نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Heroes Never Die | قهرمانان هرگز نمی‌میرند

بازی Heroes Never Die دارای کیفیت خوب و ویژگی‌های جذابی است که آن را تبدیل یک اثر سرگرم‌کننده در سبک نقش‌آفرینی می‌کند. در ادامه با معرفی Heroes Never Die همراه زومجی باشید.

یکی از مهم‌ترین ویژ‌گی‌های بازی‌های موبایل، دسترسی راحت و سریع به تجربه‌ی آن‌ها است. بازی‌هایی که همیشه درکنار ما قرار دارند و تنها بعد از چند ثانیه، قابل تجربه هستند. به‌خصوص آثار ساده و تفننی ساخته‌شده برای موبایل که بیشتر از هرچیزی قصد دارند تا اوقات بیکاری بازیکن را پر کنند، با چنین دسترسی ساده و پر سرعتی بسیار ارزشمند‌تر جلوه می‌کنند. از همین رو می‌توان گفت که بازی Heroes Never Die با اینکه در سبک نقش آفرینی دنبال می‌شود، اما دارای ویژگی‌هایی است که آن را تا حدودی تبدیل به یک اثر تفننی هم می‌کند که بسیار مناسب پلتفرم موبایل است؛ اثری که قرار نیست شما را چندان درگیر داستان یا مبارزات پیچیده کند و بیشتر قصد ارائه‌ی یک تجربه‌ی ساده با حال‌و‌هوای نقش‌آفرینی را دارد.

سیستم ارتقا شخصیت در بازی Heroes Never Die

Heroes Never Die در همان ابتدای بازی، دلیل وجود نام خود را به شکل یک داستان کوتاه روایت می‌کند. بازی قهرمانی را به تصویر می‌کشد که طی نبردی ناعادلانه، از بین رفته است. اما این مرگ به معنای اتمام کار‌ او نبوده است و متوجه می‌شود که می‌تواند به زندگی بازگردد. به‌گونه‌ای که تنها کافی است یک جسد بی جان را پیدا کند و با در دست گرفتن کنترل آن، تمام تلاش خود را برای گرفتن انتقام به کار گیرد. در این بین چندین قهرمان دیگر نیز وجود دارند که به مرور زمان یا با خرید از فروشگاه، در دسترس بازیکن قرار می‌گیرند. اما نکته‌ی جالب این است که بیشتر قهرمانان بازی، مانند اولین کاراکتر به‌دنبال انتقام مرگ خود هستند و آن‌ها نیز در نبردی نابرابر کشته شده‌اند. ازهمین رو با یکدیگر متحد می‌شوند تا دشمنان مشترک خود را شکست دهند و مانع از گسترش قدرت آن‌ها شوند.

بازی دارای شخصیت‌های متنوع و سیستم ارتقا بسیار وسیعی است

پس از اتمام دیالوگ‌ها‌ و توضیحات اولیه بازی، گیمر باید مبارزات خود را با انبوهی از نیرو‌های دشمن آغاز کند و وارد یک چرخه‌ی بی‌نهایت از نبرد‌های پر زد و خورد شود. بازیکن در این مسیر می‌تواند به مرور زمان، هدایت شخصیت‌های بیشتری را به‌دست بگیرد و سرعت مبارزات خود را افزایش دهد. اما سادگی گیم‌پلی و وجود حالت خودکار مبارزه در بازی باعث شده است که Heroes Never Die بیشتر حس و حال آثار تفننی را به بازیکن منتقل کند. به‌گونه‌ای که تنها کافی است بازی را اجرا کنید و بگذارید تا شخصیت‌های شما به‌صورت خودکار دشمنان را یکی پس از دیگری نابود و به سطوح بعد راه پیدا کنند.

گیم پلی مبارزات بازی Heroes Never Die

با اینکه گیم‌پلی چندان بازیکن را به چالش نمی‌کشد، اما آیتم‌ها و ویژ‌گی‌هایی بسیاری برای ارتقا شخصیت‌ها وجود دارد که روند بازی و پاداش‌های بی‌شمار آن را تا حدی ارزشمند‌تر می‌کند. بنابراین همیشه کار‌هایی مانند ارتقا و تغییر قدرت‌های شخصیت‌ها، انتخاب آیتم‌ها و فعالیت‌هایی از این دست برای انجام وجود خواهند داشت تا گیمر را به‌طور مداوم در بازی مشغول خود نگه دارند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که شکست خوردن در Heroes Never Die کار سختی محسوب می‌شود، اما غیر ممکن نیست. به‌طور کلی Heroes Never Die اثری است که به واسطه‌ی گرافیک بامزه، گیم‌پلی ساده و سریع خود می‌تواند اوقات سرگرم‌کننده‌ای را برای بازیکن‌ها رقم بزند. اگر به آثار RPG و تنفننی علاقه دارید، تجربه‌ی بازی Heroes Never Die را در پلتفرم‌های اندروید و آیفون از دست ندهید.

دانلود بازی Heroes Never Die


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده