// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی Harry Potter: Magic Awakened | بهترین بازی از دنیای هری‌ پاتر برای موبایل

Harry Potter: Magic Awakened جدیدترین بازی موبایل ساخته شده براساس دنیای هری پاتر است که در این مقاله زومجی قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.

به جرئت می‌توان گفت دنیای ساخته‌شده توسط جی.کی. رولینگ یا همان هری پاتر و مدرسه جادویی هاگوارتز، یکی از موفق‌ترین آثار فانتزی را به وجود آورد که بعد از چند دهه همچنان توانسته مخاطبان خود را حفظ کند. جهان هری پاتر همچنین مخاطبان تازه‌ای را جذب می‌کند.

طی دهه‌های مختلف علاوه‌بر کتاب‌های اصلی، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی مختلفی برای Harry Potter ساخته شد. حتی در برخی از این آثار شاهد روایت داستان‌های قبل و بعد از ماجراهای اصلی شخصیت‌‌ هری پاتر و دوستان او بودیم. در این بین بازی Hogwarts legacy به‌راحتی بهترین بازی ساخته‌شده براساس این دنیای جادویی است که با واکنش‌های بسیار مثبت منتقدها و بازیکنان روبه‌رو شد و همچنین در فروش نیز به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرد.

درنهایت بازی Harry Potter: Magic Awakened جدیدترین اثر از دنیای هری پاتر است که برای اندروید و آیفون منتشر شده است. در ادامه با معرفی کامل این بازی همراه زومجی باشید.


بازی موبایل Harry Potter: Magic Awakened

نمایی از اتاق خواب در بازی Harry Potter: Magic Awakened

گیم‌پلی به‌صورت سوم شخص است و همان‌طور که اشاره شد می‌توانید به‌صورت آزادانه در محیط‌های بازی جابه‌جا شوید

در همین ابتدا خیال‌تان از کیفیت بازی راحت باشد. این بازی یک اثر فوق‌العاده با داستانی جذاب است. Harry Potter: Magic Awakened کاملا متفاوت با تمام بازی‌هایی است که از دنیای هری پاتر برای موبایل ساخته شده‌اند و صرفا می‌خواستند با نام برخی از شخصیت‌های این مجموعه مخاطب جذب کنند. Harry Potter: Magic Awakened با یک کات‌سین آغاز می‌شود که در آن هاگرید، شخصیت دوست‌داشتنی این مجموعه به ملاقات یک دانش آموز جدید می‌رود تا او را به سمت مدرسه هاگوارتز راهنمایی کند. این کات‌سین که در آن شما با هاگرید دیدار می‌کنید، به‌شدت یادآور سکانس معروف فیلم Harry Potter and the Philosopher's Stone است.

پس از این قسمت، باید شخصیت خود را به دلخواه طراحی کنید. بازیکنان می‌توانند چهره، مو، رنگ پوست، رنگ چشم و لباس‌های خود را آنگونه که علاقه‌ دارند، انتخاب کنند. بعد از اینکه شخصیت خود را طراحی کردید، باید چوب‌دستی جادویی و جغد خود را خریداری کنید.

در این قسمت از بازی، بازیکن کنترل شخصیت خود را برعهده دارد و می‌توانند به‌صورت آزادانه در شهر حرکت کنند. بعد از انجام خریدها و تماشای چند کات‌سین مختلف، یک مبارزه‌ی ساده را پشت سر می‌گذارید و سپس وارد مدرسه هاگوارتز می‌شوید. در این قسمت از بازی باید در مراسم انتخاب گروه شرکت کنید. بازی در یک کات‌سین به‌صورت خودکار یک گروه را برای بازیکن انتخاب می‌کند. اما درصورتی که علاقه‌ای به آن گروه نداشته باشید، می‌توانید با انتخاب یک گزینه، گروه خود را به صورتی دستی انتخاب کنید. پس از تمام این فعالیت‌ها، گیمرها وارد جریان اصلی بازی می‌شوند.

گیم‌پلی بازی به‌صورت سوم شخص دنبال می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، شما می‌توانید به‌صورت آزادانه در محیط‌های بازی جابه‌جا شوید. البته در برخی از قسمت‌های بازی مانند پله‌های جادویی که به‌صورت خودکار موقعیت خود را تغییر می‌دهند، دوربین بازی به‌صورت ایزومتریک درمی‌آید تا تسلط بیشتری به محیط بازی داشته باشید. به وسیله‌ی چوب‌دستی خود می‌توانید با آیتم‌های موجود ارتباط برقرار کنید که هریک از آن‌ها به‌نوعی کاربردی هستند. برای اینکه بتوانید با شخصیت‌های بازی به گفت‌وگو بپردازید، کافی است درکنار آن‌ها قرار بگیرید و دکمه‌ی نمایش‌داده‌شده را بزنید.

مبارزات یکی از بخش‌های اصلی تجربه‌ی بازی را تشکیل می‌دهند که روند متفاوتی با گیم‌پلی عادی دارد. در موقعیت‌های مبارزه‌ای، یک دسته کارت در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که با انتخاب و رها کردن آن‌ها در موقعیت مناسب، می‌توانید به دشمنان خود ضربه بزنید.

هر یک از کارت‌ها قدرت خاص خود را دارد که در موقعیت‌های مختلف می‌تواند کاربردی باشد. البته نمی‌توانید به‌صورت مداوم از آن‌ها بهره ببرید و باید زمانی سپری شود تا دوباره قابل استفاده باشند. در مجموع بازی Harry Potter: Magic Awakened از حیث محتوا یک ویدیوگیم کامل است. باتوجه‌به اینکه این بازی هری پاتر به‌تازگی منتشر شده، می‌توان این انتظار را داشت که در آینده بزرگ‌تر هم بشود.

گیم‌پلی بازی Harry Potter: Magic Awakened

به‌لطف تجربه‌های زیاد استودیوی NetEase در زمینه تولید بازی‌های موبایلی، Harry Potter: Magic Awakened از منظر گرافیکی بسیار چشم‌نواز است. طراحی مدرسه هاگوارتز، خیابان‌ها، فروشگاه‌ها و حتی شخصیت‌های بازی، همگی با جزئیات خوبی در بازی قرار گرفته‌اند.

همچنین موسیقی متن، صداگذاری شخصیت‌ها، افکت‌های صوتی و هرآنچه که به گوش مخاطب می‌رسد، به بهترین حالت ممکن طراحی شده‌اند. استودیو NetEase بار دیگر ثابت می‌کند که می‌تواند بازی‌های باکیفیتی را برای موبایل‌ طراحی کند. به نظر می‌رسد که بازی Harry Potter: Magic Awakened یکی از بهترین ساخته‌های آن‌ها تا به امروز باشد.

اگر از علاقه‌مندان دنیای هری پاتر هستید و می‌خواهید یک بازی ویدیویی با کیفیت از این مجموعه را روی موبایل خود تجربه کنید، قطعا Harry Potter: Magic Awakened می‌تواند شما را راضی کند

بازی Harry Potter: Magic Awakened به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه یک بازی نقش آفرینی پرهیجان لذت ببرید.

دانلود بازی Harry Potter: Magic Awakened


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده