نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Major Mayhem 2 | تجربه‌ای تفننی و چالش‌برانگیز

بازی Major Mayhem 2 با استفاده از ساده‌ترین مکانیزم‌ها، یک گیم‌پلی چالش‌برانگیز و جذاب را ارائه می‌کند. در ادامه با معرفی بازی Major Mayhem 2 همراه زومجی باشید.

استودیو Rocket Jump Games با ساخت Major Mayhem 2 ترکیب جالبی از سبک‌های تفننی و شوتر را برای بازیکنان پلتفرم اندروید و آیفون خلق کرده است. در وهله‌ی اول باید گفت که با یک بازی نسبتا ساده و در عین حال چالش‌برانگیز روبه‌رو هستیم. ساده به این معنا که گیمر به‌راحتی می‌تواند مکانیزم‌های گیم‌پلی را یاد بگیرد و مشکلی در روند آن نداشته باشد. حتی برای بازیکنانی هم که تجربه‌ی خاصی در زمینه‌ی بازی‌های ویدیویی ندارند، Major Mayhem 2 می‌تواند جذاب و سرگرم‌کننده واقع شود. بااین‌حال بازی سعی می‌کند بیش از هرچیزی، سرعت عمل و تیز‌بینی گیمر را هدف چالش‌های خود قرار دهد و هر‌بار بیش‌ازپیش شرایط را دشوار و البته هیجان‌انگیزتر کند.

نحوه‌ی شلیک کردن در بازی Major Mayhem 2

نسخه‌ی دوم Major Mayhem داستان خاصی را روایت نمی‌کند و صرفا روی ایجاد یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز تمرکز دارد. البته بازی کاراکتر‌های مختلفی را معرفی می‌کند و به‌صورت مختصر یک روند ماجراجویانه را برای مراحل خود در نظر می‌گیرد. البته این نوع داستان، صرفا برای ایجاد انگیزه و هدف دادن به گیمر تلاش می‌کند تا پیش‌برد مراحل از نظر مفهومی هم ارزشمند‌تر تلقی شود. بااین‌حال ماجراجویی گیمر از ابتدا با حمله‌ی نیرو‌های دشمن شروع می‌شود و این جریان به‌صورت پیوسته و در محیط‌های مختلف، ادامه پیدا می‌کند. محیط‌های بازی نیز درکنار تنوع و جزئیات جالبی که در خود جای داده است، از لحاظ بصری هم تجربه‌ی خوبی را رقم می‌زند.

با اینکه گیم‌پلی بازی از ساده‌ترین مکانیزم‌ها بهره می‌برد، بااین‌حال به خوبی بازیکن را به چالش می‌کشد

Major Mayhem 2 در‌ ابتدا گیمر را با سیستم مبارزه و کنترل آشنا می‌کند و به‌نوعی مکانیزم‌های گیم‌پلی را شرح می‌دهد. درواقع شخصیت اصلی بازی، درحالت عادی که گیمر کاری انجام نمی‌دهد، کاور می‌گیرد و در صورت لمس نمایشگر، به دشمنان خود شلیک می‌کند. از طرفی اگر سلاح شما به‌صورت تک تیر باشد، باید مدام صفحه‌نمایش را لمس کنید تا شلیک انجام شود. اما اگر نوع سلاح رایفل باشد، تنها یک لمس پیوسته کافی است تا تیراندازی به اهداف صورت گیرد. همچنین با هربار شلیک که بازیکن از کاور خارج می‌شود، طبیعتا گلوله‌های دشمن نیز به او بررخورد می‌کنند. البته برای دفع بعضی از حملات و گلوله‌ها، باید روش‌های مثل شلیک متقابل انجام داد تا آسیبی به کاراکتر وارد نشود. از طرفی سلاح‌های بازی هم تنوع خوبی دارند و هرکدام تجربه‌ی نسبتا متفاوتی را به گیمر منتقل می‌کنند.

مرحله مبارزه در کشتی در بازی موبایل Major Mayhem 2

بهبود قابل‌توجه گرافیک، یکی از مهم‌ترین تغییرات بازی اندروید و آیفون Major Mayhem 2 نسبت به نسخه‌ی اول شمرده می‌شود. از طراحی انیمیشن‌ها گرفته تا جلوه‌های اکشن بازی و حرکت در محیط، همگی در سطح بسیار خوبی قرار دارند. همچنین صداگذاری‌ها نیز نقش مهمی را در افزایش هیجان و جذابیت بازی ایفا می‌کنند و یکی از نقاط قوت بازی به شمار می‌آیند.

Major Mayhem 2 به‌عنوان یک بازی در سبک تفننی و شوتر، کیفیت بالایی را ارائه می‌کند و تاکنون موفق به دریافت بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی بازیکنان شده است. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی با مکانیزم‌های ساده و البته چالش‌برانگیز هستید که تا مدت‌ها شما را سرگرم کند، به هیچ‌وجه بازی Major Mayhem 2 را در موبایل از دست ندهید.

دانلود بازی Major Mayhem 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده