// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱

همه چیز در مورد Fortnite Wilds، فصل سوم از چپتر چهارم فورتنایت

جمعه ۱۹ خرداد ماه فصل سوم از چپتر چهارم بازی فورتنایت با نام Fortnite Wilds در دسترس کاربران قرار گرفت که موارد جالبی را به‌همراه داشته است.

امروز کمتر شخصی پیدا می‌شود که حتی برای چند دقیقه، فورتنایت را تجربه نکرده باشد. ساخته اپیک گیمز نه‌تنها پرمخاطب‌ترین بازی بتل رویال حال حاضر است، بلکه می‌توان آن را به یک جامعه کاربری بزرگ برای بازی‌های ویدیویی و حتی سینما و تلویزیون تشبیه کرد. جایی‌که شاهد شخصیت‌های متعددی از بازی‌های ویدیویی، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی هستیم و فصل به فصل اپیک گیمز در تلاش است تا این گستردگی را افزایش دهد.

تابه‌امروز اپیک گیمز در همکاری با شرکت و ناشران مختلف حسابی موفق بوده و توانسته بیش‌ازپیش مخاطبان فورتنایت را افزایش داده و تجربه‌ای سرگرم کننده را دراختیار هواداران فورتنایت قرار دهد. در جریان رویداد سامر گیم فست، تریلر روز عرضه فصل سوم از چپتر چهارم فورتنایت به‌نمایش درآمد. Fortnite Wilds نام فصل جدید بازی فورتنایت است که موارد جالبی را به بازی اضافه کرده است و همچنین همانند هر فصل دیگر، شاهد حضور یک شخصیت جذاب هستیم.

نقشه بازی فورتنایت وایلدز

تغییرات نقشه بازی

در جریان فورتنایت وایلدز شاهد اضافه شدن یک منطقه جنگلی جدید به بازی هستیم. درواقع یک جنگل مخفی در وسط جزیره فورتنایت پدیدار شده تا بازیکنان را در پیدا کردن یکدیگر و نبردها به‌چالش بکشد. دراین‌منطقه درخت‌های بلند، باتلاق و موارد مختلفی قرار گرفته که روند کمین کردن و غافل‌گیر کردن سایر بازیکنان را ساده‌تر کرده است. البته که تغییرات ظاهری، تنها چیزی نیست که دراختیار کاربران قرار گرفته است. در منطقه جدید فورتنایت باتلاق‌ها، شاخه‌های درخت‌ها و گل‌هایی را مشاهده می‌کنیم که روی روند گیم‌پلی شما هم تأثیرگذار هستند و در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ازاین‌رو محیط Anvil Square POI به کل از نقشه بازی حذف شده و جای خود را به Creeky Compound و Rumble Ruins داده است. همچنین دیگر شاهد کوه برفی شمال منطقه Anvil Square نیستیم و جای خود را به یک منطقه جنگلی دیگر به نام Shady Stilts داده است.

گیم پلی فصل سوم از چپتر چهارم فورتنایت

تغییرات گیم‌پلی

تا صحبت از جنگل جدید فورتنایت است، بگذارید به المان‌های گیم‌پلی اضافه شده در همین منطقه از بازی بپردازیم که خب بخش اعظمی از تغییرات فورتنایت را به خود اختصاص داده‌اند. سایه‌بان‌ها و درخت‌های اضافه شده در این جنگل به‌گونه‌ای هستند که مخاطب می‌تواند از آن‌ها برای قایم شدن و حتی دراختیار گرفتن یک های گراند استفاده کند. ازاین‌رو می‌توانید بهتر از قبل سایر بازیکنان را تحت نظر گرفته و آن‌ها را از بین ببرید. دراین‌میان بد نیست به اضافه شدن حشراتی خاص اشاره کنم که با نام Wildwasps به شما معرفی می‌شوند. برای مثال می‌تواندی آن‌ها را در یک شیشه کرده و پس از رویارویی با یک بازیکن، برای حواس پرتی و کسب یک برتری نسبت به حریف، از Wildwaspها استفاده کنید.

در جریان فصل سوم از چپتر چهارم فورتنایت رپتورها هم در بازی قرار گرفته‌اند. بازیکنان می‌توانند از رپتورها به‌عنوان یک Mount مخصوصا در محیط جنگی بازی استفاده کرده و به‌سرعت به نقاط مختلف نقشه بازی بروند. برای استفاده از رپتورها هم تنها کافی است روی‌آن‌ها بپرید؛ دقیقا همانند نحوه استفاده از خرس‌ها و گرگ‌ها در فصل‌های قبلی فورتنایت. باتلاق‌های داخل جنگل هم به هیچ‌وجه بی استفاده نبوده و می‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک برگ برنده استفاده کرد. اگر در این باتلاق‌ها سُر بخورید، در اصطلاح استتار کرده و شناسایی شما بیش‌ازپیش سخت‌تر می‌شود. همچنین روی شاخه‌های مختلفی در این محیط قادر به سُر خوردن هستید تا فرار کردن یا رسیدن به سایر بازیکن برای شما ساده‌تر و هیجان‌انگیزتر شود.

در انتها بد نیست به اضافه شدن تعدادی گُل به بازی اشاره کنیم که هرکدام مکانیسم‌های مخصوصی به خود را دارند. اگر در محیط Bomb Flowerها را مشاهده کردید، با شلیک به آن‌ها می‌توانید یک انفجار کوچک را به‌وجود آورید. این در حالی است که Sticnk Flower گازهای سمی را در هوا پخش می‌کند و Slurp Plants هم در نقش Heal کننده شما و سایر هم‌تیمی‌ها ظاهر می‌شود. البته که یک گل دیگر به نام Hop Flower هم وجود دارد که شما را به هوا پرتاب می‌کند و نیازی نیست نگران Fall Damage باشید. معمولا در هر فصل شاهد اضافه شدن سلاح‌های جدید و حذف بعضی از سلاح‌های قدیمی هستیم. از سلاح‌های جدید بازی می‌توان به یک تک تیرانداز به اسم Thermal DMR و یک لایت ماشین گان به نام Flapjack Rifle اشاره کرد. از دیگر سلاح‌های بازی هم می‌توان کینتیک بومرنگ و سایبرتون کنن را نام برد.

اسکین‌های فورتنایت وایلدز

بتل پس جدید

شروع هر فصل جدید فورتنایت به‌معنی اضافه شدن بتل پس جدیدی است که آیتم‌های تزئینی و کاراکترهای تازه‌ای را به‌همراه دارد. بازیکنان با لول‌آپ شدن و کسب ستاره‌های مختلف می‌توانند آیتم‌های بتل پس را خریداری کنند. نکته جالب بتل پس فورتنایت وایلدز، اضافه شدن آپتیموس پرایم به‌عنوان شخصیت قابل بازی است که در سطوح آخر در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا فصل سوم از چپتر چهارم بازی Fortnite را تجربه کرده‌اید؟ کدام از ویژگی‌های جدید بازی را دوست داشته‌اید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده