نویسنده: سیدرضا نصری
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل World of Goo Remastered | دنیایی سرشار از خلاقیت

نسخه‌ی ریمستر World of Goo یک تجربه منحصر‌به‌فرد و باکیفیت در پلتفرم موبایل است و می‌تواند جهان سورئال و عمیق خود را این‌بار با کیفیت بصری بهتر به تصویر بکشد. با معرفی بازی World of Goo Remastered همراه زومجی باشید.

احتمالا کمتر کسی پیدا می‌شود که از ایده‌های نوآورانه و جذاب در هر زمینه‌ای به‌خصوص در صنعت ویدیوگیم استقبال نکند؛ ایده‌هایی که گاهی نیاز به هزینه‌های گسترده‌ای ندارند و کافی است تا به خوبی مدیریت و پیاده‌سازی شوند.

بازی World of Goo یک نمونه عالی در این زمینه محسوب می‌شود که با گذشت سال‌ها از زمان انتشار، همچنان می‌تواند با گیم‌پلی منحصر‌به‌فرد خود، مخاطب امروزی را هم حسابی سرگرم کند. بااین‌حال نتفلیکس با عرضه نسخه‌ی ریمستر World of Goo این اثر جذاب را از لحاظ بصری کمی زیبا‌تر کرده است تا در زمینه گرافیک هم بتواند تجربه‌ی به مراتب بهتری را برای بازیکن رقم بزند.

بازی اندروید World of Goo Remastered

بازی اندروید و آیفون World of Goo Remastered درواقع یک اثر فکری با یک گیم‌پلی اعتیادآور است که دنیای عجیب و عمیقی را به تصویر می‌کشد؛ دنیایی که کلمه‌ی سورئال می‌تواند به شکل بسیار خوب، آن را توصیف کند. درواقع همین طراحی هنرمندانه و سورئال باعث شده است تا اتمسفر عمیقی بر آن حکم فرما شود و گیمر را به خوبی تحت تاثیر خود قرار دهد.

موسیقی و طراحی بصری بازی بسیار عالی کار شده‌اند و اتمسفر عمیقی را برای هر مرحله خلق می‌کنند

طراحی فوق‌العاده مراحل نیز از دیگر نقاط قوت بازی World of Goo Remastered محسوب می‌شود. به‌طور کلی در هر مرحله گیمر باید با ترکیب و چسباندن انواع موجودات دایره‌شکل که با نام Goo شناخته می‌شوند، تمام تلاش خود را برای رساندن آن‌ها به لوله یا مکان مشخص‌شده به کار بگیرد. اما باید در میزان استفاده از این موجودات بسیار دقت کرد. زیرا با استفاده از هر Goo درواقع او از رسیدن به مقصد منع می‌شود. در نتیجه امتیاز نهایی نیز مطابق با تعداد موجوداتی که استفاده نشده‌اند، محاسبه می‌شود. گیمر برای عبور از هر مرحله نیاز دارد تا تعداد مشخصی از آن‌ها را به مقصد برساند.

بازی اندروید World of Goo Remastered

بازی در زمینه‌ی طراحی مراحل انقدر در سطح بالایی قرار دارد که بعید است گیمر را از روند خود خسته کند. درواقع این‌گونه می‌توان بیان کرد که هر مرحله هویت و روایت منحصر‌به‌فرد خود را دارد؛ هویتی که بخش قابل توجهی از آن را مدیون موسیقی عالی و طراحی هنری زیبایی است که برای هر یک از مراحل خود در نظر گرفته است. همچنین ریمستر بازی World of Goo درکنار اتمسفر بی‌نظیر خود، پازل‌های فکرشده و بسیار متنوعی را مقابل گیمر قرار می‌دهد. پازل‌ها طراحی هوشمندانه و پیچیده‌ای دارند و به خوبی می‌توانند هوش بازیکن را محک بزنند.

بازی موبایل World of Goo Remastered به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ استور عرضه شده است. اما برای دسترسی قانونی به محتوای کامل بازی، باید اشتراک نتفلیکس را خریداری و با آن همگام‌سازی کرد. در آخر باید گفت که بازی World of Goo Remastered یک اثر سرگرم‌کننده و جذاب در سبک فکری محسوب می‌شود که حتی برای سایر سلیقه‌ها هم می‌تواند تجربه‌ی لذت بخشی را به وجود آورد. اگر به‌دنبال یک بازی خوش ساخت و اعتیاد‌آور برای پلتفرم موبایل می‌گردید، نسخه‌ی ریمستر بازی World of Goo می‌تواند حسابی شما را مجذوب خود کند.

دانلود بازی World of Goo Remastered


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده