نویسنده: wood patch
// یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بسته الحاقی جدید Metal Gear Online شامل نقشه‌ها و شخصیت‌های جدید خواهد بود

روز گذشته، مشخصات کامل بسته الحاقی بعدی بازی Metal Gear Online که امکان قرارگیری در نقش شخصیت کوایت و تجربه نبرد در محیط‌های جدید را به بازیکنان خواهد داد، از سوی کونامی منتشر شد. با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

 

از مهم‌ترین ویژگی‌های این بسته الحاقی جدید می‌توان به حضور شخصیت کوایت در بین کاراکترهای قابل بازی اشاره کرد؛ از آن‌جا که وی در رده «شخصیت‌های منحصر بفرد» ظاهر خواهد شد، بازیکنان تنها با شرکت در نبردها و مسابقات تصادفی فرصت قرار گرفتن در نقش این تک‌تیرانداز با استعداد را خواهند یافت. همچنین سه نقشه جدید نیز با نام‌های مجتمع کُرال، کاخ ریوز و کوهستان آژوِر در راه بازی هستند که هر کدام علاوه‌بر برخورداری از وسعت فراوان، در محیط‌های متنوعی بنا شده‌اند:

 

برای علاقه‌مندان به حرکت‌های نمایشی مخصوص نیز، چهار بسته مختلف از انیمیشن‌های سفارشی قابل ترکیب در دسترس خواهد بود که هر کدام حالت‌های ویژه‌ای را در خود جای داده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت خبررسانی رسمی Metal Gear Informer سایر تصاویر مربوط به محتوای اضافی جدید بازی را مشاهده کنید. اگرچه هزینه نهایی تهیه این بسته الحاقی هنوز مشخص نشده است، اما بنابر به گفته‌های خود کونامی، اسفند ماه امسال در دسترس قرار خواهد گرفت.

هنوز برنامه‌ کونامی برای پشتیبانی از Metal Gear Online  و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain کاملا واضح نیست؛ جدایی کوجیما از کمپانی و همچنین تعطیل شدن استودیوهای مرتبط با سری، بدون شک در آینده‌ بازی‌های مذکور تاثیرگذارخواهند بود. با این حال به‌نظر می‌رسد کونامی قصد دارد که قسمت ششم مجموعه Metal Gear Solid را، این‌بار بدون حضور خالق آن توسعه دهد. در هر صورت، The Phantom Pain آخرین ساخته کوجیما از سری است و هم‌اکنون، وی در استودیوی مستقل خود و با همکاری سونی، مشغول ساخت یک بازی انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده