نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۷

معرفی بازی موبایل Bunker Wars: WW1 RTS Game | نبرد برای پناهگاه

این‌بار در سری معرفی‌های بازی موبایل، به سراغ Bunker Wars یک اثر سرگرم کننده در سبک استراتژی رفته‌ایم؛ در ادامه با معرفی این بازی رقابت محور آنلاین، همراه زومجی باشید.

استودیو Azur Interactive Games Limited سال‌ها است که در ساخت انواع بازی‌های مختلف برای موبایل فعالیت می‌کند و تاکنون چندین عنوان محبوب مانند World War Heroes را نیز عرضه کرده است. درواقع این استودیو تنها روی ساخت سبک خاصی از بازی‌ها تمرکز ندارد و بازی‌های متنوع و البته خوش ساخت بسیاری را در ژانر‌های مختلف منتشر کرده است. حال در این معرفی قرار است تا به سراغ Bunker Wars: WW1 RTS Game، یکی از جدید‌ترین بازی‌های این استودیو شناخته شده برویم.

Bunker Wars: WW1 RTS Game یک بازی آنلاین در سبک استراتژی هم‌زمان است که بازیکنان را با خود به دوران جنگ جهانی اول می‌برد. بازی علاوه‌بر یک بخش چند نفره، از بخش‌های کمپین و داستانی هم بهره می‌برد که به واسطه‌ی کات‌سین‌های مختلف، ماجراهای جالبی را از دوران جنگ روایت می‌کند.

گیم پلی بازی bunker wars

بازی اندروید Bunker Wars در ابتدا سعی می‌کند تا با چند مرحله‌ی آموزشی، کارکرد گیم‌پلی و قوانین بازی را شرح دهد‌. در هر رویداد، دو بازیکن در جناح‌های مخالف، مقابل یک‌دیگر قرار می‌گیرند تا برای تسلط بر نقاط مختلف نقشه به رقابت بپردازند. هر جناح باید سعی کند تا با اعزام نیرو‌های خود به دیگر پایگاه‌ها، جلوی پیشرفت دشمن را بگیرد و درنهایت تمام مکان‌های موجود در نقشه را تصرف کند‌. اما میزان تقسیم نیرو‌ها و انتخاب مقصد مناسب برای اعزام آن‌ها، از جمله موضوعات چالش‌برانگیز بازی محسوب می‌شوند که نیاز به استراتژی‌های مناسب دارند.

بازی علاوه‌بر رقابت‌های چندنفره، از مراحل داستانی هم بهره می‌برد

بازی Bunker Wars به‌طور کلی چهار نوع پایگاه مختلف دارد که هر یک ویژ‌گی‌هایی مانند افزایش تعداد نیروهای پایگاه، ایجاد یک برج برای هدف گرفتن دشمنان و به همراه چند قابلیت تأثیرگذار دیگر را شامل می‌شود. درواقع تصمیمات هر جناح درباره‌ی چگونگی مدیریت تعداد نیرو‌ها و نوع استفاده از پناهگاه‌ها می‌تواند نتیجه‌ی هر نبرد را رقم بزند. همچنین بازی دارای حالت‌های مختلفی است و می‌تواند اهداف دیگری را هم برای بازیکنان در هر رویداد تعیین کند.

گیم پلی بازی موبایل bunker wars

بازی از لحاظ گرافیکی هم در جایگاه خوبی قرار دارد. از تصاویری که در کات سین‌ها برای روایت داستان استفاده می‌شود، تا انیمیشن‌های حرکت نیرو‌ها و نوع مبارزتشان، همگی در سرگرم کردن بازیکن نقش مهمی را ایفا می‌کنند. به‌خصوص در بخش کمپین که نوع طراحی خوب تصاویر باعث شده است تا تماشای آن‌ها به کار خسته کننده‌ای تبدیل نشود. همچنین بازی موبایل Bunker Wars نقشه‌های مختلفی دارد که در هرکدام از‌ چینش منحصربه‌فردی برای پناهگاه‌ها استفاده شده است. ایجاد تفاوت در نوع جایگذاری بانکر‌ها، باعث به وجود آمدن چالش‌های مختلفی برای گیمر‌ها می‌شود تا تنها به یک استراتژی تکرای تکیه نکنند؛ درواقع همین تنوع در شیوه بازی و استفاده از استراتژی‌های مختلف، از جمله دلایل مهمی است که مانع از تکراری شدن بازی می‌شود.

Bunker Wars را می‌توان یکی از بازی‌های سرگرم کننده و تا حدودی منحصر‌به‌فرد در سبک استراتژی دانست که برای موبایل عرضه شده است. بنابراین اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی مفرح و در عین حال چالش برانگیز در سری آثار RTS می‌گردید، بازی Bunker Wars می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برای شما در موبایل محسوب شود‌. بازی Bunker Wars درحال حاضر درحالت دسترسی زود هنگام قرار دارد و می‌توان آن را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دریافت کرد.

دانلود بازی Bunker Wars: WW1 RTS Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده