// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی DC Heroes & Villains: Match 3 | گردهمایی قهرمانان و ضدقهرمانان دی‌سی

در این مقاله از زومجی به سراغ معرفی بازی DC Heroes & Villains: Match 3 رفته‌ایم. شما باید با کمک همه ابرقهرمانان دنیای دی‌سی دشمنان مختلف را نابود کنید.

دنیای دی‌سی پر شده از قهرمانان و ضدقهرمانان مختلف که هریک از آن‌ها روایت مخصوص به خود را دارند. بتمن و جوکر از شاخص‌ترین شخصیت‌های این دنیا هستند که دشمنی دیرینه‌ای با یکدیگر دارند؛ یکی به فکر حفظ آرامش شهر است و دیگری فکر به آشوب کشیدن شهر را دارد.

بازی‌ها، فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها بخش جدانشدنی از دنیای دی‌سی هستند و هرساله نیز نسخه‌های مختلفی از آن‌ها منتشر می‌شوند. برخی از آن‌ها تنها به یک شخصیت و بعضی از آن‌ها همزمان به چند شخصیت می‌پردازند. بازی DC Heroes & Villains: Match 3 یکی از جدیدترین ویدیوگیم‌های این دنیا است که در آن باید با قهرمانان و ضدقهرمانان مختلف، دشمنان خود را نابود کنید. البته در این تجربه خبری از یک گیم‌پلی اکشن خاص نیست و با کمک جور کردن آیتم‌های مختلف، به دشمنان خود ضربه می‌زنید. در ادامه با معرفی کامل این بازی همراه زومجی باشید.

بازی موبایل DC Heroes & Villains: Match 3

بازی یک قابلیت مبارزه خودکار نیز دارد که اگر هدف بازیکن واقعا سرگرم شدن باشد، قطعا هیچ زمانی به کار نخواهد آمد

برخلاف بسیاری از بازی‌های این‌چنینی که در آن‌ها قهرمانان مقابل ضدقهرمانان قرار می‌گیرند، در بازی DC Heroes & Villains: Match 3 می‌بینیم آن‌ها به هدف شکست دادن دشمنانی که قصد نابودی بشریت را دارند، با یکدیگر متحد می‌شوند. هریک از شخصیت‌های بازی توانایی‌های مخصوص به خود را دارد و البته که با پیشروی در بازی و کسب امتیازهای مختلف می‌توانید هریک از آن‌ها ارتقا دهید.

البته همه‌ی شخصیت‌های بازی در همان ابتدا در دسترس نیستند و باید مراحل مختلف بگذرانید تا بتوانید شخصیت‌ها را به‌دست بیاورید. روند بازی نیز به این ‌صورت است که با انتخاب بخش Living World یک نقشه بزرگ برای بازیکن باز می‌شود که شامل چند منطقه مختلف است. هریک از این منطقه‌ها از چند مرحله تشکیل می‌شود که باید وارد آن‌ها شوید و دشمنان را نابود کنید.

آخرین مرحله از هر منطقه شامل یک باس‌فایت است. همین‌طور باید بدانید که پس از به پایان رساندن هر مرحله از بازی، آیتم‌هایی به‌عنوان جایزه به بازیکنان داده می‌شود. پیش از اینکه وارد هر مرحله‌ شوید باید ۵ شخصیت‌ را برای نبرد انتخاب کنید. بازی یک قابلیت مبارزه خودکار نیز دارد که البته اگر هدف بازیکنان واقعا سرگرم‌شدن باشد، قطعا هیچ زمانی به کار نخواهد آمد.

گیم‌پلی بازی چندان پیچیده نیست. در هر مرحله صفحه به ۳ قسمت تقسیم می‌شود. در بالا صفحه دشمنان، در وسط پازل و در پایین صفحه نیز کارت‌های شخصیت‌ها قرار دارد. بازیکنان باید با قراردادن آیتم‌های مشابه جدول درکنار یکدیگر به دشمنان ضربه وارد کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که حداقل باید سه آیتم‌ مشابه درکنار یکدیگر قرار بگیرند.

هر رنگ از آیتم‌ها مرتبط با یکی از شخصیت‌ها است و اگر بتوانید آیتم‌های بیشتری از یک‌رنگ خاص را درکنار هم قرار دهید، انرژی آن شخصیت بیشتر می‌شود. زمانی‌که به‌طور کامل انرژی آن شخصیت تکمیل شد، شما می‌توانید با انتخاب آن شخصیت از قدرت ویژه‌ای بهره ببرید.

در این دسته از بازی‌ها باتوجه‌به اینکه نماهای گیم‌پلی عمدتا تکراری هستند، وجود گرافیک جذاب می‌تواند به حفظ توجه کاربر کمک کند. بازی DC Heroes & Villains: Match 3 به‌خوبی توانسته این کار را انجام دهد. بازی از لحاظ طراحی بصری و همچنین طراحی شخصیت‌ها یک اثر بسیار خوب است.

همچنین موسیقی، افکت‌‌های صوتی و مکالمه‌های بازی هیجان خاصی را در حین حل پازل‌ها به گیمر می‌دهد. در مجموع ساخته‌ی استودیوی Ludia یک اثر پازل‌محور است که اگر از علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها باشید، قطعا از تجربه‌ی آن لذت کافی را خواهید برد.

بازی DC Heroes & Villains: Match 3 هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه یک بازی جذاب پازل محور لذت ببرید.

دانلود بازی DC Heroes & Villains: Match 3


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده