نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Farlight 84 | یک جایگزین عالی برای ایپکس لجندز موبایل

Farlight 84 یک بازی ایده‌آل برای طرفداران سبک بتل رویال محسوب می‌شود که می‌تواند تجربه‌ای جذاب و نزدیک به آثاری مانند Apex Legends Mobile را ارائه کند.

این روز‌ها حتی بیان کردن موضوع گسترش عجیب و غریب بازی‌های بتل رویال هم تبدیل به یک بحث تکرای شده است. زیرا همه از تعداد بالای بازی‌هایی که در سبک بتل رویال، به‌خصوص برای پلتفرم موبایل عرضه شده‌اند و همچنان نیز منتشر می‌شوند، اطلاع داریم. البته گاهی در این ازدحام، آثار خوبی مانند Farlight 84 نیز پدیدار می‌شوند که درکنار قرار گرفتن در راس توجهات، حتی در بعضی موارد از بازی الهام‌ گرفته‌ی خود نیز پیشی می‌گیرد.

اگر اخبار مربوط‌به بازی‌های موبایل را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که سرور‌های بازی Apex Legends Mobile از دسترس خارج شده‌اند؛ شرایطی که البته باعث شد تا تاثیر خود را در افزایش توجهات به بازی Farlight 84 در موبایل بگذارد و گیمر‌هایی که طرفدار بازی ایپکس لجندز موبایل بودند را به این بازی خوش ساخت جذب کند.

بازی موبایل فارلایت 84

استفاده از ماشین‌های جنگنده در بازی Farlight 84

بازی اندروید و آیفون Farlight 84 شباهت‌های بسیاری به Apex Legends Mobile دارد. از نحوه‌ی انتخاب شخصیت‌ها گرفته تا کلاس‌ها، قدرت‌ها، سلاح‌ها و حتی گرافیک بازی، همه حد تا زیادی یادآور ایپکس لجندز موبایل هستند و البته با کیفیت بسیار خوبی نیز پیاده‌سازی شده‌اند. روند گیم‌پلی Farlight 84 به‌گونه‌ای است که بازیکن باید در قالب تیم‌های دو یا چهار نفره، وارد یکی از نقشه‌های بازی شود و برای بقا خود مبارزه کند‌.

بازی از ماشین‌های ویژه‌ای بهره می‌برد که به شکل‌های مختلفی برای مبارزه تبدیل می‌شوند

می‌توان گفت که مکانیزم‌های ثابت و معمول آثار بتل رویال نیز در این بازی وجود دارند. به‌گونه‌ای که بازیکنان باید مراقب کوچکتر شدن محدوده‌های قابل دسترس در نقشه باشند و برای کسب تجهیزات مناسب، خانه‌ها و مکان‌های مشخصی را جست‌جو کنند. اما باید گفت که استودیو FARLIGHT با افزودن ایده‌ها و تغییرات تأثیرگذار در گیم‌پلی و سایر زمینه‌ها، نشان داده است که صرفا به‌دنبال ایجاد یک تجربه‌ی جایگزین یا تکراری نیست و قصد دارد تا بازی هویت منحصر‌به‌فرد خود را داشته باشد. به‌عنوان مثال تجهیزات و ماشین‌هایی در بازی وجود دارند که گیمر می‌تواند با تغییر ظاهر و حالت آن‌ها مانند سری فیلم‌های Transformers تبدیل به یک ربات جنگنده شود و در موقعیت‌های سخت، جریان را به نفع خود تغییر دهد.

مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی بتل رویال Farlight 84

بازی موبایل Farlight 84 ویژگی‌های دیگری مانند پرواز یا جهش سریع به اطراف را نیز به‌صورت محدود در اختیار گیمر قرار می‌دهد. این قابلیت‌ها برای تمام کاراکتر‌ها در دسترس قرار دارند و می‌توان آن‌ها را در روند مسابقات ارتقا داد. البته با پایان هر رویداد مانند سایر بازی‌های بتل رویال، همه‌ی ارتقا‌ها دوباره به سطح آغازین خود باز می‌گردند تا شرایط یکسانی در بازی برقرار باشد. همچنین Farlight 84 دارای کاراکتر‌هایی با ظاهر و قدرت‌های متنوعی است که در کلاس‌های مختلفی دسته‌بندی شده‌اند. هر شخصیت متناسب با توانایی‌هایی که دارد، می‌تواند قابلیت‌های تهاجمی یا کمک‌کننده‌ای را به تیم ارائه کند؛ قابلیت‌هایی که به واسطه‌ی بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی موبایل یا ایپکس لجندز در گذشته، احتمالا برای گیمر آشنا هستند.

کاراکتر‌های متنوعی در دسترس بازیکنان قرار دارند که هر یک دارای ظاهر منحصر‌به‌فرد و قدرت‌های ویژه‌ای هستند

فارلایت 84 در زمینه‌ی صداگذاری و گرافیک هم وضعیت خوبی دارد و محیط‌هایی با رنگ‌های شاد و زیبایی را به تصویر می‌کشد. همچنین شخصیت‌ها، سلاح‌ها و سایر تجهیزات دارای طراحی فانتزی و غیر واقعی هستند که البته تا حد زیادی باعث افزایش جذابیت بازی شده است. درنهایت می‌توان گفت که Farlight 84 یک جایگزین لایق و مناسب برای بازی ایپکس لجندز موبایل محسوب شود و به‌طور کلی می‌تواند تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای را در سبک بتل رویال ارائه کند. بنابراین اگر به آثار آنلاین و رقابتی در سبک بتل رویال علاقه دارید، تجربه‌ی بازی Farlight 84 را در موبایل از دست ندهید. همچنین لازم به ذکر است که برای اتصال به سرور‌های Farlight 84 نیاز به تغییر آی پی خواهید داشت. البته ممکن است متناسب با نوع اپراتور ارائه‌دهنده‌ی اینترنت، شرایط متفاوت باشد و بازی بدون مشکل اجرا شود.

دانلود بازی Farlight 84


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده