// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Valiant Hearts: Coming Home | روایتی دردناک از جنگ

در بازی Valiant Hearts: Coming Home بازیکنان روایت‌هایی از جنگ جهانی اول را در قالب شخصیت‌های مختلف تجربه می‌کنند که هریک از آن‌ها پیامی را به‌دنبال دارد.

در سال ۲۰۱۴ بازی Valiant Hearts: The Great War توسط یوبیسافت منتشر شد که توانست توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کند. بازی روایتگر پنج شخیصت با ملیت‌های مختلف است که همه آن‌ها طی یک اتفاق خاص درگیر جنگ می‌شوند. بازی علاوه‌بر اینکه از نظر گیم‌پلی سرگرم‌کننده است، با ارائه یک داستان به‌شدت غمگین بازیکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. حال با گذشت نزدیک به ۹ سال نسخه دیگری از این بازی با نام Valiant Hearts: Coming Home تقدیم طرفدارها شده است که بار دیگر بازیکنان را با شخصیت‌های قدیم و جدید، درگیر یک روایت دیگر از جنگ جهانی اول می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی موبایل Valiant Hearts: Coming Home

بازی در ابتدا کنترل شخصیت جیمز را در دستان بازیکن قرار می‌دهد که در یک صحنه نبرد باید به‌همراه دیگر سربازان موقعیت خود را با فرماندهی فِردی، یکی از شخصیت‌های اصلی بازی اول تغییر دهند. البته این قسمت از بازی چندان طول نمی‌کشد و پس از به نمایش درآمدن یک میان‌پرده داستانی، وارد یک پادگان نظامی می‌شوید که در قالب شخصیت جیمز باید خود را به‌عنوان یک سرباز معرفی کنید. این قسمت از بازی علاوه‌بر ارائه جزئیات تازه در رابطه با این شخصیت، نحوه تعامل با بازی و به‌طور کلی مبارزه را آموزش می‌دهد. یکی از مواردی که در همان اوایل بازی بسیار به چشم می‌آید، وقایع بی‌نظیری است که در گوشه‌وکنار بازی اتفاق می‌افتند. درواقع در هر قسمت از بازی اتفاقات مختلفی در حال وقوع است که شاید با بیشتر آن‌ها کاری نداشته باشید، ولی این موارد به جذابیت بیشتر بازی کمک می‌کنند؛ هرچند برخی از آن‌ها ناراحت‌کننده هستند. به‌عنوان مثال، در قسمتی از بازی در نقش سربازی سیاه‌پوست با نام جیمز نمی‌توانید از دری عبور کنید که تابلو سفید دارد و باید طبق دستور از دری وارد سوله سربازان شوید که تابلوی سیاه دارد!

یکی از مواردی که در همان اوایل بازی بسیار به چشم می‌آید، وقایع بی‌نظیری است که در گوشه‌وکنار بازی اتفاق می‌افتند

بازی در مجموع ۶ شخصیت قابل تجربه دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی و گیم‌پلی منحصربه‌فردی دارند. در زمانی‌که در نقش آنا قرار می‌گیرید، باید به مصدومین جنگ بپردازید که شامل حل پازل‌های ساده ولی استرس‌زا می‌شود و وقتی هم در نقش فِردی قرار می‌گیرید، باید در نبردها شرکت کنید. در مجموع بازی Valiant Hearts: Coming Home یک اثر داستان‌محور و البته با گیم‌پلی بسیار سرگرم‌کننده است که می‌تواند در زمان حدود دو ساعت بازیکنان را در روایت خود غرق کند.

بخش آموزشی بازی Valiant Hearts: Coming Home

موسیقی بازی دقیقا همان چیزی است که این بازی به آن نیاز دارد. به بیان واضح‌تر، موسیقی بازی در عین آرامش‌بخش بودن، گاهی بسیار غمگین می‌شود که کاملا حس‌وحال داستان بازی را به بازیکنان منتقل می‌کند. همچنین صداگذاری شخصیت‌ها در صحنه‌های سینمایی بازی نیز به‌شدت جذاب و احساسی هستند. در زمینه گرافیکی، بازی مشابه نسخه قبلی با کمی بهبودهای جزئی است. درواقع بازی اول آن‌قدر در بحث گرافیکی موفق بوده است که از همان تکنیک گرافیکی در بازی دوم نیز بهره گرفته شده است که توانسته به همان نسبت نیز موفق عمل کند.

بازی Valiant Hearts: Coming Home هم‌اکنون برای اندروید و آیفون دردسترس است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر بازی را دانلود کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Valiant Hearts: Coming Home


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده