نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۱

معرفی بازی موبایل Warcraft Rumble | هرج و مرج در دنیای وارکرفت

شرکت بلیزارد با ساخت Warcraft Rumble یک تجربه‌ی رقابت محور جذاب را در دنیای دوست داشتنی وارکرفت به وجود آورده است؛ در ادامه با معرفی بازی موبایل Warcraft Rumble همراه زومجی باشید.

سال ۱۹۹۴ میلادی بود که بلیزارد انترتینمنت برای اولین‌بار دنیای جذاب و پر رمز و راز وارکرفت را در قالب یک بازی استراتژی با نام : Warcraft: Orcs & Humans وارد دنیای ویدیو گیم کرد؛ پس از آن نیز با عرضه‌ی بازی‌های موفق دیگر از این نام محبوب و البته روی کار آمدن World of Warcraft به‌عنوان یک اثر MMORPG، جایگاه ویژه‌ای را در دنیای بازی به‌دست آورد و درکنار بهترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی قرار گرفت.

حال شرکت بلیزارد انترتینمنت، این دنیای جذاب را در قالب یک اثر استراتژی و رقابت محور دیگر با نام Warcraft Rumble برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون عرضه کرده است. البته باید گفت که این اولین‌بار نیست که شاهد انتشار اثری با محوریت دنیای وارکرفت برای موبایل هستیم و بازی‌هایی دیگری مانند Hearthstone هم تجربه‌ی حضور در این جهان جذاب را فراهم کرده بودند.

به‌طور کلی هسته‌ی اصلی گیم‌پلی Warcraft Rumble را می‌توان تا حدودی شبیه به بازی Clash Royale دانست؛ با این وجود وقتی با دقت بیشتری گیم‌پلی بازی را زیر نظر بگیرید و شروع به انجام مراحل یا رویداد‌های PVP آن کنید، با مکانیزم‌های نسبتا متنوع و جدیدی نسبت به دیگر عناوین مشابه، مواجه می‌شوید.

بازی اندروید و آیفون Warcraft Rumble در دو حالت PVP و رقابت با هوش مصنوعی دنبال می‌شود. گیم‌پلی بازی هم به‌گونه‌ای پیش می‌رود که در طی هر مسابقه، گیمر باید سعی کند تا با پرداخت طلا و استخدام نیرو‌هایی با نژار‌های مختلف، برج‌های حریف خود را نابود کند. اما وجود نقشه‌های متنوع و امکان پیروزی از چند روش مختلف، باعث شده است تا بازیکن گاهی مجبور به تغییر استراتژی‌های خود شود و مدام از یک تاکتیک حمله استفاده نکند.

درنظرگرفتن شرایط و مسیر‌های متنوع برای هر نقشه، باعث شده است تا گیمر هربار استراتژی‌های مختلفی را برای پیروزی دنبال کند

Warcraft Rumble به واسطه‌ی طراحی خوب مراحل تک نفره، به خوبی می‌تواند مانند حالت PVP ذهن و مهارت‌های استراتژی شما را به چالش بکشد؛ زیرا هربار با ورود به مرحله و سطح جدید، علاوه‌بر تغییرات تاثیر گذاری که در نقشه اعمال می‌شوند، هوش مصنوعی هم هربار بیش‌ازپیش شما را در فشار حملات خود قرار می‌دهد. درواقع همین افزایش قدرت هوش مصنوعی، باعث شده است تا رویداد‌های تک نفره نیز در حد و اندازه‌ی بخش PVP لذت بخش و چالش‌برانگیز واقع شوند.

بازی Warcraft Rumble بسیاری از کاراکتر‌های جذاب دنیای وارکرفت را در خود جای داده است. از موجودات و سربازان مشهور در هر نژاد گرفته تا قهرمانان محبوب سری وارکرفت، با همان قدرت‌های ویژه‌ی خود در این نسخه هم حضور دارند. همچنین بازی از گرافیک کارتونی خوبی بهره می‌برد و بیشتر سعی می‌کند تا حال و هوای شاد و طنز گونه‌ای از کاراکتر‌ها را به تصویر بکشد.

در پایان باید گفت که Blizzard Entertainment به واسطه‌ی ساختار و قوانین نسبتا متفاوتی که برای اثر خود در نظر گرفته است، می‌تواند تجربه‌ی جذاب و حتی جدیدی را برای بازیکنان پلتفرم موبایل خلق کند؛ تجربه‌ای که البته می‌تواند خاطرات شیرین و جذاب نسخه‌های کلاسیک سری وارکرفت را هم یادآوری کند و از همین‌رو، لحظات لذت بخشی را برایتان به وجود آورد. در پایان اگر طرفدار سبک استراتژی و آثار رقابت محور هستید یا به دنیای جذاب وارکرفت علاقه دارید، بازی اندروید و آیفون Warcraft Rumble می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما محسوب شود.

دانلود بازی Warcraft Rumble


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده