// دوشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

ویژگی های بازی کال اف دیوتی وارزون موبایل | از گرافیک تا گیم پلی

وارزون موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟‌ در این ویدیو و مقاله از خصوصیات و اطلاعاتی گفته‌ایم که در حال حاضر از وارزون موبایل منتشر شده است.

بازی Call of Duty Warzone Mobile اکنون به‌صورت محدود در تنها در کشور استرالیا در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. پیش از این آموزش نصب وارزون موبایل را در زومجی گفتیم، اکنون اما در این مقاله و ویدیو می‌خواهیم از ویژگی‌های نسخه آلفا وارزون موبایل بگوییم. اگر علاقه‌ای به مطالعه ندارید اطلاعات پیشرو را در ویدیوی زیر گفته‌ایم:‌

تماشا در یوتیوب

تاریخ عرضه وارزون موبایل

هنوز تاریخ عرضه وارزون موبایل به‌صورت رسمی اعلام نشده است. در حال حاضر بازی تنها در کشور استرالیا و در مرحله آلفا در دسترس است.

کال اف دیوتی وارزون موبایل به کدام وارزون شباهت دارد؟

وارزون موبایل تا حدودی از ویژگی‌های وارزون ۲ الهام گرفته است و بیشتر به این وارزون شباهت دارد. 

نقشه وردانسک بازی وارزون موبایل

نقشه وارزون موبایل کدام است؟

در نسخه محدود تنها نقشه Verdansk در دسترس است. هنوز مشخص نیست که کدام نقشه‌ها در نسخه نهایی در دسترس قرار می‌گیرد. 

بازی چه حالت‌هایی دارد؟ 

در زمان نگارش مقاله نسخه ۱.۳۵،‌ بازی در حالت بتل رویال سه حالت تک نفره پنج دقیقه‌ای، سه نفره ۱۰ دقیقه‌ای و سه نفره ۵ دقیقه‌ای را ارائه می‌کند. علاوه براین بازی دارای حالت مالی‌پلیر Team DeathMatch نیز است. در نسخه ۱.۳۵ حالت آموزشی  به بازی اضافه شد. 

کیل استریک ها در وارزون موبایل

لوداوت وارزون موبایل به چه شکلی است؟‌

امکان ویرایش لوداوت هم به وارزون موبایل آمده است و شباهت زیادی به وارزون ۲ دارد. می‌توانید با ورود به لوداوت وارزون موبایل، به‌آسانی ترکیب سلاح‌های مورد نظرتان را در کنار پرک‌ها انتخاب کنید. علاوه براین کیل استریک‌‌ها را نیز می‌توانید انتخاب کنید. از طرفی اپراتورها نیز به وارزون موبایل آمدند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. 

گرافیک بازی وارزون موبایل از کال اف دیوتی موبایل بهتر است؟‌

باتوجه به جدید بودن بازی طبیعتا توقع گرافیک بهتری را داریم اما در نسخه آلفا گرافیک بازی را نمی‌توانید به‌صورت دستی انتخاب کنید و بازی به‌صورت دستی گرافیک را انتخاب می‌کند. به‌همین دلیل اگر اکنون (دی ۱۴۰۱)‌ بازی را تجربه کنید احتمالا با گرافیک خیلی پایین مشابه تصویر بالا روبه‌رو خواهید شد.

بتل پس وارزون موبایل 

فعلا بتل پس با همان نام بتل مپ در وارزون ۲ در وارزون موبایل نیز در دسترس است. 

شخصی سازی کنترلر وارزون موبایل

آیا می‌توانید در وارزون موبایل کنترلر مجازی را شخصی‌سازی کنیم؟

به‌صورت کامل امکان شخصی سازی به وارزون موبایل آمده است. علاوه بر این امکان فعال کردن Auto Fire در وارزون موبایل نیز در دسترس قرار گرفته است.

گیم پلی بازی چگونه است؟

اما گیم پلی شباهت زیادی به وارزون 2‌ روی کنسول‌ها و پی سی دارد. هنوز هم باید از هلیکوپتر پایین بپرید، چتر خود را باز کنید و با نشستن روی زمین یا ساختمان‌ها به‌دنبال تفنگ و تجهیزات بگردید. ظاهر لوت ها در وارزون موبایل دقیقا مشابه وارزون ۲ طراحی شده است.  باتوجه به بزرگ بودن نقشه Verdansk، وسایل نقیله مختلف مانند ATV‌ها نیز در بازی حضور دارند که می‌توانید سوار آن‌ها شوید. البته برخلاف وارزون دو فعلا خبری از بنزین در وارزون موبایل نیست با به‌روزرسانی‌های بعد احتمالا این ویژگی نیز اضافه می‌شود.

رانندگی با ATV در وارزون موبایل

بعد از کشته شدن در بازی نیز مانند گذشته وارد گولاگ می‌شوید تا در نبردی تن به تن شانس خود را برای بازگشت دوباره به بازی امتحان کنید. فعلا گولاگ وارزون موبایل یادآور نسخه‌ یک وارزون است و در حمام جریان دارد. 

بازی وارزون موبایل هنوز خیلی راه تا عرضه جهانی دارد. مشکلات گیم‌پلی زیاد در کنار دسترسی محدود به بازی در استرالیا، فعلا دست ما را از تجربه بازی کوتاه کرده است. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده