نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل TMNT: Shredder's Revenge | تقابل لاک‌پشت‌های نینجا با شردر

بازی TMNT: Shredder's Revenge تجربه دل‌نشین و مفرحی از ماجراجویی با لاک‌پشت‌های نینجا ارائه می‌دهد. با معرفی یک بازی موبایل جدید از مجموعه TMNT همراه زومجی باشید.

لاک‌پشت‌های نینجا جزو انیمیشن‌های پرطرفدار در جهان و به‌خصوص در ایران محسوب می‌شوند و تاکنون سریال‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های مختلفی براساس آن ساخته شده است. دنیای جذاب و سراسر اکشن TMNT درکنار کاراکتر‌های دوست‌داشتنی متنوع باعث شده است تا بازی‌سازها پتانسیل بالایی را در آن مشاهده کنند.

یکی از آثار محبوب ساخته‌شده این مجموعه TMNT: Shredder's Revenge نام دارد که تجربه یک بازی مبارزه‌ای چالش‌برانگیز را برای مخاطب رقم می‌زند. بازی اندروید و آیفون لاک‌پشت‌های نینجا در هر مرحله کنترل شخصیت‌های لئونارو، رافائل، مایکل‌آنجلو، داناتلو، اسپلینتر، آپریل اونیل و کیسی جونز را به گیمرها محول می‌کند.

بازی موبایل TMNT: Shredder's Revenge

TMNT: Shredder's Revenge از گرافیک کارتونی خوبی بهره می‌برد و محیط‌های زیبا و متنوعی را به تصویر می‌کشد. همچنین تمام کاراکتر‌ها دارای چند انیمیشن مختلف هستند که این موضوع تأثیر زیادی روی جذاب‌تر شدن روند مبارزات گذاشته است؛ زیرا برای روش‌های مختلف صدمه‌دیدن از سوی دشمنان یا حمله به آن‌ها، طراحی‌های جذابی برای کاراکتر‌ها در نظر گرفته شده است و حالت‌های جالبی را از تمام شخصیت‌های حاضر در بازی نمایش می‌دهد.

بازی تعداد زیادی از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز دنیای لاک‌پشت‌های نینجا را در خود جای داده است

با شروع بازی و انتخاب یکی از کاراکتر‌های محبوب گروه لاک‌پشت‌های نینجا، مرحله‌ای آغاز می‌شود و بازیکن باید با نابودکردن دشمنان و گاهی مبارزه با باس‌های مختلف و قدرتمند، مأموریت تعیین‌شده را به اتمام برساند. از طرفی کنترل بازی هم به‌خوبی با موبایل سازگار است و تجربه‌ی روان و جذابی را ارائه می‌کند. همچنین به‌واسطه‌ی تنوع در قدرت‌های هر کاراکتر و وجود درجه سختی‌های محتلف، می‌توان هر مرحله را بار‌ها تجربه کرد و باز هم سرگرم شد؛ به‌خصوص اگر اهل انجام بازی‌ها در درجه سختی‌های بالا باشید، احتمالا مدت زمان بیشتری را در طول مراحل سپری خواهید کرد.

بازی موبایل TMNT: Shredder's Revenge

یکی دیگر از نقاط قوت بازی موبایل Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge تنوع در مراحل است. درواقع بازی در هر مرحله سعی می‌کند تا علاوه‌بر ایجاد تفاوت در محیط و دشمنان، تغییراتی را هم در نوع گیم‌پلی بازی اعمال کند. به‌عنوان مثال، گاهی باید در شرایط مختلف و درحال حرکت روی وسیله‌های گوناگون به مبارزه بپردازیم و گاهی هم به‌واسطه‌ی تأثیر قدرت‌های ویژه باس‌ها، چالش‌های جدیدی را در نبردها تجربه کنیم.

در پایان می‌توان گفت که بازی TMNT: Shredder's Revenge درکنار زنده‌کردن خاطراتی که با مجموعه‌ی لاک‌پشت‌های نینجا داشته‌ایم، می‌تواند تجربه‌ مفرح و البته چالش‌برانگیزی را تقدیم طرفدارهای پروپاقرص مجموعه کند. نسخه‌ موبایل بازی لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان: انتقام شردر یکی از بهترین و جدید‌ترین بازی‌های منتشرشده توسط نتفلیکس به‌حساب می‌آید که می‌توانید روی پلتفرم‌های اندروید و iOS تجربه کنید.

دانلود بازی TMNT: Shredder's Revenge


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده