نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل KartRider: Drift‌‌ | رقابت‌های رویایی کارتینگ

بازی KartRider: Drift یک اثر فانتزی و زیبا است که با گیم‌پلی ساده‌ی خود می‌تواند تجربه‌ی هیجان‌انگیزی از مسابقات کارتینگ را ارائه کند.

سری بازی‌های ریسینگ و به‌طور کلی آثار مسابقه‌ای در پلتفرم موبایل، از جمله سبک‌هایی است که طرفداران بسیاری دارد و بازی‌های با کیفیتی را هم در خود جای داده است. بازی KartRider: Drift ساخته‌ی شرکت NEXON نیز از جمله آثار جذابی است که جلوه‌های فانتری و جذابی را از مسابقات کارتینگ به تصویر می‌کشد. در وهله‌ی اول باید گفت که با یک ویدیوگیم کاملا آنلاین روبه‌رو هستیم که قصد دارد تا بازیکنان را در هر مسابقه، در قالب تیم‌های مختلف مقابل یکدیگر قرار دهد. البته KartRider: Drift را تا حدی می‌توان شبیه به سری بازی‌های رالی کرش دانست.

به‌گونه‌ای که در یکی از حالت‌های KartRider: Drift مانند بازی Crash Team Racing می‌توان با برخورد به جعبه‌های قرارگرفته در پیست، از ویژگی‌های متنوعی برای افزایش قدرت خود یا صدمه زدن به رقبا استفاده کرد؛ قابلیت‌هایی که اگر در زمان درست استفاده شوند، می‌توانند سرنوشت مسابقات را حتی در آخرین لحظات تغییر دهند. اما مسابقات دیگری هم برای بازی در نظر گرفته شده است که علاوه‌بر حالت‌های PVP رویداد‌های جذابی از رقابت با هوش مصنوعی را هم ارائه می‌کند. همچنین بازی اندروید و آیفون KartRider: Drift دارای پیست‌های بسیاری است که هریک علاوه‌بر چالش‌های منحصر‌به‌فرد خود، بازیکن را در نقشه‌ای متفاوت و البته مناظر کاملا تازه‌ای قرار می‌دهد.

بازی کارتینگ KartRider: Drift‌‌

پیست و نقشه‌ی زمستانی در بازی اندروید KartRider: Drift

گیم‌پلی بازی در عین ساده بودن، از هیجان بسیار بالایی برخودار است

درواقع بازی دارای گیم‌پلی روان و ساده‌ای است که گیمر به‌راحتی می‌تواند پس از چند دور به آن مسلط شود. اما همین سادگی باعث شده است تا حتی رقابت در سطوح پایین نیز بسیار برابر پیش برود و تغریبا تمامی بازیکنان، بدون درنظرگرفتن تجربه‌ای که دارند، مدعی پیروزی باشند. با این وجود باید گفت که برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد، این روند باعث به وجود آمدن هیجان بیشتری در بازی شده است. زیرا به‌دلیل نزدیک بودن رقابت در بیشتر مسابقات، گیمر باید حسابی حواس خود را جمع کند تا مرتکب اشتباه نشود؛ به‌خصوص در پیچ‌های تند پیست که چالش‌برانگیز‌ترین بخش بازی به شمار می‌آیند.

بازی KartRider: Drift دارای گرافیک انیمیشنی و زیبایی است که اگر از گوشی قدرتمندی بهره ببرید، می‌توانید به‌صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و همزمان روی بالا‌ترین تنظیمات گرافیکی، به تجربه‌ی آن بپردازید. هرچند که بازی KartRider: Drift می‌تواند اجرای به نسبت مناسبی را روی موبایل‌های میان‌رده و حتی تا حدودی پایین رده هم داشته باشد. البته باید حداقل سخت‌افزار بازی موبایل را هم در نظر گرفت تا در اجرای اولیه‌ی آن با مشکلی مواجه نشد.

کات سین پایان مسابقه‌ در بازی KartRider: Drift

بازی از گرافیک انیمیشنی زیبایی بهره می‌برد و می‌تواند تا نرخ فریم 120FPS را هم ارائه کند

بازی اندروید KartRider: Drift دارای سیستم شخصی‌سازی خوبی است که به بازیکن اجازه می‌دهد تا از میان آیتم‌های بسیار‌ متنوع، کاراکتر و بخش‌هایی از ماشین خود را آن‌گونه که می‌خواهد تغییر دهد. آیتم‌های شخصی‌سازی را نیز می‌توان به‌صورت پاداش دریافت یا از فروشگاه خریداری کرد.

به‌طور کلی بازی KartRider: Drift یک اثر سرگرم‌کننده‌ی مفرح است که در عین سادگی، مسابقات هیجان‌انگیز جذابی را به به تصویر می‌کشد؛ تجربه‌ای که شاید شبیه به سایر آثار کارتینگ به‌نظر برسد، اما با گرافیک کارتونی زیبا، گیم‌پلی روان، کاراکتر‌های با مزه و البته موسیقی جذاب، احتمالا می‌تواند حس‌و‌حال متمایز و تازه‌ای را برای گیمر خلق کند.

دانلود بازی KartRider: Drift


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده