// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

۱۵ فیتلیتی برتر بازی Mortal Kombat 1

Fatality را می‌توان یکی از ارکان اصلی سری Mortal Kombat دانست و در این ویدیو به سراغ انتخاب ۱۵ تا از بهترین فیتلیتی‌های پایه Mortal Kombat 1 رفته‌ایم.

معمولا هر یک از سری بازی‌های مبارزه‌ای مشخصه‌ها و امضاهای مخصوص‌به خود را دارند. ازاین‌رو نسخه به نسخه این موارد را در بازی مورد نظر مشاهده کرده و تیم سازنده سعی دارد با ارائه موارد مختلف به آن‌ها، تجربه‌ای جدید و درعین حال کاملا آشنا را ارائه دهد.

Fatality، یکی از همان امضاهایی است که آن را همیشه در مجموعه Mortal Kombat مشاهده می‌کنیم، اما ندررلم با ارائه فیتلیتی‌های جدید برای هرکاراکتر و بعضا ایجاد تغییرات مختلف در آن‌ها، سعی کرده تا کاربران با تجربه نسخه‌های جدید این سری بتوانند شگفت‌زده شوند.

Mortal Kombat 1 هم از این قاعده مستثنا نیست. بعضی از فیتلیتی‌ها، اشاره‌هایی به فیتلیتی‌ها و حرکات قدیمی همان کاراکترها داشته و بعضی دیگر، تجربه‌ای کاملا جدید را به‌نمایش می‌گذارند. دراین ویدیو به‌سراغ ۱۵ تا از بهترین فیتلیتی‌های بازی مورتال کامبت 1 رفته‌ایم. البته اشاره کنم که فیتلیتی‌های انتخاب شده، صرفا فیتلیتی‌های پایه بازی است. به‌عبارتی فیتلیتی‌های شماره یک کاراکترها است.

زیرا، هر کاراکتر یک فیتلیتی شماره ۲ هم دارد که با پیشروی در حالت Invasion، در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید ویدیو ۱۵ فیتلیتی برتر را مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

نخل پلاس حامی این ویدیو از مورتال کامبت یک است. بازی مورتال کامبت ۱ از روز ۲۸ شهریور روی سرویس های پلتینیوم و آلتیمیت نخل پلاس از روز اول عرضه رسمی نسخه استاندارد در دسترس قرار می‌‌گیرد. حتما به سایت نخل پلاس سر بزنید.

به‌دلیل قوانین آپارات، این ویدیو از آپارات حذف شده و تنها از یوتوب در دسترس است

تماشا از یوتوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده