// شنبه, ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی Monster Hunter Now | شکار هیولا به سبک پوکمون گو

درحالی‌که تصور شده بود که دوران بازی‌های شبیه Pokémon GO تمام شده، با انتشار نسخه‌ای جدید از سری Monster Hunter بازیکنان را بار دیگر وارد دنیایی شبیه به آن کرده است.

در زمانی‌که بازی Pokémon GO برای موبایل‌های هوشمند منتشر شد، باتوجه‌به ایده منحصربه‌فردی که ارائه کرد، توانست بازیکنان زیادی را مجذوب خود کند. این ایده شرایطی را به وجود آورد که بازیکنان را مجبور می‌کرد که برای پیدا کردن یک آیتم خاص به جاهای خاصی از شهر یا کشور خود سفر کنند و طبعاً مشکلاتی را نیز به وجود آورد. از آن زمان تا به امروز بازی‌های مختلفی با سبک و سیاق شبیه به Pokémon GO منتشر شد که در جدید این آثار بازی Monster Hunter Now به‌تازگی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه این مقاله به معرفی کامل این بازی می‌پردازیم.

طبق قاعده بازی، وقتی آن را اجرا می‌کنید، بلافاصله از بازیکن می‌خواهد که لوکیشن موبایل خود را روشن کند و پس از آن وارد بخش اصلی می‌شوید. در ابتدا باید شخصیت خود را آنگونه می‌خواهید شخصی‌سازی کنید که در این امر نیز دست بازیکنان تا حدودی باز است. در طول بازی گربه‌ای به نام Felyne همواره همراهتان است و راهنمایی‌های متعددی را می‌کند. البته به غیر Felyne شخصیت‌های دیگری نیز حضور دارند که در موقعیت‌های مختلف به سراغتان می‌آیند. پس از اولین راهنمایی که از Felyne می‌گیرید، وارد اولین نبرد با یک هیولا می‌شوید که بیشتر حکم مرحله آموزشی دارد.

در این موقعیت بازی به‌صورت سوم‌شخص می‌شود و هیولا روبه‌روی شما قرار دارد. در این قسمت حرکاتی مانند ضربه زدن و دفاع را یاد می‌گیرید. اولین هیولا را نیز شکست می‌دهید. در طول بازی با شکست دادن هر هیولا امتیازهایی را به‌دست می‌آورید که با آن امتیازها می‌توانید آیتم‌ها خاصی را خریداری کنید یا شخصیت خود را ارتقا دهید. علاوه‌بر هیولاهای معمول بازی گاهی نیز باید به سراغ باس‌فایت‌هایی بروید که چالش‌هایی را به همراه می‌آورند. علاوه‌بر اینکه نوار سلامتی باس‌ها به مراتب بزرگ‌تر است، پروسه‌ی کاهش آن نیز با ضربات بازیکنان بسیار کند پیش می‌رود. در این موقعیت باید به سرعت حمله و در موقعیت حساس به موقع دفاع کنید. همان‌طور که اشاره شده بود، بازی شبیه به Pokémon GO است و باید همواره موقعیت جغرافیایی خود را تغییر دهید تا بتوانید شکارهای جدید را به‌دست بیاورید. درواقع شاید در موقعیتی که قرار دارید، هیولاها تکراری شوند و برای کشف نوع جدیدی از آن‌ها به منطقه جدید بروید.

هیولا‌ها، باس‌فایت‌ها و محیط‌هایی که در آن قرار می‌گیرید، به شکل قابل قبولی طراحی شده‌اند. موسیقی بازی در زمانی‌که در نقشه بازی گشت‌وگذار می‌کنید، آرامش را به بازیکنان منتقل می‌کنند. ولی در زمان مبارزه با هیولا‌ها و مخصوصا زمانی‌که باید یک باس را از بین ببرید، هیجان در موسیقی حماسی بازی جای آرامش را می‌گیرد. در مجموع بازی Monster Hunter Now، ساخته‌ی استودیو Niantic یک اثر سرگرم‌کننده است که اگر در گذشته طرفداران بی‌چون چرای بازی پوکمون گو بوده باشید، قطعاً از تجربه این بازی لذت خواهید برد.

بازی Monster Hunter Now به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه این بازی لذت ببرید.

دانلود بازی Monster Hunter Now


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده