نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

احتمالا اکتیویژن در حال ساخت یک بازی جدید از سری Ghostbusters است

امسال قرار است فیلمی از سری پرطرفدار Ghostbusters در سینماها اکران شود. به تازگی شایعه شده که هم‌زمان با این فیلم یک بازی ویدئویی نیز از این مجموعه منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

اخیرا وب‌سایت Retail Merchandiser مصاحبه‌ای با مارک کاپلان، نایب رییس ارشد بخش محصولات قابل فروش سونی پیکچرز انجام داده و با استناد به همین مصاحبه اعلام کرده است که یک بازی جدید از سری Ghostbusters برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دست ساخت قرار دارد. ظاهرا این بازی به وسیله‌ی کمپانی اکتیویژن و هم‌زمان با فیلم جدید Ghostbusters که قرار است در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۱۶ (۲۵ تیر ۱۳۹۵) اکران شود منتشر خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که در این بازی شاهد حضور بازیگران فیلم (که شامل کریستن ویگ، ملیسا مک کارتی، کیت مک کینون و لسلی جونز هستند) خواهیم بود یا خیر؛ اما این احتمال نیز وجود دارد که بازی، شخصیت‌هایی از فیلم سال ۱۹۸۴ این مجموعه را به نمایش بگذارد.

شرکت آتاری در سال ۲۰۰۹ یک بازی از این مجموعه با نام Ghostbusters: The Video Game منتشر کرد که درآن قهرمانانی شبیه دن آیکروید، هارولد رامیس، بیل موری و ارنی هادسون (شخصیت‌های فیلم اول مجموعه) حضور داشتند. این بازی به وسیله‌ی استودیوی ترمینال ریلیتی (Terminal Reality) ساخته شده بود که اتفاقا بازی The Walking Dead: Survival Instinct را نیز در سال ۲۰۱۳ برای اکتیویژن ساخته است.

هنوز هیچ کدام از دو شرکت سونی پیکچرز و اکتیویژن خبر ساخته شدن بازی جدید مجموعه‌ی Ghostbusters را تایید نکرده‌اند و این خبر فعلا در حد یک شایعه است. البته با توجه به اینکه از سال ۲۰۰۹ تا کنون یک بازی درست و حسابی از این سری محبوب منتشر نشده است، به نظر می‌رسد که حالا بهترین زمان برای تجدید ملاقات با شکارچیان ارواح باشد.

فیلم جدید Ghostbusters که یک بازسازی برای این مجموعه به حساب می‌آید، یک کمدی ماوراءالطبیعی است که به وسیله‌ی پل فیگ کارگردانی می‌شود. با اینکه فیگ سابقه‌ی درخشانی در ساخت کمدی‌های عجیب و غریب مثل The Heat (سال ۲۰۱۳) و Spy (سال ۲۰۱۵) دارد، اما Ghostbusters یک تجربه‌ی کاملا متفاوت و چالش‌برانگیز برای او خواهد بود.

چند ماه پیش تصاویری از آخرین روز فیلمبرداری این فیلم در زومجی منتشر شد. همچنین شما می‌توانید اتومبیل جدیدی را که قهرمانان فیلم از آن استفاده خواهند کرد اینجا مشاهده کنید. ضمن اینکه اخیرا چند پوستر از این فیلم منتشر شدند که شخصیت‌های اصلی را به نمایش می‌گذاشتند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده