// جمعه, ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی Mortal Kombat: Onslaught | مبارزات تیمی مورتال کامبت

بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught با ارائه یک روایت ساده بازیکن را وارد نبردهایی می‌کند که باید دشمنان را با شخصیت‌های معروف این مجموعه از بین ببرند.

مورتال کامبت به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه بازی‌های سبک مبارزه‌ای شناخته می‌شود و این موضوع باعث شده است که تیم‌های توسعه‌دهنده این مجموعه همواره در هرنسخه موارد جدیدی را پیش روی مخاطب قرار دهند. شاید یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین این موارد، گیم‌پلی و فیتالیتی‌های معروف این مجموعه باشد که هربار خونین‌تر از گذشته می‌شوند. تا به امروز علاوه‌بر نسخه‌های متعدد کنسولی، چند عنوان موبایلی از این مجموعه منتشر شده است که هریک از آن‌ها توانستند نظر بازیکن‌های زیادی را به خود جلب کنند. بازی Mortal Kombat: Onslaught به‌عنوان جدیدترین نسخه از این مجموعه به‌تازگی منتشر شده است که می‌خواهد با روایت داستانی جذاب گیمرهای بیشتری را جذب کند. در این مقاله از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل، به معرفی کامل این بازی پرداخته‌ایم. با ادامه مقاله همراه زومجی باشید.

لابی بازی اندروید Mortal Kombat: Onslaught

برای نصب و اجرای این بازی باید دیتایی در حدود ۱.۵ گیگابایت را دریافت کنید که البته برای اینکه در طی زمان دانلود حوصله‌تان سَر نرود، می‌توانید صحنه‌هایی سینمایی مبارزه شخصیت‌های بازی را تماشا کنید. پس از اتمام دانلود دیتا، بازیکن‌ها وارد صحنه اصلی بازی با عنوان فصل اول می‌شوند. هریک از فصل‌های بازی شامل مراحل بسیار زیاد است که با یکی از شخصیت‌های دنیای مورتال کامبت ارتباط دارند. در بین مراحل بازی صحنه‌های گفت‌وگوی شخصیت‌ها را می‌بینید که به‌نوعی داستان بازی را پیش می‌برند. در هر مراحل بازی که البته بسیار کوتاه‌ هستند، باید دشمنان خود را از بین ببرید که البته در این راه تنها نخواهید بود و می‌توانید ۵ شخصیت دیگر را نیز به‌همراه خود بیاورید. این نکته را در نظر داشته باشید که در اوایل بازی به تعداد بسیار محدودی شخصیت دسترسی دارید و با پیش‌روی در طول بازی دیگر شخصیت‌های بازی آزاد می‌شوند.

گیم‌پلی بازی با وجود عملکرد خوب دیگر بخش‌ها جذابیت لازم را ندارد و صرفا در طول مراحل بازی باید به تماشای حرکت شخصیت از سمت راست به چپ باشید و نهایتا از کارت‌های شخصیت‌های در دسترس در مواقع مهم استفاده کنید. به‌طور دقیق‌تر بازیکن‌ها خودشان نمی‌توانند مبارزه کنند و شخصیت‌ها به‌صورت خودکار با یکدیگر مبارزه خواهند کرد و حتی مفهومی به نام نوبتی‌بودن مبارزه در آن وجود ندارد! زمانی‌که انرژی یکی از شخصیت‌های دردسترس تکمیل شود، می‌توانید با انتخاب آن کارت ضربه‌ای قدرتمند را وارد کنید. پس از تکمیل هر مرحله امتیاز و سکه‌هایی را دریافت می‌کنید که از آن‌ها می‌توانید برای ارتقاء قدرت شخصیت‌ها استفاده کنید. همچنین هریک از شخصیت‌ها سلاح‌های مخصوص به خود را دارند که می‌توانید آن‌ها را ارتقاء دهید و حتی نوع جدیدی از آن را خریداری کنید. به غیر از بخش داستانی بازی، یک حالت آزادانه نیز وجود دارد که امکان شخصی‌سازی حالت‌ها و تجربه آن‌ها را فراهم می‌آورد.

گیم‌پلی بازی اندروید Mortal Kombat: Onslaught

در بحث گرافیک و طراحی هنری مجموعه مورتال کامبت همواره به‌واسطه ماهیت خاص خود در اکثر مواقع توانسته نظر مخاطبان خود را جلب کند و این موضوع در مورد بازی Mortal Kombat: Onslaught نیز صادق است و از میان‌پرده‌های سینمایی گرفته تا فضاسازی محیط‌های بازی، همه به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. این موضوع در زمینه موسیقی و صداگذاری افکت‌های بازی نیز صدق می‌کند و تنها نکته منفی آن عدم صداگذاری شخصیت‌های بازی است. در مجموع بازی Mortal Kombat: Onslaught اثری مبارزه‌ای است که با وجود کم‌کاری در زمینه گیم‌پلی، می‌تواند طرفداران این مجموعه را تا حدودی سرگرم کند.

بازی Mortal Kombat: Onslaught به‌تازگی منتشر شد و درحال‌حاضر تنها در اندروید قابل تجربه است. شما می‌توانید ازطریق لینک‌ زیر به دانلود این بازی جذاب بپردازید و از تجریه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Mortal Kombat: Onslaught


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده