نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل ارباب حلقه‌ها | ماجراجویی در LotR: Heroes of Middle-earth

بازی LotR: Heroes of Middle-earth یک تجربه‌ی چندنفره‌ی نوبتی را ارائه می‌کند که در دل داستان‌های ارباب حلقه‌ها جریان دارد.

باتوجه‌به محبوبیت کتاب‌های ارباب حلقه‌ها و دوران‌های باشکوهی که در آن‌ها خلق شده است، می‌توان به‌راحتی گفت که این سری به خوبی پتانسیل تبدیل شدن به فیلم و سریال یا بازی‌های ویدیویی را در ابعاد مختلف دارد. هرچند که تاکنون نیز شاهد چنین آثاری مانند سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power یا بازی Middle-earth: Shadow of War بوده‌ایم که سعی کرده‌اند تا این دنیای جذاب و گسترده را از دید خود به تصویر بکشند.

حال بازی LotR: Heroes of Middle-earth نیز قصد دارد تا برای چندمین بار، بازیکنان پلتفرم موبایل را به سرزمین میانه و ماجراهای درگیر کننده‌ی آن وارد کند تا شاید این‌بار داستان به گونه‌ی متفاوتی پیش برود. البته بازی اندروید و آیفون LotR: Heroes of Middle-earth، محصول شرکت Electronic Arts بیشتر روی گیم‌پلی و سیستم مبارزات تمرکز دارد تا به هدف خود به‌عنوان یک بازی چند نفره‌ی سرگرم‌کننده دست پیدا کند. بنابراین باید گفت که با وجود همراه شدن و ارتباط با بعضی از شخصیت‌های محبوب دنیای ارباب حلقه‌ها، نباید انتظار چندانی از بخش داستانی آن داشت.


بازی موبایل ارباب حلقه ها

جزئیات کاراکتر در بازی LotR: Heroes of Middle-earth

هر یک از کاراکتر‌ها متناسب با ویژگی‌هایی که دارند، دارای قدرت و نوع حمله‌ی منحصربه‌فردی هستند.

LotR: Heroes of Middle-earth درواقع یک بازی آنلاین است که بازیکن را در مقابل هوش مصنوعی یا سایر گیمر‌ها قرار می‌دهد. در هر مرحله، بازیکن باید با انتخاب از میان شخصیت‌هایی که در دسترس دارد، وارد یک رقابت چند سطحی شود.

گیم‌پلی بازی به انتخاب‌های بازیکن وابسته است و به‌صورت نوبتی دنبال می‌شود. گیمر باید هربار هدف خود را از میان نیرو‌های دشمن انتخاب و نوع ضربه‌ی کاراکتر خود را نیز مشخص کند. در مقابل هم باید در نوبت بعدی، انتظار حمله‌ی نیرو‌های دشمن را داشت و همزمان استراتژی‌هایی را برای دور بعد در نظر گرفت. زیرا به مرور زمان و با افزایش تعداد شخصیت‌ها، نبرد‌های شلوغ تری را شاهد هستیم که برای موفقیت در آن‌ها به انتخاب‌ها و استراتژی‌های مناسبی نیاز خواهیم داشت. به‌خصوص با وارد شدن به رقابت‌های آرنا، این موضوع بیش‌ازپیش مورد توجه قرار می‌گیرد و بیشتر بازیکن را درگیر خود می‌کند.

گیم‌پلی و حمله‌ی دشمن در بازی LotR: Heroes of Middle-earth

بازی موبایل LotR: Heroes of Middle-earth ده‌ها کاراکتر معروف دنیای ارباب حلقه‌ها از جمله فرودو بگینز، گاندالف، سارومان و بسیاری از شخصیت‌های محبوب دیگر را در خود جای داده است و به مرور در دسترس گیمر قرار می‌دهد. هر کاراکتر دارای توانایی‌های منحصربه‌فردی است که باعث می‌شود درون کلاس مشخصی قرار بگیرد. به‌عنوان مثال، فرودو بگینز از سلاح چاقو برای نبرد استفاده می‌کند که در ابتدا تنها دو حالت برای انتخاب حمله دارد. البته گیمر می‌تواند با جوایزی که کسب می‌کند، نیرو‌های خود را ارتقا دهد و حتی آن‌ها را به آیتم‌های قدرتمندی مجهز کند.

بازی LotR: Heroes of Middle-earth از نظر گرافیکی هم در سطح خوبی قرار دارد و انیمیشن‌های خوش آب و رنگی را به تصویر می‌کشد. LotR: Heroes of Middle-earth برای تبدیل شدن به یک بازی سرگرم‌کننده در سبک استراتژی نوبتی، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد و در مجموع کیفیت مناسبی را هم ارائه می‌کند. درنهایت اگر به دنیای ارباب حلقه ها علاقه دارید یا طرفدار سبک استراتژی نوبتی هستید، بازی LotR: Heroes of Middle-earth می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما محسوب شود.

دانلود بازی LotR: Heroes of Middle-earth


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده