// یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

تاریخ عرضه Final Fantasy XV در رویداد بزرگ فروردین ماه اعلام خواهد شد

هاجیمه تاباتا، کارگردان Final Fantasy XV امروز در جریان استریم زنده Active Time Report شرکت اسکوئر انیکس جزئیات بیشتری را در رابطه با رویداد پیشِ روی Final Fantasy XV بیان کرد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در نهایت به زودی اسکوئر انیکس در تاریخ ۳۰ مارس (۱۱ فروردین ۱۳۹۵) رسما زمان عرضه بازی Final Fantasy XV را اعلام خواهد کرد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این شرکت قرار است در جریان رویدادی با عنوان «Uncovered: Final Fantasy XV» در شهر لس‌آنجلس جزئیات بیشتری از بازی در کنار تاریخ عرضه آن را رونمایی کند.uncovered final fantasy xvهرچند این رویداد به صورت زنده استریم می‌شود، با این حال کسانی که شخصاً علاقمند به حضور در مراسم هستند قادر به رزرو بلیط از تاریخ جمعه ۵ فوریه (۱۶ بهمن) در صفحه‌ی رسمی رویداد خواهند بود. به دلیل احتمال استقبال بالا از مراسم، باید انتظار اتمام سریع بلیط‌ها را داشت. به همین دلیل اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید و علاقمند به شرکت در این رویداد هستید باید از همان ابتدا رزرو خود را انجام دهید.

به گفته‌ی هاجیمه تاباتا، رویداد «Uncovered: Final Fantasy XV» تنها در رابطه با اعلام زمان عرضه بازی نخواهد بود. سوپرایز‌های جدید و اعلان‌های بزرگ در کنار اطلاعات بیشتر از دمو قابل بازی فنآوری جدید، با شخصیت ناکتیس جوان از جمله برنامه‌های این رویداد خواهند بود.

دموی بازی به صورت رایگان جهت آشنایی بیشتر بازیکنان با جهان Final Fantasy XV منتشر خواهد شد. تاباتا در گذشته در کنار قول عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۱۶ از برگزاری این رویداد خبر داده بود. مدتی قبل نیز سازندگان به سه پرسش طرفداران در رابطه با سطح دشواری بازی، گشت و گذار در شهرهای اصلی و توانایی تلپورت پاسخ داده بودند. Final Fantasy XV تنها برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Dual Shockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده