// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل The Bonfire 2: Uncharted Shores | نجات‌یافتگان

در بازی The Bonfire 2: Uncharted Shores گیمرها رهبری گروهی از افراد در یک جزیره متروکه را برعهده دارند که باید راهی برای بقا پیدا کنند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

سبک استراتژی همیشه یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی بوده‌ است و برخی از بازی‌های این سبک تا سالیان سال با به‌روزرسانی‌های مختلف بازیکن‌ها را سرگرم کرده‌اند. پلتفرم موبایل نیز به‌خاطر دردسترس بودن همیشگی، یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای این دسته آثار است. تا به امروز آثار بسیار محبوب زیادی مانند League of Legends: Wild Rift و Clash of Clans برای موبایل منتشر شده است که هر یک سبک و سیاق خاص خود را دارند. در این مقاله از زومجی به‌سراغ یک بازی مدیریتی جذاب و البته آرامش‌بخش با نام The Bonfire 2: Uncharted Shores رفته‌ایم که در آن باید گروهی از افراد را دریک جزیره متروکه رهبری کنید.

بازی اندروید The Bonfire 2: Uncharted Shores

بازی The Bonfire 2 درست از جایی آغاز می‌شود که به‌همراه گروهی از افراد وارد یک جزیره متروکه و خالی از سکنه می‌شوید. در اولین اقدام باید با ابتدایی‌ترین آیتم‌هایی که در اختیار دارید، یک آتش تهیه کنید و سپس باید به‌صورت پیوسته و البته با سرعت کم سرپناه‌هایی را ایجاد کنید. روال کلی بازی به این صورت است که باید با تعامل با سایر شخصیت‌های بازی که می‌توانید حتی نام آن‌ها را نیز تغییر دهید، جزیره را به‌گونه‌ای گسترش دهید که بتوان در آن زندگی کرد. بازی شامل چرخه شب و روز است و این موضوع حتی در نوع فعالیت شخصیت‌ها نیز تأثیر دارد؛ طوری‌که اگر در طول روز مشغول به ساخت‌وساز باشند، با فرا رسیدن شب دست از کار می‌کشند. بازی شامل آیتم‌های مختلفی برای ساخت‌وساز است که هریک از آن‌ها به نوبه خود اهمیت دارند. به‌عنوان مثال با ساخت یک کارگاه چوب‌بُری می‌توانید سریع‌تر سایر آیتم‌ها را بسازید یا با ساخت یک محیط مناسب درکنار برکه قادر به تشویق سایر شخصیت‌ها به ماهی‌گیری خواهید بود.

بازی شامل چرخه شب و روز است و این موضوع حتی در نوع فعالیت شخصیت‌ها نیز تأثیر دارد؛ طوری‌که اگر در طول روز مشغول به ساخت‌وساز باشند، با فرا رسیدن شب دست از کار می‌کشند.

فراهم‌سازی غذا یکی دیگر از مولفه‌های پراهمیت بازی است که از روش‌های مختلفی مانند شکار حیوانات و ماهی‌گیری قابل دستیابی است. هر یک از آیتم‌های بازی قابلیت ارتقاء دارند که با پیشرفت در طول بازی و کسب امتیازهای لازم می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. البته بازی به همین سادگی نخواهد بود و چالش‌های متعددی بر سر راه‌تان قرار می‌گیرند که از مهم‌ترین آن‌ها حمله حیوانات وحشی است؛ چالش‌هایی اگر به‌درستی از پس آن‌ها برآیید، فرصت مناسبی برای کسب آیتم‌ها مختلف در اختیار می‌گذارند. پس از اینکه جزیره را به اندازه کافی گسترش دادید، می‌توانید با ایجاد یک پل، جزیره مجاور را نیز به‌دست بیاورید که باعث گسترش فعالیت‌ها می‌شود. در مجموع بازی The Bonfire 2: Uncharted Shores ساخته استودیو Xigma Games یک اثر سرگرم‌کننده در سبک استراتژی است که با ویژگی‌ها جذابش می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌ها باشد.

بازی آیفون The Bonfire 2: Uncharted Shores

گرافیک هنری و پالیگانی بازی به‌شکل عجیبی خوب طراحی شده است و از همان ابتدای بازی می‌تواند بازیکن‌ها را جذب خود کند. این مورد در رنگ‌بندی محیط‌ها کاملا به چشم می‌آید و همه موارد به‌طور دقیق درکنار هم قرار گرفته‌اند. علاوه‌براین موسیقی بازی نیز وظیفه خود در ایجاد حس آرامش‌بخش و البته انتقال حس‌وحال یک جزیره تقریبا متروکه را به‌درستی انجام داده است.

بازی The Bonfire 2: Uncharted Shoresهم‌اکنون به‌صورت رایگان برای اندروید و آیفون دردسترس است. شما می‌توانید این بازی موبایل را ازطریق لینک‌های زیر دانلود کنید و از تجربه یک بازی استراتژی جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی The Bonfire 2: Uncharted Shores


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده