نویسنده: سیدرضا نصری
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۷

معرفی بازی موبایل Ultimate Draft Soccer | فوتبال در مستطیل استراتژی

بازی Ultimate Draft Soccer با گیم‌پلی متفاوت خود، تجربه‌ی سرگرم کننده و جذابی را از مسابقات فوتبال ارائه می‌کند. در ادامه با معرفی بازی Ultimate Draft Soccer همراه زومجی باشید.

اگر اهل انجام بازی‌های ورزشی در موبایل باشید، احتمالا با یکی از آثار استودیو First Touch Games Ltd آشنایی دارید. بازی‌هایی مانند Dream League Soccer ،Score! Hero و Score! Match از جمله آثار مهم این استودیو شمرده می‌شوند که هر یک به شکل متفاوت و باکیفیتی سعی در ارائه‌ی یک تجربه‌ جذاب از ورزش فوتبال را دارند.

اما با وجود محبوبیت بالای Dream League Soccer، باید گفت که دو بازی Score! Match و Score! Hero که تغریبا از روند مشابهی بهره می‌برند، به‌دلیل بهره‌گیری از سبک خاص و متمایزی در گیم‌پلی خود، جزو بازی‌های ویژه‌ی استودیو First Touch Games Ltd شمرده می‌شوند. درواقع این استودیو با ساخت بازی Ultimate Draft Soccer قصد دارد تا نسخه‌ی پیشرفته‌تری از بازی ساکر مچ را ارئه کند و از طرفی، تجربه‌ی بهتری را هم در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال و آثار شبیه‌ساز ورزشی قرار دهد.

Ultimate Draft Soccer یک بازی آنلاین و رقابت محور است که دو بازیکن را در قالب یک مسابقه‌ی فوتبال دو دقیقه‌ای مقابل یک‌دیگر قرار می‌دهد. همچنین بازی درکنار استفاده از روند اصلی فوتبال، قوانین دیگری را هم برای آن در نظر می‌گیرد تا شاهد تعادل بیشتری در گیم‌پلی باشیم. از همین‌رو Ultimate Draft Soccer برخلاف آثاری مشهوری مانند Fifa و Pes، احتیاجی به کنترلر یا سیستم لمس مشابهی برای کنترل ندارد. درواقع سیستم گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک دنبال می‌شود و فاقد پیچیدگی خاصی در این زمینه است.

بازی‌ برخلاف آثار مرسوم ویدیو گیمی در ورزش فوتبال، نیازی به کنترلر یا دکمه‌های لمسی ندارد و کاملا با شرایط موبایل سازگار است

گیم‌پلی بازی Ultimate Draft Soccer به‌صورت پیوسته جریان ندارد و هر گیمر باید در نوبت خود، عملکردی را برای بازیکنان در نظر بگیرد. این‌گونه می‌توان گفت که با رسیدن توپ به هر تیم، زمان متوقت می‌شود و بازیکن صاحب توپ باید حرکت بعدی خود را مشخص کند؛ در این بین، تیم مدافع هم باید بازیکن یا بازیکنانی را برای یارگیری مشخص کرده و به‌نوعی مانع از حرکت تیم حریف شود.

البته توقف زمان تا زمانی ادامه دارد که بازیکن صاحب توپ، حرکت خود را مشخص کند. بنابراین قرار نیست که بازی سرعت پایینی داشته باشد و ممکن است حتی روند بازی سرعت بالا‌یی هم به خود بگیرد. البته باید اضافه کرد که Ultimate Draft Soccer حسابی دست بازیکن را در پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف باز می‌گذارد و تجربه‌ی بسیار کامل‌تری را نسبت بازی‌های مشابه و قدیمی‌تر استودیو First Touch Games Ltd ارائه می‌کند.

بازی اندروید و آیفون Ultimate Draft Soccer علاوه‌بر پیشرفت در گیم‌پلی، از لحاظ گرافیکی هم بهبود چشم‌گیری نسبت به Score! Match داشته است. به‌خصوص در زمینه‌ی حرکت انیمیشن‌ها و نماهای باز، بازی جلوه‌های بصری زیبایی را به تصویر می‌کشد. همچنین وجود یک گزارش‌گر حرفه‌ای و استفاده از چهره و نام فوتبالیست‌های واقعی، از جمله ویژگی‌های مهم بازی Ultimate Draft Soccer شمرده می‌شوند.

به‌طور کلی استودیو First Touch Games Ltd سعی کرده است تا با بازی Ultimate Draft Soccer یک تجربه‌ی استراتژی‌محور و متفاوت از ورزش فوتبال را ارائه کند که کاملا با شرایط موبایل سازگار باشد. در آخر اگر طرفدار رویداد‌های ورزشی و به‌خصوص مسابقات فوتبال هستید، بازی Ultimate Draft Soccer می‌تواند انتخاب منحصربه‌فردی برای شما محسوب شود.

دانلود بازی Ultimate Draft Soccer


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده