیقه به صورت غیرمتوالی در اختیار داشته باشد برنده خواهد بود. این حالت دارای پنج نقشه‌ی متفاوت است که هر کدام دارای شرایط محیطی و جغرافیایی خاص خود هستند. هم‌اکنون DropZone برای GTA Online روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

آپدیت اخیر GTA V همچنین دو اتومبیل جدید به فروشگاه Benny's Original Motor Works اضافه خواهد کرد. این دو اتومبیل Karin Sultan و Bravado Banshee هستند که پس از ارتقا و افزایش قدرت می‌توانند با ماشین‌های رده‌ بالا مثل Zentorno و T20 رقابت کنند.

2997634-gta1

مثل بروزرسانی‌های گذشته که به وسیله‌ی راک‌استار عرضه شده‌اند، این آپدیت جدید نیز با افزایش ارزش پول‌های داخل بازی و همچنین تخفیف‌های مختلف همراه است که اطلاعات بیشتر در این باره به زودی منتشر می‌شود.

علاوه بر این، راک‌استار اعلام کرده که به مناسبت روز ولـنتاین برای GTA Online برنامه‌های ویژه‌ای دارد. این شرکت از طرفداران بازی خواسته است که ماه آینده منتظر عرضه‌ی آیتم‌های جالبی برای این بخش باشند.

GTA Online دو هفته پس از انتشار بازی GTA V، در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۳ (۹ مهر ۱۳۹۲) عرضه شد. در ابتدا بسیاری از بازیکن‌ها مشکلاتی مثل تاخیر در اتصال به سرورها و همچنین ثابت ماندن صفحه در هنگام بارگذاری بازی را گزارش دادند. سرانجام راک‌استار با انتشار آپدیت‌های متعدد توانست مشکلات GTA Online را برطرف کند. این شرکت به منظور دلجویی از افرادی که با این مشکلات مواجه شده بودند به هر کدام از آنها مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ دلار (البته در داخل بازی) پرداخت کرد.

منبع: Attack of the Fan Boy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده