// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹

بهترین مادهای سایبرپانک 2077 | از بهبود هوش مصنوعی تا جلوه‌های بصری چشم‌نوازتر

با گذشت نزدیک به یک و نیم سال از زمان عرضه بازی سایبرپانک 2077 شاهد انتشار مادهای مختلف و جذابی برای این بازی بوده‌ایم که هرکدام تجربه‌ای متفاوت از این بازی را برای ما رقم می‌زنند.

از زمان عرضه بازی سایبرپانک 2077 روی کامپیوتر، شاهد عرضه و توسعه مادهای مختلفی برای آن بوده‌ایم که هرکدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به این بازی اضافه کرده‌اند. درواقع بیشتر این مادها روی بهبود نرخ فریم یا جلوه‌های بصری بازی تمرکز داشته‌اند که درکنار برطرف کردن مشکلات فنی متعدد بازی باعث می‌شوند تا تجربه بازی در مقایسه با نسخه اصلی لذت‌بخش‌تر شود.

همان‌طور که می‌دانید استودیو سی‌دی پراجکت رد ابزاری به‌نام REDMod را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده‌ است تا هر شخصی بتواند ازطریق یک کلاینت مشخص روی پلتفرم‌های استیم یا GOG بازی ماد مورد علاقه و مورد نظر خود را نصب کنند. با گذشت زمان حالا مادهای این بازی پیشرفت زیادی را به خود دیده‌اند و ما شاهد آثاری هستیم که می‌توانند ویژگی‌ها و جزئیات بصری مختلفی را به شخصیت اصلی اضافه کنند و امکانات و قابلیت‌هایی از بازی را در اختیار بازیکنان قرار دهند که تاکنون آن‌ها را در جایی مشاهده نکرده‌ بودیم.

البته که این نکته را هم اضافه کنیم که نصب و استفاده کردن از برخی ماد‌های این بازی برای عملکرد صحیح به نصب دیگر مادها نیاز دارند که معمولا می‌توانید توضیحات و پیش‌زمینه‌های آن‌ها را در صفحه رسمی‌شان مشاهده و مطالعه کنید. با تمامی این اوصاف در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به سراغ معرفی برخی از بهترین مادهای بازی سایبرپانک 2077 برویم که باعث می‌شوند تجربه این بازی نقش‌آفرینی تا حد زیادی سرگرم‌کننده‌تر و جذاب تر شود.

بهترین مادهای سایبرپانک 2077


ماد Alternate Crowd Behavior and Other Tweaks بازی سایبرپانک 2077

ماد Alternate Crowd Behavior and Other Tweaks

دانلود از NexusMods

جمعیت شخصیت‌های غیرقابل بازی موجود در بازی سایبرپانک 2077 تا اندازه‌ای هوش پایینی دارند و مشخص شده که مشکل از طراحی آن‌ها است. بنابراین شما می‌توانید رفتار NPCها را با نصب ماد Alternate Crowd Behavior and Other Tweaks دچار تغییر کنید. با استفاده از این ماد، کاراکترهای غیرقابل بازی با سرعتی متغیر از صفحه‌نمایش حذف می‌شوند، ترافیک شهری را می‌توانید تغییر دهید و هوش مصنوعی دشمنان را هم تا حدی بهبود بخشید.


ماد Arasaka Cyberarms

دانلود از NexusMods

هیچ شکی در آن وجود ندارد که دست‌های روباتیک شما جذاب هستند، اما آیا راهی وجود دارد تا این جذابیت بیشتر شود؟ ماد Arasaka Cyberarms ساخته Aanderz یک پوسته کاملا جدید برای دستان شما ایجاد می‌کند و می‌توانید از کتاب‌خانه آن شکل مورد علاقه خود را انتخاب کنید. درواقع با نصب این ماد دستان شما شبیه مرد آهنی می‌شود و خنجرهایی آخوندک‌مانند با رنگ‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بدون شک دنیای سایبرپانک پتانسیل زیادی برای شخصی‌سازی دارد که این به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصیت اصلی خود را با استفاده از مادهای این‌چنینی هرآنگونه که بخواهند طراحی کنند.


ماد Arasaka Appearance Updater سایبرپانک 2077

ماد Arasaka Appearance Updater

دانلود از NexusMods

در زمینه جلوه‌های بصری بازی سایبرپانک 2077، باید بگوییم که شما وقتی که یک شخصیت را طراحی کردید، دیگر نمی‌توانید ظاهر آن را تغییر دهید. ماد Arasaka Appearance Updater به شما اجازه می‌دهد که روی شخصیت ساخته شده خود، تغییرات ریزی را اعمال کنید.

پیش از استفاده از این ماد، شما احتمالا متوجه تفاوت ظاهری چشم‌گیر شخصیتی که طراحی می‌کنید با زمانی‌که در حالت فوتو مد بازی از آن عکس می‌گیرید، شده‌اید. با کمک این ماد حالا شما می‌توانید قبل از بارگذاری به‌روزرسانی‌ها، یک پیش‌نمایش کامل از ظاهر شخصیت خود داشته باشید.


ماد Better Minimap بازی سایبرپانک 2077

ماد Better Minimap

دانلود از NexusMods

یکی دیگر از نکات آزاردهنده بازی سایبرپانک 2077، مینی‌مپ آن در گوشه صفحه‌نمایش است. به‌همین دلیل یک ماد به نام Better Minimap وجود دارد که ازطریق مختلف تلاش می‌کند تا نقشه بازی را بهبود دهد. این ماد قابلیت‌های مختلفی در خود جای داده‌است؛ به‌نحوی‌که می‌تواند نقشه بازی را بزرگ‌تر و واضح‌تر کند و به‌شکل کامل مرز‌های آن را از میان می‌دارد و حتی آن‌ها را به حالت قطب‌نما تغییر دهد.

علاوه‌بر تمامی موارد مذکور این ماد حالت‌های زوم مختلفی را در زمان رانندگی در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث می‌شود در هنگام رانندگی و گشت‌وگذار در نایت‌سیتی به‌خوبی بتوانید مسیر و مقصد خود را پیدا کنید.


خودروی Quadra Type 66 از بازی سایبرپانک 2077

ماد Better Vehicle Handling

دانلود از NexusMods

رانندگی با یک خودروی بازی سایبرپانک 2077 همانند مانور دادن با یک چرخ‌دستی برقی سوپرمارکتی است بدون شک با آن با سایر تصادف می‌کنید و مجبور به معذرت‌خواهی می‌شوید! البته که به‌همین منظور تاکنون مادهای مختلفی برای بهبود وضعیت رانندگی خودروهای این بازی منتشر شده‌اند که هرکدام تلاش می‌کنند شما را از این وضعیت خارج کنند. شما می‌توانید با فایل‌های ماد Better Vehicle Handling، میزان خوش‌فرمانی تمامی خودروهای موجود در بازی را بهبود بخشید.

این ماد شاید یکی از کاربردی‌ترین مادهای موجود در فهرست باشد. مخصوصا اینکه قرار باشد به‌جای کنترلر، بازی را در حالت اول‌شخص به‌وسیله ماوس و کیبورد تجربه کنید. این ماد همچنین دست‌فرمان موتورسیکلت‌ها را نیز بهبود می‌بخشد و به شما اجازه می‌دهد در سر پیچ‌ها تسلط بیشتری روی وسیله نقلیه خود داشته باشید. به‌نظر می‌رسد تا زمانی‌که سی‌دی پراجکت مشکل کنترل خودروهای بازی را حل کند، دانلود و نصب این ماد از ضروریات تجربه سایبرپانک باشد.


ماد Bike Overhaul بازی سایبرپانک 2077

ماد Bike Overhaul

دانلود از NexusMods

موتورسیکلت‌های متنوعی در بازی سایبرپانک قرار داده شده‌اند که هرکدام تجربه متفاوتی به‌شمار می‌روند، اما بااین‌حال هیچ‌کدام حس فوق‌العاده‌ای در رانندگی به کاربران منتقل نمی‌کنند. ماد Bike Overhaul که توسط کاربری به‌نام Suprt132 ساخته شده است، بسیاری از مشکلات موتورسیکلت‌ها را برطرف کرده و آن‌ها در عمل سریع‌تر و خوش‌فرمان‌تر کرده است. حالا شما می‌توانید با سرعت در شهر نایت‌سیتی به گشت‌وگذار بپردازید و در سر پیچ‌ها با سرعت حرکت کرده و از تجربه موتورسواری در سایبرپانک 2077 لذت ببرید.


ماد Breach Protocol Autohacker بازی سایبرپانک 2077

ماد Breach Protocol Autohacker

دانلود از NexusMods

بالاترین نوع هک در بازی سایبرپانک هک کردن کل سیستم است که باعث می‌شود شما در هر نوبت تمامی جوایز موجود در آن را برنده شوید. درواقع این ماد ماتریس‌ها را برای شما حمل می‌کند و با هر درجه سختی که پیش‌روی شما باشد، پیروزی‌تان را تضمین می‌کند!


ماد Breach Takedown بازی سایبرپانک 2077

ماد Breach Takedown

دانلود از NexusMods

ماد Breach Takedown به بازیکنانی که در نقش هکر در سایبرپانک ظاهر می‌شود، آزادی عملی بسیاری را در این زمینه می‌دهد. با نصب این ماد علاوه‌بر ازبین‌بردن و بیهوش کردن دشمنان، شما می‌توانید با انتخاب گزینه Breach Network، پنجره مربوط‌به پروتکل Breach را باز کنید. با انجام این کار شما می‌توانید در کسری از ثانیه تمامی هک‌های خود را آپلود کنید و دیگر نیازی به تجربه مینی‌گیم نداشته باشید. شما همچنین می‌توانید به درون بدن یک شخص بیهوش نفوذ کنید و هک‌های خود روی آن پیاده کنید.


ماد Ciri 2077 presets بازی سایبرپانک 2077

ماد Ciri 2077 presets

دانلود از NexusMods

دوره‌ای بود که شایعه شده بود که شخصیت سیری از بازی ویچر 3 در بازی سایبرپانک 2077 حضور دارد. خب بعد از انتشار بازی مشخص شد که ما شاهد این اتفاق نخواهیم بود و به‌همین دلیل ماد Ciri 2077 تلاش کرده است که این رویا را به واقعیت تبدیل کند. این ماد با تغییر دادن برخی از فایل‌های بازی، مدل کاراکتر سیری را در بخش ساخت کاراکتر سایبرپانک ایجاد می‌کند. البته که اجرای این ماد به ماد‌های The White Hair for V و Custom Eye Colors نیاز دارد تا به بهترین شکل ممکن عمل کند.


ماد Config Overhaul for Cyberpunk 2077

ماد Config Overhaul for Cyberpunk 2077

دانلود از NexusMods

عجیب است که در بازی سایبرپانک 2077 تعداد زیادی تنظیمات وجود دارد که از چشم بازیکنان مخفی است، اما ماد Config Overhaul for Cyberpunk 2077 به شما اجازه می‌دهد تا به برخی از این تنظیمات مخفی دسترسی پیدا کنید. اگر شما واقعا می‌خواهید که بازی را با نرخ فریم بالاتری تجربه کنید، این ماد برای شما ساخته شده است. این ماد با باز کردن تنظیمات مخفی بازی به یکی بهترین مادهای بازی سایبرپانک 2077 تبدیل شده است.


ماد Cyber Engine Tweaks بازی سایبرپانک 2077

مادهای Cyber Engine Tweaks و CP77 Tools

سایبرپانک 2077 در زمان عرضه با مشکلات متعددی روبه‌رو بود که به واسطه به‌روزرسانی‌های مختلف این مشکلات کمابیش برطرف شدند. برخی از مادها وجود دارند که تلاش کرده‌اند تا برخی از مشکلات عملکردی بازی را تا حد زیادی برطرف کنند که از بین آن‌ها می‌توان به مادهای CP77 Tools و Cyber Engine Tweaks اشاره کرد. از جمله کارهایی که ماد Cyber Engine Tweaks انجام ‌می‌دهد، می‌توان به غیرفعال‌سازی TAA، بازگشایی منوی عیب‌یابی یا رد کردن منوی آغازین بازی اشاره کرد. شما حتی می‌توانید به کمک این ماد، عابران پیاده و خودروهای موجود در خیابان‌های Night City را حذف کنید.

این ماد همچنین درگاهی به اسکریپت‌های LUA به‌شمار می‌رود که می‌توانید بخش‌های دیگر این بازی را تغییر دهد. یکی دیگر از مادهای بهبوددهنده بازی سایبرپانک، ماد CP77 Tools نام دارد که شاید نه به اندازه Cyber Engine Tweaks، اما به‌اندازه کافی می‌تواند تجربه شما از بازی را بهبود دهد.


ماد Cyber Vehicle Overhaul بازی سایبرپانک 2077

ماد Cyber Vehicle Overhaul

دانلود از NexusMods

ماد Cyber Vehicle Overhaul تنظیمات رانندگی تمامی خودروهای بازی سایبرپانک 2077 را بهبود می‌بخشد. این بهبودها شامل نیروی ترمزی، سیستم تعلیق، رفتار تایر، حداکثر سرعت خودرو و غیره می‌شود که باعث ایجاد تجربه‌ای متفاوت در زمینه رانندگی بازی می‌شود. البته که درنظر داشته باشید برای اجرای این ماد باید ماد Cyber Engine Tweaks را به‌عنوان پیش‌نیاز نصب داشته باشید.


ماد سلاح‌های Cyberpunk Edgerunner

ماد سلاح‌های Cyberpunk Edgerunner

پس از انتشار انیمه سایبرپانک اجرانر، مخاطبان بسیاری باری دیگر با بازی CYberpunk 2077 آشتی کردند و به سراغ تجربه مجدد آن رفتند. چیزی نگذشت که شاهد عرضه مادهای مختلف از این انیمه برای بازی اصلی بودیم که شاید یکی از بهترین آن‌ها مادهایی باشند که سلاح‌های شخصیت‌های اصلی این انیمه را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.

شما حالا می‌توانید با استفاده از دو ماد مشخص، دو سلاح پیستول کاراکترهای لوسی و ربکا را در دست بگیرید و با آن‌ها به نبرد دشمنان خود بروید. درواقع شما به‌واسطه آن مادها (به‌ترتیب مادهای Edgerunner Lucy's Pistol و Edgerunner Rebecca's Pistols) می‌توانید پیستول لوسی را با Unity .45 و پیستول ربکا را با Omaha جایگزین کنید. هر دوی این ماد‌ها برای عملکرد صحیح به بسته‌ها و مادهای Material and Texture Overrride و TweakXL نیاز دارند.


ماد Cyberpunk HD Reworked Project بازی سایبرپانک 2077

ماد Cyberpunk HD Reworked Project

دانلود از NexusMods

ماد Cyberpunk HD Reworked Project یکی از ابزارهای مختلف برای بهبود تجربه بصری بازی سایبرپانک است که در نسخه‌های مختلف در وب‌سایت آن قرار گرفته است. درواقع شما می‌توانید مطابق با سخت‌افزار کامپیوتر خود، نسخه‌های مختلف این ماد را دانلود کنید. از نسخه کیفیت بسیار بالا که از تمامی توانایی‌های نمایشگرهای 2K و 4K استفاده می‌کند گرفته تا نسخه‌های متعادل‌تر که برای کارت‌های گرافیکی ضعیف‌تر با حافظه کم‌تر بهینه شده‌اند در صفحه دانلود این ماد قرار گرفته است. درواقع اگر می‌خواهید بیشترین جزئیات ممکن را در دنیای بازی خود تجربه کنید، این ماد برای شما ساخته شده است.


ماد DOOM Reshade بازی سایبرپانک 2077

ماد DOOM Reshade

دانلود از NexusMods

ماد بعدی این فهرست تلاش می‌کند تا با پیکسلی کردن گرافیک بصری بازی حس‌وحال نوستالژیک بازی‌های قدیمی دهه ۹۰ میلادی را در اختیار کاربران قرار دهد. ماد Doom ReShade صفحه بازی را همانند چیزی که در مانیتورهای CRT قدیمی می‌دیدید، تبدیل می‌کند. البته که تجربه طولانی‌مدت بازی با این ماد می‌تواند حسابی چشمان شما را اذیت کند، اما حداقل می‌تواند برای لحظه‌ای هم که شده حس نوستالژیک را برای ما زنده کند.


ماد Drone Companions بازی سایبرپانک 2077

ماد Drone Companions

دانلود از NexusMods

در بازی سایبرپانک 2077 برخی مواقع بهترین دوستی که می‌توانید داشته باشید درواقع همانی است که شما آن را ساخته‌اید! ماد Drone Companions که توسط Scissors ساخته شده است، TechDeck را به‌عنوان یک سیستم عاملی مشابه با سیستم‌عامل CyberDeck به‌شما معرفی می‌کند. با استفاده از این سیستم‌عامل می‌توانید به محتویات مختلفی برای ساخت چندین ربات همراه بپردازید. هرکدام از درون‌های شما یک ویژگی منحصربه‌فرد در اختیار دارند و شما می‌توانید در فروشگاه‌های سلاح بازی، دستورالعمل‌های مختلف ساخت‌ آن‌ها را پیدا کنید.

درکنار ساخت درون‌های پرنده، حالا شما می‌توانید اندروید‌های انسان‌نما و ربات‌های غول‌‌آسایی بسازید که در جریان نبردهای مختلف به یاری شما بیایند. شما همچنین می‌توانید آپگرید‌های مختلفی را به آن‌ها اضافه کنید که از بین آن‌ها می‌توان به پوشش نامرئی یا اشعه‌های لیزری اشاره کرد.


ماد Enhanced Police بازی سایبرپانک 2077

ماد Enhanced Police

دانلود از NexusMods

آیا شما هم از پلیس با هوش مصنوعی ضعیف بازی سایبرپانک خسته شده‌اید؟ این ماد خودروهای جدیدی را در اختیار نیروی پلیس بازی قرار می‌دهد که باعث می‌شود حسابی شما را به‌چالش بکشند. همانند مجموعه GTA حالا پلیس براساس جرمی که انجام داده‌اید و سطح خطری که در اختیار دارید با حجم مناسبی از نیرو شما را تعقیب می‌کند.

چهار حالت تهدید وجود دارد که هرکدام مشخص می‌کنند کدام نوع خودرو به‌دنبال شما بیافتد. مطمئن باشید که هیچ علاقه‌ای به چهار ستاره شدن ندارید، چرا که باید در شهر نایت سیتی با خودروی Chevalier Emperor سرو کله بزنید.


ماد Let There be Flight بازی سایبرپانک 2077

ماد Let There be Flight

دانلود از NexusMods

اگرچه وقایع Cyberpunk 2077 در آینده نزدیک رخ می‌دهد، بسیار عجیب است که در شهر نایت سیتی ما هیچ خودروی پرنده‌ای را مشاهده نمی‌کنیم. اگرچه با ماد Let There be Flight شما حالا می‌توانید روی سر دشمنان خود پرواز کرده و برای رسیدن به اهداف خود ترافیک‌ها را رد کنید. نصب و استفاده از این ماد نیازمند پیش‌نیازهای مختلف و متعددی است که می‌توانید جزئیات بیشتر را در صفحه NexusMods آن مطالعه کنید.


ماد Metro System بازی سایبرپانک 2077

ماد Metro System

دانلود از NexusMods

با استفاده از ماد Metro System حالا می‌توانید در ۱۹ ایستگاه قطار بازی به گشت‌وگذار بپردازید و در حالت اول‌شخص یا سوم‌شخص از آن‌ها استفاده کنید. درواقع فقط کافی است به سراغ هرکدام از ایستگاه‌های قطار بازی که نقش Fast Travel را بازی می‌کنند، سفر کنید و به‌راحتی وارد آن‌ها شوید. شما حتی قادر هستید در زمانی‌که سوار قطار هستید به رادیو و آهنگ‌های منحصربه‌فرد نایت‌سیتی گوش دهید.


ماد No More Hard-coded Keybinds بازی سایبرپانک 2077

ماد No More Hard-coded Keybinds

دانلود از NexusMods

درحالی‌که شما می‌توانید اکثر تنظیمات کنترلی بازی را تغییر دهد، ماد No More Hard-coded Keybinds به شما اجازه می‌دهد تا آن‌هایی را که سی‌دی پراجکت نمی‌خواهد دچار تغییر شوند، هم تغییر دهید که شامل موارد زیر می‌شود:

  • Dodge - این بخش جاخالی دادن با دابل‌تب را غیرفعال می‌کند و حالا می‌توانید با دکمه G از روی کیبورد این کار را انجام دهید.
  • Slow Walk - با استفاده از دکمه پیش‌فرض «/» حالا می‌توانید به‌راحتی در خیابان‌ها با سرعت آرام پیاده‌روی کنید.
  • Primary Action - پیش‌فرض F
  • Secondary Action - پیش‌فرض R

این ماد همچنین به شما اجازه می‌دهد تا به دکمه‌های جهت، هر تنظیمی که دوست دارید اعمال کنید.


ماد Phil’s HDR Reshade بازی سایبرپانک 2077

ماد Phil’s HDR Reshade

دانلود از NexusMods

ماد Phil’s HDR Reshade رنگ‌پردازی بازی را به‌نحوی بهبود می‌بخشد که بتوان به واسطه آن عمق بیشتر، رنگ بهتر و جلوه‌های بصری زیباتر را مشاهده کرد. این ماد بدون آن‌که نیازی به سخت‌افزار قدرتمند برای به اجرا در آوردن قابلیت HDR در بازی باشد، تنها با استفاده از تغییراتی که در رنگ‌پردازی‌ها ایجاد می‌کند، موفق شده است تا این تجربه را در اختیار مخاطبان قرار دهد.


جانی سیلورهند در سایبرپانک 2077

مادهای The Matrix

باتوجه‌به اینکه سایبرپانک 2077 یک بازی جهان‌باز است که وقایع آن در دنیایی در آینده با نقش‌آفرینی کیانو ریوز اتفاق می‌افتد، مشاهده یک ماد از مجموعه ماتریکس در آن اجتناب‌ناپذیر بود. یکی از این ماد‌ها Matrix Colour Grading Reshade نام دارد که با اضافه کردن جلوه‌ای سبزرنگ به بازی تلاش می‌کند تا یادآور دنیای ماتریس برای شما شود.

البته که در دیگر ماد‌ها شاهد پیشرفت‌های بهتری هستیم که برای نمونه در یکی از آن‌ها که ماد Wall Hang ساخته PerfNormBeast نام دارد (برای تجربه این ماد باید Cyber Engine Tweaks را نصب داشته باشید)، شما می‌توانید روی سطوح عمودی آویزان شوید و روی آن‌ها پرش کنید. البته که این ماد دقیقا راه رفتن روی دیوارها را فراهم نمی‌کند، اما باز هم بهتر از هیچی است!


ماد Time Dilation Overhaul بازی سایبرپانک 2077

ماد Time Dilation Overhaul

دانلود از NexusMods

ماد Time Dilation امکانات و ویژگی‌های متعددی را در اختیار کاربران بازی سایبرپانک قرار می‌دهد. این ماد تغییرات اساسی در سیستم‌عامل Sandevistan ایجاد کرده و تا حد زیادی پرک‌های بازی را متعادل می‌کند. این ماد توانایی‌هایی همانند کم کردن سرعت زمان، منحرف کردن گلوله‌ها به‌وسیله شمشیر، تلپورت‌ کردن و مهارت‌های اتساع زمان در ماشین را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد که باعث می‌شود تجربه بازی تا حد زیادی سرگرم‌کننده و جذاب‌تر شود.

البته که این یک ماد بسیار گسترده است و به شما توصیه می‌کنیم قبل از دانلود آن در صفحه NexusMod پیش‌نیازهای آن را مطالعه کنید. درواقع برای تجربه این ماد لازم است که مادهای متعدد دیگری را نصب کنید.


ماد Vehicle Combat بازی سایبرپانک 2077

ماد Vehicle Combat

دانلود از NexusMods

تاکنون مادهای مختلفی در زمینه رفع محدودیت‌های پلیس‌های بازی سایبرپانک 2077 توسعه داده شده است و یکی از محبوب‌ترین آن‌ها Vehicle Combat نام دارد که توسط کاربری به‌نام Scissors123454321 ساخته شده است. حالا با نصب این ماد نیروهای پلیس دیگر در هر لحظه که مرتکب جرم شوید، به سراغ شما نمی‌آیند و هر جرمی نیاز به یک شاهد دارد و شاهد‌ها هم باید با پلیس تماس بگیرند.

علاوه‌بر‌ آن، حالا پلیس‌ها و گروه‌های خلاف‌کار نایت سیتی به دوستان خود هم برای نیروی کمکی تماس می‌گیرند و می‌توانند به نوبه خود حسابی چالش‌برانگیز شوند. از سویی دیگر پیش از این شما در هنگام رانندگی فقط از برخی سلاح‌های محدود می‌توانستید در درگیری‌ها استفاده کنید و حالا با نصب این ماد قادر خواهید بود تا از تمامی سلاح‌ها در نبردها بهره ببرید.


ماد Unlock Hidden Settings بازی سایبرپانک 2077

ماد Unlock Hidden Settings

دانلود از NexusMods

شما به واسطه این ماد می‌توانید اسلایدر FOV را تا بیشترین مقدار خود قرار دهید، اسکیل‌ رزولوشن را تغییر دهید و میزان حساسیت موس و زوم را به بالاترین مقدار خود برسانید. این ماد همچنین با ماد No More Hard-coded Keybinds سازگاری دارد و به شما اجازه می‌دهد تا کنترل‌های بازی را شخصی‌سازی کنید.


پرسش‌های متداول

بهترین مادهای سایبرپانک 2077 کدام‌ها هستند؟

از میان مادهای منتشر شده برای بازی سایبرپانک 2077 می‌توان به مادهای جذاب Arasaka Cyberarms ،Bike Overhaul و ماد Drone Companions اشاره کرد.

چگونه می‌توان از مادهای بازی سایبرپانک 2077 استفاده کرد؟

ابتدا باید فایل ماد مورد نظر خود را از وب‌سایت آن دانلود کرده و سپس آن را در پوشه \Cyberpunk 2077\mods کپی کنید. از سویی دیگر با نصب ابزار رسمی REDmod شما قادر خواهید بود تا مادهای مورد نظر خود را در زمان اجرای بازی انتخاب کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده