نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹

معرفی بازی موبایل Twenty Minutes Till Dawn | یک تجربه‌ی اعتیادآور در سبک بقا

بازی Twenty Minutes Till Dawn به‌خوبی می‌تواند طرفداران سبک بقا را تا ساعت‌ها پای خود میخکوب کند؛ در ادامه با معرفی این بازی روگ لایک جذاب همراه زومجی باشید.

اگر به آثار بقا محور و روگ لایک علاقه داشته باشید، احتمالا به خوبی با بازی Vampire Survivors آشنایی دارید؛ اثری که خیلی زود توانست نظر بازیکنان بسیاری را به خود جلب کند و تبدیل به منبع الهامی برای عناوین مختلف شود. حال استودیو Erabit با ساخت Twenty Minutes Till Dawn یک بازی بسیار اعتیادآور در سبک بقا و روگ لایک را خلق کرده است که در هسته‌ی اصلی گیم‌پلی خود، شباهت‌های بسیاری با Vampire Survivors دارد.

درواقع Erabit Studios سعی کرده است ویژگی‌های متنوعی را در اثر خود لحاظ کند تا درنهایت تجربه‌ی به نسبت بهتری را در مقابل با سایر عناوین مشابه ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون Twenty Minutes Till Dawn قرار نیست که داستان خاصی را روایت کند و صرفا به‌دنبال ارائه‌ی یک گیم‌پلی لذت بخش و چالش برانگیز از سبک بقا است.

بازی موبایل Twenty Minutes Till Dawn

بازی Twenty Minutes Till Dawn تنها از بازیکن می‌خواهد تا به مدت ۲۰ دقیقه در یک دنیای پر شده از موجودات اهریمنی زنده بماند. گیمر در هر دور باید با سلاحی که در دست دارد، دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرد و به واسطه‌ی امتیازاتی که کسب می‌کند، توانایی‌های خود را نیز به مرور ارتقا دهد. همچنین با گذشت زمان، علاوه‌بر افزایش قدرت و تعداد دشمنان، باس‌های توانمندی هم در مقابلتان قرار خواهند گرفت که اگر درسطح مناسبی قرار نداشته باشید، بعید است که از دست آن‌ها جان سالم به در ببرید.

بازی سلاح‌های متنوعی را در دسترس گیمر قرار می‌دهد که هر یک تحت تاثیر ارتقاعاتی که گیمر کسب می‌کند، می‌تواند هریار عملکرد متفاوتی را ارائه کند

گیمر در روند بازی Twenty Minutes Till Dawn علاوه‌بر حرکت در محیط، می‌تواند به‌صورت آزادانه جهت‌گیری و شلیک کند یا از قدرت‌های منحصر‌به‌فرد کاراکتر خود بهره ببرد؛ درحالی در بعضی از عناوین شناخته شده‌ی مشابه در این سبک، گیمر تنها اجازه‌ی حرکت کردن دارد و شلیک نیز به‌صورت خودکار انجام می‌شود. اما در بازی موبایل Twenty Minutes Till Dawn می‌توان به خوبی توجه‌ی ویژه‌ی سازندگان به موضوع شلیک کردن آزادانه توسط گیمر و ارتقا قابلیت‌های مختلف سلاح‌ها را در روند بازی مشاهده کرد.

بازی اندروید و آیفون Twenty Minutes Till Dawn

به‌طور کلی Twenty Minutes Till Dawn در زمینه‌ی گرافیک هم از جلوه‌های بصری ویژه و رنگ بند‌ی‌های منحصربه‌فردی استفاده کرده است. باید گفت که بازی با اینکه داستان خاصی را روایت نمی‌کند و بیشتر روی بخش گیم‌پلی تمرکز دارد، اما تمام تلاش خود را برای‌ خلق یک اتمسفر گیرا و جذاب به کار می‌گیرد. Twenty Minutes Till Dawn از لحاظ گیم‌پلی هم ماهیت اعتیادآور بودن بازی‌هایی مانند Vampire Survivors را نیز حفظ کرده است و همچنین سعی می‌کند تا با ارائه‌ی ویژگی‌های متنوع‌تر، تجربه‌ی جذاب‌تری را برای بازیکنان رقم بزند.

بازی Twenty Minutes Till Dawn تاکنون بسیار مورد توجه‌ی بازیکنان پلتفرم موبایل قرار گرفته است و جزو آثار محبوب سبک روگ لایک در موبایل محسوب می‌شود. از همین‌رو اگر اهل انجام بازی‌های چالش برانگیز بقا محور هستید، حتما انجام بازی Twenty Minutes Till Dawn را نیز در‌ برنامه‌های آینده‌ی خود داشته باشید.

بازی‌ Twenty Minutes Till Dawn به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور عرضه شده است؛ اما برای دسترسی کامل به تمام امکانات و محتوای بازی باید نسخه‌ی Premium را با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Twenty Minutes Till Dawn


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده