نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تصاویر هنری جدید بازی Mafia 3، آمریکای دهه‌ی ۶۰ را نشان می‌دهد

ساخت بازی Mafia 3 تقریبا در سکوت خبری طی می‌شود و تاریخ عرضه‌ی مشخصی نیز ندارد. با این حال استودیوی هنگر ۱۳ امروز چند تصویر هنری بسیار زیبا از بازی منتشر کرده که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. با زومجی همراه باشید.

بعد از تریلر گیم‌پلی‌ای که مدتی پیش منتشر شد، گمانی‌زنی‌ها درباره‌ی تیراندازی و مخصوصا کنترل ماشین‌ها بالا گرفت. اما چیزی که مشخص است این است که بازی حداقل از گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد و می‌توان از این لحاظ به آن امیدوار بود. حال حساب رسمی توییتر مافیا ۳ چند تصویر هنری از بازی منتشر کرده که مصداق طراحی هنری قوی این بازی هستند.

داستان مافیا ۳ در دهه‌ی ۶۰ میلادی و در شهر نیو اورلئانر روایت می‌شود. تصاویر منتشر شده به خوبی حس و حال خیابان‌های این شهر و منطقه‌ی لوییزیانا را منتقل می‌کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که تصاویری از این دست، برای ایجاد یک ذهنیت کلی درباره‌ی محیط بازی طراحی می‌شوند و شهر اصلی مافیا ۳ شاید دقیقا مشابه این تصاویر نباشد. Mafia-3-6

لینکولن کلِی شخصیت اصلی بازی است که در ویتنام برای آمریکا جنگیده و حالا تبدیل به یک خلافکار شده است. بازی قرار است تمرکز زیادی روی موضوع نژادپرستی علیه سیاه‌پوستان داشته باشد و از وقایع تاریخی نیز بهره خواهد برد. در سال ۱۹۶۸ مردمان سیاه‌پوست در جنوب آمریکا وضعیت بسیار بدی داشتند و Mafia III قرار است دست روی موضوع حساسی بگذارند. سازندگان در این باره گفته‌اند آن‌ها قصد ندارند با نژادپرستی برخوردی احساسی داشته باشند. Mafia 3 احتمالاً در روز ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) عرضه خواهد شد و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در نظر گرفته شده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده