نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۲

معرفی بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat | تجربه‌ای جذاب از مجموعه‌ی DmC

بازی Devil May Cry: Peak of Combat سعی می‌کند تا دقیقا همان چیزی باشد که از یک بازی از سری دویل می‌کرای انتظار داریم.

اگر جزو طرفداران مجموعه بازی‌های دویل می کرای و دنبال کننده‌های بازی‌های موبایلی باشید، احتمالا Devil May Cry: Peak of Combat می‌تواند به خوبی شما را به وجد بیاورد. از گرافیک گرفته تا مبارزات، نوع داستان گویی و گیم‌پلی، همگی شباهت بسیار زیادی به نسخه‌های کنسولی دارند و می‌توانند تا حد زیادی تجربه‌ی شیرین نسخه‌های اصلی را در موبایل هم رقم بزنند.

در همین ابتدا و قبل از رفتن به سراغ ویژگی‌های بازی، باید اشاره کرد که Devil May Cry: Peak of Combat یک بازی آنلاین است که برای اجرا نیاز اجباری به اینترنت و دانلود دیتای اولیه دارد. همچنین این بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که در افزایش سطح کاراکتر‌ها تاثیر مستقیمی می‌گذارد و به‌نوعی باعث ساده‌تر شدن چالش‌ها می‌شود.

دانته در بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat

بازی اندروید و آیفون Devil May Cry: Peak of Combat از لحاظ گرافیکی، واقعا در سطح ویژه‌ای قرار دارد. زیرا بازی درکنار گرافیک چشم نواز و محیط‌های زیبا، بسیار بهینه است و در همین نسخه‌های ابتدایی نیز از ۱۲۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. نکته‌ی مهم این است که برای اجرای بازی در حداکثر نرخ فریم و بالاترین تنظیمات گرافیکی، تنها به یک موبایل میان‌رده نیاز داریم تا با کمترین لگ ممکن، به تجربه‌ی بازی بپردازیم. البته با بالا رفتن دما گوشی، ممکن است بازی با افت فریم روبه‌رو شود که در این صورت بهتر است تا جزئیات گرافیکی را برای پایداری FPS در تجربه‌های طولانی مدت‌، کاهش دهیم.

بازی از گرافیک بسیار خوب و بهینه‌ای برخوردار است و تا ۱۲۰ فریم‌برثانیه را نیز پشتیبانی می‌کند

در زمینه‌ی گیم‌پلی هم باید گفت که بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat به خوبی توانسته است تا وضعیت ایده‌آلی را از لحاظ همگام سازی سیستم کنترل با شرایط موبایل به وجود آورد. به‌گونه‌ای که اگر تجربه‌ی یکی از نسخه‌های کنسولی دویل می کرای را داشته باشید، احتمالا از گیم‌پلی بازی Devil May Cry: Peak of Combat نیز لذت زیادی خواهید برد. به‌خصوص اجرای کامبو‌های مختلف، عالی طراحی شده‌اند و همان حس و حال جذابی را که می‌توان از یک بازی دویل می کرای انتظار داشت را منتقل می‌کنند.

کاراکتر Lady در بازی Devil May Cry: Peak of Combat

همان‌طور که گفته شد، بازی Devil May Cry: Peak of Combat بسیار به نسخه‌های اصلی شباهت دارد. از همین‌رو باید گفت که با یک بازی هک اند اسلش بسیار‌ سرگرم کننده روبه‌رو هستیم که در‌ هر مرحله قرار است تا شما را در مقابل انبوهی از موجودات اهریمنی و باس‌های قدرمند قرار دهد. همچنین کاراکتر‌های مشهور این مجموعه مانند Dante ،Lady ،Vergil ،Nero و چند شخصیت دوست داشتنی دیگر نیز در بازی حضور دارند.

گیم‌پلی بازی درست مانند نسخه‌های اصلی دویل می کرای، یک تجربه‌ی هک ان اسلش جذاب و سرگرم کننده را ارائه می‌کند

بخش کمپین بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat نیز به‌صورت فصلی و مرحله‌ای دنبال می‌شود. در هر فصل بازیکن علاوه‌بر پیش بردن روند داستان، باید سعی کند تا دشمنان متنوعی را در سطوح مختلف شکست دهد. همچنین باس‌های قدرنمندی هم در بازی وجود دارند که نبرد با هرکدام، می‌تواند تا حدودی مهارت‌های شما را به چالش بکشد.

به‌طور کلی نسخه‌ی موبایل بازی دویل می کرای، درکنار گرافیک بالایی که ارائه می‌کند، برای انواع موبایل‌ها به‌ویژه، گوشی‌های میان‌رده بهینه کار شده است و به‌عنوان یک بازی هک اند اسلش در موبایل، تجربه‌ی بسیار مفرح و سرگرم کننده‌ای را خلق می‌کند. بنابراین اگر به بازی‌های هک اند اسلش یا مجموعه‌ی دویل می کرای علاقه دارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Devil May Cry: Peak of Combat را در موبایل از دست ندهید.

دانلود بازی Devil May Cry: Peak of Combat


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده