// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Haak | مترویدوینیای آخرالزمانی

اگر به‌دنبال یک بازی اکشن با پس‌زمینه آخرالزمانی هستید، در این مقاله به‌سراغ معرفی بازی Haak می‌رویم که می‌تواند گیمرها را تا مدت‌ها سرگرم کند.

بازی‌های سبک مترویدوینیا یکی از پرطرفدارترین آثاری به‌شمار می‌آیند که بازیکن‌ها را همواره تشویق به جست‌وجو در محیط‌های مختلف برای کشف رازها، مهارت‌ها و البته آیتم‌های جدید می‌کنند. در این دسته از بازی‌ها ورود به برخی محیط‌ها و حتی به‌دست آوردن برخی از آیتم‌ها تنها با دستیابی به مهارت‌ها و اقلام خاصی امکان‌پذیر خواهد بود. مجموعه Metroid و Castlevania شرکت کونامی آغازگر این سبک از بازی‌ها بودند و بعدها بازی‌‌های متنوع دیگری از استودیوهای مختلف ساخته شدند که هریک از آن‌ها حال‌و‌هوای مخصوص به خود را داشتند. در این مقاله از زومجی به‌سراغ بازی Haak رفته‌ایم که وظیفه کشف رازورمز‌ها در یک دنیای آخرالزمانی را به گیمرها محول می‌کند.

گیم‌پلی بازی Haak

بازی از همان ابتدا و به‌طور دقیق‌تر در منوی اصلی با نمایش نمایی از یک شهر ویران‌شده و تلفیق آن با یک موسیقی شرقی سعی در جذب مخاطب دارد که به نظر توانسته است تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. بازی روایتگر داستان یک سرزمینی ویران‌شده پس از یک فاجعه بزرگ است که زمانی بسیار باشکوه و عظمت بود. بازیکن‌ها در نقش هاک، شخصیت اصلی بازی قرار می‌گیرند که به جنوب سرزمین ساهوو می‌رود که تبدیل به یک پناهگاه شده است. البته که این سفر خالی از چالش نخواهد بود و کاراکتر اصلی باید با دشمنان عجیبی مبارزه کند که قصد نابودی همه چیز را دارند. فارغ از این دشمنان، چالش‌های محیطی مختلفی مانند لیزرها و تله‌ها نیز وجود دارند.

بازیکن‌ها در نقش هاک، شخصیت اصلی بازی قرار می‌گیرند و راهی جنوب سرزمین ساهوو می‌شوند که تبدیل به یک پناهگاه شده است

بازی Haak دارای شخصیت‌های متعددی است که با برخی از آن‌ها به‌صورت مستقیم روبه‌رو می‌شوید و با بقیه آن‌ها ازطریق تماس ارتباط برقرار می‌کنید. در برخی از مکالمه‌ها حق انتخاب خواهید داشت که به‌نحوی داستان بازی را شکل می‌دهند. این بازی اثری در سبک مترویدوینیا به‌حساب می‌آید که می‌تواند تا مدت‌ها گیمرها را سرگرم کشف آیتم‌های گوناگون و داستان‌های مختلف در محیط‌های آخرالزمانی کند؛ کاری که به‌لطف طراحی بسیار خوب محیط بسیار لذت‌بخش است. در برخی از قسمت‌های نقشه یک جایگاه خاص وجود دارد که بازیکن‌ها با ورود به آن می‌توانند بین نقاط مختلف بازی جابه‌جا شوند و از همه مهم‌تر پیشرفت خود را ذخیره کنند.

گفت و گو با یکی از شخصیت‌های بازی Haak

گرافیک چشم‌نواز بازی در همان منوی اصلی می‌تواند به‌راحتی مخاطب را جذب کند و این مورد در تک‌تک لحظات بازی نیز حس می‌شود. انتخاب موسیقی و صداگذاری بازی نیز به بهترین شکل ممکن انجام شده است؛ طوری‌که تک‌تک آیتم‌ها و موارد مختلف قابل مشاهده یا استفاده صدای مخصوص خود را دارند. در مجموع بازی Haak استودیو Blingame یک اثر ماجراجویی جذاب است که می‌تواند مخاطبان خود را تا مدت‌ها درگیر جهان خود کند.

بازی Haak هم‌اکنون به‌صورت رایگان در اندروید و آیفون قابل تجربه است. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر این بازی موبایل را دانلود کنید و از تجربه یک بازی اکشن جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Haak


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده