// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۱

معرفی بازی موبایل Moth Lake | روایت یک ناپدیدی

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک و داستان محور هستید، در این مقاله از زومجی قصد داریم تا به معرفی کوتاه بازی ترسناک Moth Lake بپردازیم که داستان جالبی را تعریف می‌کند.

روایت داستانی جذاب یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های یک بازی ترسناک است به‌طوریکه شاید یک بازی ترسناک، هیولا و حتی جامپ‌اسکرهای بسیار کمی داشته باشد اما داستان و جو محیطی آن، ترس را به بازیکنان القا می‌کنند. به‌عنوان مثال بازی‌ Inside بدون حتی داشتن یک خط دیالوگ به‌گونه‌ای یک داستان ترسناک را روایت می‌کند که بعد از حدود ۸ از انتشار آن همچنان در رابطه با آن صحبت می‌شود. در این مقاله از سری مقالات معرفی بازی‌های موبایل به سراغ بازی Moth Lake ساخته استودیوی Sui Arts رفته‌ایم که با شخصیت‌های مختلف روایت ترسناکی را تعریف می‌کند.

بازی ترسناک Moth Lake

بازی درست از جایی آغاز می‌شود که یک هیولای ترسناک به سراغ اولین شخصیت قابل بازی یعنی Cameron می‌آید و پس از مدتی کوتاه ناپدید می‌شود. حال بازیکنان در نقش همین شخصیت باید خانه را جست‌وجو کنند و متوجه شود که چه اتفاقی در حال افتادن است. پس از اتمام این بخش از بازی، بازیکنان باید با چند شخصیت جدید بازی را ادامه دهند که همراه‌با اتفاق ترسناک و شوکه کننده است.

یکی از ویژگی‌های خوب بازی قابلیت حق انتخاب است؛ درواقع در طول بازی گاهی باید از بین دو مسیر برای یکی را انتخاب کنید که می‌توانند مسیر داستانی بازی را به‌طور کل تغییر دهند و گاهی نیز یک انتخاب اشتباه می‌تواند باعث کشته شدن شخصیت بازی شود! درکنار این موارد بازی شامل پازل‌های مختلفی است که برای برخی از آن باید آیتم دیگری را پیدا کنید که البته کار چندان دشواری نخواهد بود.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد گاهی هیولاهایی به سمت شما حمله می‌کنند و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید و فرار از آن‌ها و پنهان در جاهای مختلف است. در مجموع بازی Moth Lake به‌عنوان یک اثر ترسناک داستانی به‌راحتی می‌تواند طرفداران این دسته آثار را تا انتها همراهی کند که با توجه حق انتخاب‌هایی که در طول بازی به بازیکنان داده می‌شود ارزش تکرار آن را بالا می‌برد.

بازی ترسناک و داستانی Moth Lake

گرافیک پیکلسی و طراحی محیطی بازی Moth Lake به خوبی توانسته است جو ترسناکی را به بازیکنان منتقل کنند. درواقع رنگ بندی بازی حتی در موقعیت‌هایی که از نظر داستانی نباید ترسناک باشند به‌گونه‌ای است که حس ناامنی را می‌دهند. همچنین درکنار این موضوع موسیقی نیز توانسته حس و حال ترسناک بازی را چند برابر کند.

استودیوی Sui Arts با بازی Moth Lake توانسته است که یک اثر ترسناک داستان محور جذاب را آماده کند که باتوجه‌به اتفاق عجیب و دور از انتظار می‌تواند مخاطبان خود را شوکه کند

بازی Moth Lake هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر این بازی موبایل را دانلود کنید و از تجربه یک بازی ترسناک جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Moth Lake


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده