نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Tower of God: NEW WORLD | تقابل افسانه‌ها

بازی Tower of God: NEW WORLD با گرافیک زیبا و روایت هنرمندانه‌ی خود، یک تجربه‌ی به یاد ماندنی را رقم می‌زند. در ادامه با معرفی بازی جدید استودیو Netmarble همراه زومجی باشید.

Netmarble یکی از استودیو‌های مشهور در دنیای بازی‌های موبایلی است که تاکنون آثار با کیفیت بسیاری مانند Marvel: Future Fight ,Marvel Future Revolution و Lineage 2: Revolution را عرضه کرده است. از همین‌رو، اگر با عناوین نام برده به‌خصوص Marvel Future Revolution آشنا باشید، احتمالا می‌دانید که این استودیو کره‌ای در ایجاد سکانس‌های اکشن سینمایی و جلوه‌های بصری زیبا،‌ عمکلردی در سطح بازی‌های کنسولی داشته است.

این‌بار Netmarble با ساخت Tower of God: NEW WORLD به نظر می‌رسد که بیش‌ازپیش روی جلوه‌های بصری و کارگردانی کات‌سین‌ها تمرکز کرده است تا همه‌چیز برای روایت یک داستان حماسی و درگیرکننده فراهم باشد.

Tower of God: NEW WORLD یک بازی انیمه‌ای در سبک استراتژی است که در بخش گیم‌پلی، بیشتر روی جنبه‌های مدیریتی گیمر تمرکز دارد.

بازی به‌صورت اپیزودیک داستان خود را پیش می‌برد و میان هر اپیزود، مراحل و استیج‌هایی را برای گیمر در نظر می‌گیرد. بنابراین بعد از مواجه شدن با هر بخش داستان، باید از استیج‌های مشخص‌شده‌ای عبور کنیم تا درنهایت قفل طبقات بالا‌تر برج و اپیزود‌های جدید باز شوند. هرچند که مراحل داستانی هم گیم‌پلی و چالش‌های مختص به خود را دارند که البته به اندازه‌ی استیج‌های برج، چالش‌برانگیز نیستند.

همچنین باید اشاره کرد که مراحل داستانی بازی، محیط‌هایی را در دسترس قرار می‌دهند که می‌توان به‌صورت آزادانه و با زاویه دید سوم شخص در آن‌ها حرکت کرد. اما نقشه‌های بازی انقدر بزرگ نیستند که حس و حال بازی‌های جهان باز را به بازیکن منتقل کنند.

گرافیک بصری زیبا و روایت هنرمندانه و جذاب داستان، از جمله مواردی هستند که بازیکن را به ادامه‌ی بازی ترغیب می‌کنند

روند مبارزات به‌گونه‌ای است که گیمر فقط می‌تواند زمان استفاده از قدرت‌های ویژه‌ی کاراکتر‌ها را در آن مشخص کند و در باقی مسائل تنها نقش ناظر را ایفا می‌کند. درواقع پیروزی یا شکست در استیج‌‌ها به میزان قدرت و نوع شخصیت‌های انتخاب‌شده وابسته است. انتخاب‌های رندوم یا ارتقا‌های بدون برنامه هم موفقیت در استیج‌های بالاتر را سخت و به کار زمان‌بری تبدیل می‌کند.

بازیکن حداکثر پنج کاراکتر را می‌تواند انتخاب کند که هر یک علاوه‌بر یک پیش‌زمینه‌ داستانی جذاب و ظاهر کاملا متفاوت، از قدرت‌های ویژه‌ای نیز بهره می‌برد. بازی اندروید و آیفون Tower of God: NEW WORLD تعداد زیادی کاراکتر را در سطوح و کلاس‌های مختلف در دسترس قرار می‌دهد تا برای انواع استراتژی‌ها، شخصیت‌هایی برای انتخاب وجود داشته باشند.

ویژگی مهمی که بازی Tower of God: NEW WORLD را به یک تجربه‌ی دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند، نوع روایت هنرمندانه داستان و جلوه‌های بصری زیبای آن است. علاوه‌بر گرافیک عالی بازی، طرز قرارگیری دوربین در کات‌سین‌ها، موسیقی، فضاسازی و صداگذاری‌ها همگی به خوبی کار شده‌اند تا حس‌و‌حال تماشای یک سریال انیمه‌ای جذاب را به مخاطب منتقل کنند.

گرافیک و داستان Tower of God: NEW WORLD را می‌توان از ویژگی‌های مهمی دانست که گیمر را به انجام مراحل بازی ترغیب می‌کند. به‌خصوص اگر طرفدار فیلم‌ها و مجموعه‌های انیمه‌ای باشید،‌ احتمالا از تجربه‌ی Tower of God: NEW WORLD خسته نخواهید شد و برای سردرآوردن از رازها و چگونگی پایان‌بندی، بازی را تا انتها تجربه خواهید کرد.

در آخر اگر به بازی‌های گرافیکی داستان محور علاقه دارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی Tower of God: NEW WORLD را در موبایل از دست ندهید.

دانلود بازی Tower of God: NEW WORLD


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده