نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Ultimate Sackboy | رقابت‌های جذاب رانر در دنیای سکبوی

بازی Ultimate Sackboy در سبک اکشن و رانر دنبال می‌شود و مسابقات را با شخصیت‌های بامزه و متنوعی از دنیای سکبوی به تصویر می‌کشد. در ادامه با معرفی بازی موبایل Ultimate Sackboy همراه زومجی باشید.

سکبوی یکی از شخصیت‌های مشهور برند پلی استیشن شرکت سونی محسوب می‌شود که در ابتدا با بازی LittleBigPlanet به دنیای ویدیوگیم وارد شد و در دل بسیاری از بازیکنان جای گرفت. علاوه‌براین، اثر با کیفیت دیگری نیز با نام Sackboy: A Big Adventure براساس شخصیت سکبوی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ویندوز عرضه شده است که تجربه‌ی ماجراجویی هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان رقم می‌زند.

حال سکبوی یکبار دیگر با بازی Ultimate Sackboy قدم در پلتفرم موبایل گذاشته است و این‌بار قصد ارائه‌ی مسابقات نسبتا متفاوتی را دارد. باید گفت که بازی داستان خاصی را روایت نمی‌کند و بیشتر روی رویداد‌ها و محتوای چندنفره تمرکز کرده است. بنابراین با یک بازی کاملا آنلاین روبه‌رو هستیم که مسابقات هیجان‌انگیز سکبوی‌ها را در پیست‌های فانتزی و زیبای خود میزبانی می‌کند. گیم‌پلی بازی به آثاری مانند Subway Surfers شبیه است تا در سبک‌های رانر و اکشن، رویداد‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را رقم بزند.

بازی از گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد و محیط‌های زیبا و پرجزئیاتی را به تصویر می‌کشد

درواقع بازی در هر رویداد از گیمر می‌خواهد تا در یک مسیر پر از مانع شروع به دویدن کند و تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز بیشتر به کار بگیرد. درنهایت تنها فردی که رکورد آن از سایر بازیکنان بالاتر باشد، به‌عنوان نفر اول مشخص می‌شود و پاداش مسابقه را دریافت می‌کند.

گیم‌پلی بازی تنها در لمس صحیح و به موقع در جهت‌های مختلف خلاصه می‌شود که فاقد پیچیدگی خاصی در زمینه‌ی یادگیری است. اما با گذر از چند مسابقه‌ی اول، کم‌کم می‌بینیم که برای اول شدن، باید به مرور زمان تلاش خود را بیشتر کنیم. زیرا علاوه‌بر رقبای قدرتمند‌، مسیر‌ها نیز چالش‌های بیشتری را مقابل گیمر قرار می‌دهند. به‌خصوص برای پیروزی در سطوح بالاتر، چاره‌ای جز تمرین و افزایش تسلط خود بر گیم‌پلی نخواهیم داشت.

بازی اندروید و آیفون Ultimate Sackboy سیستم شخصی‌سازی پر جزئیات و تا حدودی شبیه به بازی Sackboy: A Big Adventure دارد که به بازیکن اجازه می‌دهد تا موارد مختلفی مانند چشم‌ها، کلاه، لباس، کفش و مواردی از این دست را به‌صورت آزادانه انتخاب کند. همچنین علاوه‌بر به چشم آمدن گرافیک بسیار خوب بازی، اسکین‌ها و موارد تزئینی، زیبایی منحصربه‌فردی به کاراکتر‌ها بخشیده‌اند.

در محیط‌های مسابقات نیز شاهد طراحی و انیمیشن‌های باکیفیت و بامزه‌ای هستیم که باعث لذت بخش‌تر شدن تجربه‌ی کلی بازی شده‌اند. البته باید اشاره کرد که اسکین‌ها تنها جنبه‌ی تزئینی ندارند و می‌توان آن‌ها را تا لول‌های مشخصی ارتقا داد و سطح XP خود را بالاتر برد. بااین‌حال خوشبختانه این ارتقا‌ها تاثیری در سرعت یا قدرت ندارند و در این زمینه‌ها کمکی به به گیمر نمی‌کنند.

Ultimate Sackboy از خرید‌های درون‌برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر بازیکنان می‌توانند انواع آیتم‌ها را ازطریق فروشگاه داخل بازی خریداری کنند. بازی موبایل Ultimate Sackboy یک اثر خوش‌ساخت و با کیفیت است که درکنار ارائه‌ی گرافیک زیبا، گیم‌پلی سرگرم‌کننده و جذاب را نیز در قالب رقابت‌های آنلاین به گیمرها تحویل می‌دهد. این ویدیوگیم می‌تواند تجربه‌ی مفرحی را برای مخطبان خود رقم بزند. بازی Ultimate Sackboy هم‌اکنون در پلی‌استور و اپ‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Ultimate Sackboy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده